تلفن: ۰۴۱۴۲۲۷۳۷۸۱
تلفن: ۰۹۲۱۶۴۲۶۳۸۴

ترجمه مقاله اثر بازاریابی رسانه اجتماعی بر روی ترافیک وب سایت و فروش خرده فروشی ها – نشریه الزویر

عنوان فارسی: دیجیتالی شدن؟ اثر بازاریابی رسانه اجتماعی بر روی ترافیک وب سایت، سفارشات و فروش خرده فروشی ها
عنوان انگلیسی: Going digital? The impact of social media marketing on retail website traffic, orders and sales
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 11 تعداد صفحات ترجمه فارسی : 31 (2 صفحه رفرنس انگلیسی)
سال انتشار : 2021 نشریه : الزویر - Elsevier
فرمت مقاله انگلیسی : pdf و ورد تایپ شده با قابلیت ویرایش فرمت ترجمه مقاله : pdf و ورد تایپ شده با قابلیت ویرایش
فونت ترجمه مقاله : بی نازنین سایز ترجمه مقاله : 14
نوع مقاله : ISI نوع نگارش : مقالات پژوهشی (تحقیقاتی)
پایگاه : اسکوپوس نوع ارائه مقاله : ژورنال
ایمپکت فاکتور(IF) مجله : 5.792 در سال 2020 شاخص H_index مجله : 75 در سال 2021
شاخص SJR مجله : 1.338 در سال 2020 شناسه ISSN مجله : 0969-6989
شاخص Q یا Quartile (چارک) : Q1 در سال 2020 کد محصول : 11725
محتوای فایل : zip حجم فایل : 2.86Mb
رشته و گرایش های مرتبط با این مقاله: مدیریت، بازاریابی، مدیریت بازرگانی، مدیریت فناوری اطلاعات
مجله: مجله خرده فروشی و خدمات مصرف کننده - Journal of Retailing and Consumer Services
دانشگاه: آزمایشگاه علوم داده های جغرافیایی، دانشگاه لیورپول، انگلستان
کلمات کلیدی: خرده فروشی، مدلسازی سری زمانی، بازاریابی دیجیتال، رسانه اجتماعی
کلمات کلیدی انگلیسی: Retail - Time series modelling - Digital marketing - Social media
وضعیت ترجمه عناوین تصاویر و جداول: ترجمه شده است ✓
وضعیت ترجمه متون داخل تصاویر و جداول: ترجمه شده است ✓
وضعیت ترجمه منابع داخل متن: ترجمه شده است ✓
ضمیمه: ندارد
بیس: نیست ☓
مدل مفهومی: ندارد ☓
پرسشنامه: ندارد ☓
متغیر: ندارد ☓
رفرنس: دارای رفرنس در داخل متن و انتهای مقاله
رفرنس در ترجمه: در انتهای مقاله درج شده است
doi یا شناسه دیجیتال: https://doi.org/10.1016/j.jretconser.2021.102501
ترجمه این مقاله با کیفیت عالی آماده خرید اینترنتی میباشد. بلافاصله پس از خرید، دکمه دانلود ظاهر خواهد شد. ترجمه به ایمیل شما نیز ارسال خواهد گردید.
فهرست مطالب

چکیده

1. مقدمه

2. مروری بر مطالعات پیشین

2.1. دیجیتالی کردن فعالیت های خرده فروشی

2.2. مزایا و اثربخشی بازاریابی رسانه اجتماعی

2.3. اثربخشی بازاریابی رسانه اجتماعی بر روی نتایج تجاری

3. طرح مطالعاتی

3.1 معیارهای نتایج تجاری

3.2 کاربران رسانه اجتماعی

3.3 داده های رسانه اجتماعی

4 ویژگی مدل ها

4.1 مدل های ARIMAX و SARIMAX

4.2 مدل های کمپینی

5 نتایج و بحث

5.1 مدل های شرکتی

5.2 مدل های کمپینی

6 بحث

7 منابع

نمونه متن انگلیسی

Abstract

Given the rapid proliferation of digital technology, social media has become a key digital marketing strategy to promote business products, with the ultimate aim of maximising profits. Yet, empirical evidence on the impact of social media as a marketing tool remains underexplored. Using unique data over a 12-month period from a major online retailer, this paper examines the impact of daily social media activity on daily business outcomes: website traffic, orders and sales. Key findings reveal that social media leads to increased web traffic, but it does not produce a significant rise in product orders and sale income. Though, larger social media campaigns tend to result in significantly higher number of orders and sale income, and Facebook emerges as the most effective channel. Our results also reveal that the effectiveness of social media marketing varies across products depending on their complexity, cost and brand status. Taken together, these results offer a better understanding of the ways social media marketing impact businesses and provide intelligence on how to allocate resources to develop marketing campaigns.

1. Introduction

In the past decade, the way consumer goods are marketed and sold has been markedly altered with various technological factors primarily driving the change. In November 2018, online sales reached 20% of total sales for the first time in the UK (ONS, 2018). Retailers are constantly searching for new and innovative ways to reach new customers and improve the consumer experience. An increasingly popular approach involves the use of social media to communicate with customers, endorse brands and promote products through digital marketing campaigns and online (e) word-of-mouth (Grewal et al., 2017).

7. Conclusion

The growing proliferation of social media networking sites has led to an increase in the use social media platforms as marketing tool to augment consumer reach with the hopes to foster business outcomes. Yet, limited empirical evidence exists as to how social media impact these outcomes. Previous research has typically employed qualitative methods or publicly available data from APIs to estimate effects of various social media campaigns. Drawing on unprecedented access to a large retail company database, we analysed the impacts of social media marketing campaigns on business outcomes: web traffic, product orders and income sales. The findings from this analysis are set to benefit both the company and wider research community, as it provides the first to our knowledge robust quantitative analysis which specifically assesses the effects of social media marketing strategies on business outcomes.

نمونه متن ترجمه

چکیده

با توجه به رشد سریع فناوری دیجیتال، رسانه اجتماعی به یک راهکار بازاریابی دیجیتال مهم برای ترویج محصولات تجاری (با هدف افزایش سود) تبدیل شده است. با اینحال، شواهد تجربی در مورد اثر رسانه های اجتماعی به عنوان یک ابزار بازاریابی هنوز بررسی نشده است. این مقاله با استفاده از داده های خاص در طی یک دوره 12 ماهه از خرده فروشان آنلاین، اثر فعالیت روزانه در رسانه های اجتماعی بر روی نتایج کسب و کار های روزانه را نشان داده است: ترافیک وب سایت، سفارشات و فروش. یافته های کلیدی نشان می دهند که رسانه های اجتماعی به افزایش ترافیک وب کمک می کنند، اما افزایش معناداری در سفارشات محصولات و درآمد فروش ندارند. هرچند، کمپین های بزرگتر رسانه های اجتماعی سعی دارند منجر به تعداد بیشتری سفارش و درآمد فروش شوند، و فیسبوک به عنوان یک کانال کارآمدتر در این حوزه عمل کرده است. نتایج ما نشان می دهند که اثربخشی بازاریابی رسانه های اجتماعی در میان محصولات بر اساس پیچیدگی آنها، هزینه و شرایط برند متغیر است. به طور کلی، نتایج توانست درک بهتری از روش های اثرگذاری بازاریابی رسانه اجتماعی بر تجارت ارائه کرده و نشان دهند که چطور می توانیم منابعی را به توسعه کمپین های بازاریابی تخصیص دهیم.

1. مقدمه

در دهه گذشته، روش بازاریابی و فروش اجناس به مشتریان بصورت چشمگیری بر اساس عوامل فناورانه مختلف تغییر کرده است. در نوامبر 2018،  فروش آنلاین در بریتانیا برای اولین بار  به 20% فروش کلی این کشور رسیده بود (ONS، 2018). خرده فروشان به طور پیوسته به دنبال روش های جدید و نوآورانه ای برای دسترسی به مشتریان جدید و بهبود تجربه مشریان هستند. یک روش رایج، استفاده از رسانه های اجتماعی برای ارتباط با مشتریان، تبلیغ برندها و ترویج محصولات از طریق کمپین های بازاریابی دیجیتال و تبلیعات دهان به دهان آنلاین می باشد (گروال و همکاران، 2017).

7. نتیجه گیری

افزایش سایت های شبکه رسانه اجتماعی باعث افزایش استفاده از پلتفرم های رسانه اجتماعی به عنوان ابزار بازاریابی شده است که دسترسی مشتریان به شرکت ها را تسریع می بخشد. با اینحال، مدارک تجربی محدودی در مورد نحوه اثر رسانه اجتماعی بر این نتایج وجود دارد. تحقیقات قبلی از روش های کیفی یا از دیده های در دسترس عموم از API ها برای ارزیابی اثرات کمپین های رسانه اجتماعی مختلف استفاده کرده اند. با استفاده از دسترسی بی سابقه به یک پایگاه داده خرده فروشی بزرگ، توانستیم اثرات کمپین های بازاریابی رسانه اجتماعی بر ناتیج تجاری را تجزیه و تحلیل کنیم: ترافیک وب سایت، سفارشات محصولات و درآمد فروش. یافته های این تحلیل هم برای شرکت و هم برای جامعه پژوهشی گسترده تر قابل استفاده است. چون می تواند تحلیل کمی قدرتمندی ارائه کند که به صورت خاص اثرات راهکارهای بازاریابی رسانه اجتماعی بر نتایج تجاری را ارزیابی کنند.

تصاویر فایل ورد ترجمه مقاله (جهت بزرگنمایی روی عکس کلیک نمایید)

11725-IranArze     11725-IranArze1     11725-IranArze2