ترجمه مقاله مدل افتراقی برای بازاریابی ویروسی آنلاین موثر بر قصد رفتاری مصرف کنندگان - نشریه الزویر

ترجمه مقاله مدل افتراقی برای بازاریابی ویروسی آنلاین موثر بر قصد رفتاری مصرف کنندگان - نشریه الزویر
قیمت خرید این محصول
۲۹,۰۰۰ تومان
دانلود مقاله انگلیسی
عنوان فارسی
مدل افتراقی برای بازاریابی ویروسی آنلاین موثر بر قصد رفتاری مصرف کنندگان
عنوان انگلیسی
Discriminant model for online viral marketing influencing consumers behavioural intention
صفحات مقاله فارسی
22
صفحات مقاله انگلیسی
8
سال انتشار
2015
نشریه
الزویر - Elsevier
فرمت مقاله انگلیسی
PDF
فرمت ترجمه مقاله
ورد تایپ شده
رفرنس
دارد ✓
کد محصول
F968
وضعیت ترجمه عناوین تصاویر و جداول
ترجمه شده است ✓
وضعیت ترجمه متون داخل تصاویر و جداول
ترجمه شده است ✓
وضعیت ترجمه منابع داخل متن
ترجمه شده است ✓
وضعیت فرمولها و محاسبات در فایل ترجمه
به صورت عکس، درج شده است ✓
رشته های مرتبط با این مقاله
مدیریت و مهندسی فناوری اطلاعات
گرایش های مرتبط با این مقاله
اینترنت و شبکه های گسترده، بازاریابی، مدیریت فناوری اطلاعات و مدیریت دانش
مجله
بررسی علوم حوزه اقیانوسیه: علوم انسانی و علوم اجتماعی
دانشگاه
مؤسسه مدیریت و تحقیقات Prestige هند
کلمات کلیدی
رفتار مصرف کننده، بازاریابی اینترنتی، بازاریابی ویروسی
doi یا شناسه دیجیتال
https://doi.org/10.1016/j.psrb.2015.12.002
فهرست مطالب
چکیده
1- مقدمه
2- مرور منابع
3-روش تحقیق
4- فرضیات
5- تجزیه تحلیل
6- نتایج و بحث
چارچوب تحقیق پیشنهادی
7-آزمون فرضیه
8- نتیجه گیری
9- محدودیت ها
نمونه چکیده متن اصلی انگلیسی
Abstract

Advancements in communication technology have given rise to the evolution of a new electronic form of word-of-mouth publicity i.e., viral marketing communication. Internet induced viral marketing is a highly effective tool available to marketers today. Online marketing has been used by various organizations via platforms, such as blogs, company websites, and social networking sites. Online marketing is helping organizations to grow their business by adopting strategies to reach out to their customers. Such marketing can be used to generate brand awareness among large populations in a short span of time; in addition, consumers can refer brands to others. Word of mouth publicity can be a powerful factor to influence the purchasing decision of customers. This paper is an attempt to predict the buying intention of consumers as a result of internet induced viral marketing techniques. The study was performed on primary data collected through self-structured questionnaire based on a five-point Likert Scale. Non-probability judgemental sampling was used. Discriminate analysis was performed using statistical software SPSS 16.0. The study determines the important factors that predict customer buying behaviour. Marketing managers should understand these factors and appropriately target the customer. Appropriate use of these factors can help the managers' businesses flourish. In this study, we found that the factors immense efficacy, professed security and escalating brand were significant predictors of the consumer's buying intention.

نمونه چکیده ترجمه متن فارسی
چکیده
پیشرفت ها در زمینه فناوری ارتباطات منجر به تکامل یک شکل الکترونیکی جدید از تبلیغات زبانی یعنی ارتباطات بازاریابی ویروسی شده است. بازاریابی ویروسی اینترنت محور یک ابزار بسای موثر و قابل دسترس برای بازاریابان امروزی است. بازاریابی آنلاین توسط سازمان های مختلف از طریق پلاتفرم هایی نظیر وبلاگ ها، وب سایت های شرکت و سایت های شبکه های اجتماعی مورد استفاده قرار گرفته است. بازاریابی آنلاین به سازمان ها در رشد کسب وکارشان با پذیرش و اتخاذ راهبرد هایی برای ارتباط با مشتری کمک می کند. این بازار یابی را می توان برای ایجاد آگاهی از برند در میان در میان جمعیت های بزرگ در یک مدت زمان کوتاه استفاده کرد. به علاوه، مصرف کننده ها می توانند برند ها را به سایرین تبلیغ کنند. تبلیغات زبانی می تواند یک عامل قوی موثر بر تصمیم خرید مشتریان باشد. هدف این فصل پیش بینی قصد خرید مصرف کننده ها در نتیجه روش های بازاریابی اینترنت محور می باشد. این مطالعه بر روی داده های اصلی جمع آوری شده از طریق پرسش نامه خودساخته بر مبنای مقیاس 5 نقطه ای لیکرت انجام شد. نمونه برداری قضاوتی غیر احتمالی استفاده شد. تجزیه تحلیل افتراقی با استفاده از نرم افزار آماری SPSS 16.0 انجام شد. این مطالعه به تعیین عوامل مهمی که رفتار خرید مشتری را پیش بینی می کند می پردازد. استفاده مناسب از این عوامل می تواند به شکوفایی کسب و کار مدیران کمک کند. در این مطالعه، پی برده شد که عواملی نظیر اثر بخشی زیاد، امنیت ادعا شده و توسعه برند، از شاخص های مهم قصد خرید مصرف کننده می باشد.

بدون دیدگاه