ترجمه مقاله ایجاد یک معیار برای بازاریابی کارآفرینانه - نشریه الزویر

ترجمه مقاله ایجاد یک معیار برای بازاریابی کارآفرینانه - نشریه الزویر
قیمت خرید این محصول
۵۷,۰۰۰ تومان
دانلود مقاله انگلیسی
عنوان فارسی
ایجاد یک معیار برای بازاریابی کارآفرینانه: نشان دادن چارچوب درونی آن و پیش بینی عملکرد
عنوان انگلیسی
Developing a scale for entrepreneurial marketing: Revealing its inner frame and prediction of performance
صفحات مقاله فارسی
26
صفحات مقاله انگلیسی
11
سال انتشار
2020
رفرنس
دارای رفرنس در داخل متن و انتهای مقاله
نشریه
الزویر - Elsevier
فرمت مقاله انگلیسی
pdf و ورد تایپ شده با قابلیت ویرایش
فرمت ترجمه مقاله
pdf و ورد تایپ شده با قابلیت ویرایش
فونت ترجمه مقاله
بی نازنین
سایز ترجمه مقاله
14
نوع مقاله
ISI
نوع نگارش
مقالات پژوهشی (تحقیقاتی)
نوع ارائه مقاله
ژورنال
پایگاه
اسکوپوس
ایمپکت فاکتور(IF) مجله
7.161 در سال 2019
شاخص H_index مجله
179 در سال 2020
شاخص SJR مجله
1.871 در سال 2019
شناسه ISSN مجله
0148-2963
شاخص Q یا Quartile (چارک)
Q1 در سال 2020
کد محصول
11181
وضعیت ترجمه عناوین تصاویر و جداول
ترجمه شده است ✓
وضعیت ترجمه متون داخل تصاویر و جداول
ترجمه شده است ✓
وضعیت ترجمه منابع داخل متن
ترجمه شده است ✓
ضمیمه
دارد اما ترجمه نشده است ☓
بیس
است ✓
مدل مفهومی
ندارد ☓
پرسشنامه
ندارد ☓
متغیر
دارد ✓
رفرنس در ترجمه
در انتهای مقاله درج شده است
رشته و گرایش های مرتبط با این مقاله
مدیریت، بازاریابی، کارآفرینی، مدیریت بازرگانی و مدیریت کسب و کار
مجله
مجله پژوهش کسب و کار - Journal of Business Research
دانشگاه
دانشکده منلو، گروه بازاریابی، ایالات متحده آمریکا
کلمات کلیدی
بازاریابی کارآفرینانه، ایجاد معیار، جهت گیری کارآفرینانه، جهت گیری مشتری، بهره برداری از منابع، بازار محور
کلمات کلیدی انگلیسی
Entrepreneurial marketing - Scale development - Entrepreneurial orientation - Customer orientation - Resource leveraging - Market-driving
doi یا شناسه دیجیتال
https://doi.org/10.1016/j.jbusres.2018.11.051
۰.۰ (بدون امتیاز)
امتیاز دهید
فهرست مطالب
چکیده

1. مقدمه

2. نظریه

2.1. جهت گیری کارآفرینانه

2.2. جهت گیری مشتری

2.3. بهره برداری از منابع

2.4. بازار محور

3. روش شناسی

3.1. معیارها

3.2. جمع آوری داده ها

3.3. ابزارهای تحلیل

4. نتایج

4.1 ابعاد ، اعتبار و اعتبار ابعاد فرعی

4.2. بعدیت، پایایی و روایی EM

4.3. رابطه EM با عملکرد شرکت

5. بحث

5.1. نمای کلی(مرور)

5.2. کاربردهای های عملی

5.3. محدودیت ها و چشم انداز آینده

تصاویر فایل ورد ترجمه مقاله (جهت بزرگنمایی روی عکس کلیک نمایید)
11181-IranArze     11181-IranArze1     11181-IranArze2
نمونه چکیده متن اصلی انگلیسی
Abstract

Entrepreneurial marketing (EM) is considered a marketing concept for firms that strive to run entrepreneurial, market-driving and at the same time customer-focused marketing programs that work particularly well under resource constraints. However, even after more than three decades after its inception, researchers still focus on validating single dimensions of the EM concept (the outer frame), but do not ask what these dimensions may have in common (the inner frame). Using a sample of 1156 firms, this paper develops such a valid scale and analyzes its effect on firm performance. Results show that EM consists of three correlating dimensions: 1) change-driving, 2) bootstrapping, and 3) risk-taking that have a positive effect on firm performance.

1. Introduction

In the last 30 years, more and more research has focused on the marketing/entrepreneurship interface, particularly studying the entrepreneurial marketing (EM) concept (Hills, Hultman, & Miles, 2008; Kraus, Filser, Eggers, Hills, & Hultman, 2012). A lot of research has focused on describing and defining EM (see e.g., Bjerke & Hultman, 2002; Hills et al., 2008; Kraus, Harms, & Fink, 2010), which includes distinguishing it from other marketing approaches such as innovation marketing or the classic approach. The latter segments markets first before target segments are chosen and a specific marketing program (the “4Ps”) is executed (Kotler, 1967). The classic approach was developed on the basis of and for large, resource-intensive firms and is still largely practiced and taught today. Whereas in the early stages EM was considered a marketing approach for small and new firms (see e.g. Carson, Cromie, McGowan, & Hill, 1995; Hills, 1987), the discipline developed into an entrepreneurial version of marketing suited for all kinds of firms (Kraus et al., 2010). EM is considered an entrepreneurial, customer-oriented, market-driving marketing approach that works particularly well under resource constraints. This goes along with Morris, Schindehutte, and Laforge's (2002) EM conceptualization that describes EM as opportunity-driven, proactive, innovation-focused, customer intense, risk-taking, resource leveraging and value creating.

5.3. Limitations and future outlook

This paper is not without limitations. First, our data collection focuses only on one country and covers a wide span of firms and industries. Although it was our goal to cover a variety of firms, it might be of interest to see in more detail how EM differs from young to old firms, from small to large, or from industry to industry. Also, the market characteristics of a developed, Western European country might have impacted scale development. Therefore, testing, or even re-developing the scale in different contexts, might be recommended.

نمونه چکیده ترجمه متن فارسی
چکیده

بازاریابی کارآفرینانه (EM) برای شرکت هایی که تلاش می کنند برنامه های بازاریابی کارآفرینانه، بازار محور و همچنین مشتری مدار ایجاد کنند، یک مفهوم بازاریابی در نظر گرفته می شود که در شرایط محدودیت های منابع بخوبی عمل می کند. با این وجود، پس از گذشت سه دهه از پیدایش آن، محققان همچنان بر اعتبارسنجی ابعاد منحصربفرد مفهوم EM (چارچوب خارجی آن) تمرکز می کنند، و نمی پرسند که نقطه مشترک این ابعاد چیست(چارچوب داخلی آن). این مقاله با استفاده از 1156 شرکت نمونه، یک معیار معتبر ایجاد می کند و تاثیر آن بر عملکرد شرکت را تحلیل می کند. نتایج نشان می دهند که EM شامل سه بعد بهم پیوسته می باشد: 1) تغییر محور، 2) خود گردان سازی، و 3) ریسک پذیر است که تاثیر مثبتی بر عملکرد شرکت دارند

مقدمه

در 30 سال گذشته، تحقیقات زیادی بر ارتباط کارآفرینی/بازاریابی تمرکز داشته است، بویژه بررسی مفهوم بازاریابی کارآفرینانه(EM) (هیلز، هالتمن و مایلز، 2008؛ کراس، فیلسر، ایگرز، هیلز و هالتمن، 2012). تحقیقات بیشماری بر توصیف و تعریف EM تمرکز داشته اند(به طور مثال به بی جرک و هالتمن، 2002؛ هیلز و همکاران، 2008؛ کراس، هارمز و فینک، 2010)، که بیشتر این تحقیقات شامل تمایز EM از سایر رویکردهای بازاریابی مانند بازاریابی نوآوری یا رویکرد کلاسیک بوده است. بازارهای بخش های کلاسیک قبل از بخش های هدف انتخاب می شوند و یک برنامه خاص بازاریابی (4P) اجرا می شود (کاتلر، 1967). رویکرد کلاسیک بر اساس و برای شرکت های بزرگ و هزینه بر طراحی شد و هنوز هم امروزه اجرا و آموزش داده می شود. در حالیکه در مراحل اولیه، EM یک رویکرد بازایابی برای شرکت های کوچک و نوپا در نظر گرفته می شد (برای نمونه به کارسون، کرامی، مک گان و هیل، 1995؛ هیلز، 1987، رجوع کنید)، این رشته به بازاریابی کارآفرینانه تکامل یافت که برای انواع شرکت ها مناسب است(کراس و همکاران، 2010). EM یک رویکرد بازاریابی کارآفرینانه، مشتری مدار، و بازار محور در نظر گرفته می شود که در صورت وجود محدودیت های منابع بسیار خوب عمل می کند. این رویکرد با مفهوم سازی موریس، شیندرهات و لافورگ از EM مطابقت دارد که EM را به صورت فرصت محور، پویا، متمرکز بر نوآوری، مشتری مدار، ریسک پذیر، بهره برداری از منابع و ایجاد ارزش توصیف می کنند.

5.3. محدودیت ها و چشم انداز آینده

این مقاله محدودیت هایی هم دارد. ابتدا، جمع آوری اطلاعات ما تنها بر یک کشور تمرکز دارد و حیطه وسیعی از شرکت ها و صنایع را شامل می شود. اگر چه هدف ما این بود که طیف وسیعی از شرکت ها را پوشش دهیم، ممکن است جالب باشد که ببینیم چگونه EM، بین شرکت های جوتن و پیر، کوچک و برزگ یا از صنعتی به صنعت دیگر، متفاوت است. همچنین، ویژگی های بازار کشور توسعه یافته، اروپای غربی ممکن است تاثیر گذار باشدو بنابراین، بررسی یا حتی توسعه مجدد مقیاس در شرایط مختلف، توسعه می شود.


بدون دیدگاه