ترجمه مقاله از یادگیری الکترونیکی تا یادگیری اجتماعی - نشریه الزویر

ترجمه مقاله از یادگیری الکترونیکی تا یادگیری اجتماعی - نشریه الزویر
قیمت خرید این محصول
۲۹,۰۰۰ تومان
دانلود مقاله انگلیسی
عنوان فارسی
از یادگیری الکترونیکی تا یادگیری اجتماعی: پیمایش توسعه مطالعات در مورد مدیریت دانش با حمایت رسانه های اجتماعی
عنوان انگلیسی
From e-learning to social-learning: Mapping development of studies on social media-supported knowledge management
صفحات مقاله فارسی
23
صفحات مقاله انگلیسی
9
سال انتشار
2015
نشریه
الزویر - Elsevier
فرمت مقاله انگلیسی
PDF
فرمت ترجمه مقاله
ورد تایپ شده
رفرنس
دارد ✓
کد محصول
F1001
وضعیت ترجمه عناوین تصاویر و جداول
ترجمه شده است ✓
وضعیت ترجمه منابع داخل متن
ترجمه شده است ✓
رشته های مرتبط با این مقاله
مدیریت و مهندسی فناوری اطلاعات
گرایش های مرتبط با این مقاله
مدیریت دانش، مدیریت فناوری اطلاعات و اینترنت وشبکه های گسترده
مجله
تاثیر کامپیوترها در رفتار انسان - Computers in Human Behavior
دانشگاه
کالج مدیریت و اقتصاد، دانشگاه تیانجین، چین
کلمات کلیدی
رسانه های اجتماعی، مدیریت دانش، تحلیل مبتنی بر CiteSpace، نقل قول
doi یا شناسه دیجیتال
https://doi.org/10.1016/j.chb.2014.11.084
۰.۰ (بدون امتیاز)
امتیاز دهید
فهرست مطالب
چکیده
رسانه های اجتماعی
1. مقدمه
2. وضعیت مطالعه در رسانه های اجتماعی و مدیریت دانش
2.1. داده ها
2.2. وضعیت فعلی مطالعه روی رسانه های اجتماعی و مدیریت دانش
3. تجزیه و تحلیل روندهای مطالعه روی رسانه های اجتماعی و مدیریت دانش
3.1. مراجع غالب استناد شده
3.2. نویسندگان موثر
3.3. مجلات رده-برتر
4. رابطه بین رسانه های اجتماعی و مدیریت دانش
4.1 رسانه های اجتماعی
4.2. مدیریت دانش
4.3. رابطه بین رسانه های اجتماعی و مدیریت دانش
5. بحث
6. نتیجه گیری
نمونه چکیده متن اصلی انگلیسی
Abstract

Social media is bringing great challenges and wonderful opportunities for organizational learning. With support of social media, organizations may facilitate the knowledge management process within firms (e.g., knowledge sharing), then to encourage employees to promote collaborative learning behaviors from e-learning to social learning. There is a significant trend in the recent studies is increasing number of publications on social media supported knowledge management (SMKM). However, previous SMKM studies have not been depicted well by combining work of both researchers in social media study and ones in KM (which supports organizational learning) study. By using CiteSpace, this paper mapped important references that lead trends of SMKM development, authors contributing greatly to this field and hot topics of all the related articles. The way that SMKM study developed was analyzed according to the visualization of references and topics. Furthermore, the two most important groups – topics from SM and those from KM study were studied respectively to compare their development in order to show the fusion, the separation and other relationship. Finally, hottest trends and topics in these years and recent future were discussed to provide help for future work.

نمونه چکیده ترجمه متن فارسی
چکیده
رسانه های اجتماعی, چالش های بزرگ و فرصت های فوق العاده ای را برای یادگیری سازمانی به همراه آورده اند. با پشتیبانی رسانه های اجتماعی، سازمان ها می توانند فرایند مدیریت دانش در شرکت (به عنوان مثال، به اشتراک گذاری دانش) را تسهیل کنند و سپس کارکنان را به ترویج رفتارهای یادگیری مشارکتی از یادگیری الکترونیکی تا یادگیری اجتماعی تشویق نمایند. یک روند قابل توجه در مطالعات اخیر, تعداد نشریات در مورد رسانه های اجتماعی با پشتیبانی از-مدیریت دانش (SMKM) می باشد که در حال افزایش است. با این حال مطالعات اس ام کا ام قبلی به خوبی با ترکیب کار هر دوی محققان در مطالعه رسانه های اجتماعی و مطالعه کا ام (که از یادگیری سازمانی پشتیبانی می کند) به تصویر کشیده نشده است. با استفاده از سایت اسپیس ، این مقاله, مراجع مهمی را بررسی می کند که منجر به روندهای توسعه اس ام کا ام شده اند. نویسندگان این مراجع در این زمینه و موضوعات داغ تمام مقالات مرتبط بسیار مؤثر بوده اند. روش مطالعه اس ام کا ام با توجه به تجسم مراجع و موضوعات مورد بررسی قرار گرفت. علاوه بر این، دو گروه مهم - موضوعات از اس ام و از مطالعه کا ام به ترتیب برای مقایسه و توسعه آنها به به منظور نشان دادن ترکیب، جدایی و روابط دیگر بین آنها مورد مطالعه قرار گرفتند. در نهایت، داغترین روند و موضوعات در این سال های اخیر و آینده برای ارائه کمک به کار در آینده مورد بحث قرار گرفت.

بدون دیدگاه