Design process by integrating DEMATEL, and ANP methods
صفحات مقاله فارسی
10
صفحات مقاله انگلیسی
4
سال انتشار
2018
رفرنس
دارای رفرنس در داخل متن و انتهای مقاله
نشریه
آی تریپل ای - IEEE
فرمت مقاله انگلیسی
PDF
فرمت ترجمه مقاله
ورد تایپ شده و pdf
فونت ترجمه مقاله
بی نازنین
سایز ترجمه مقاله
14
نوع مقاله
ISI
نوع ارائه مقاله
کنفرانس
کد محصول
F1463
وضعیت ترجمه عناوین تصاویر و جداول
ترجمه شده است ✓
وضعیت ترجمه متون داخل تصاویر و جداول
تصاویر ترجمه شده است ✓ جداول ترجمه نشده است ☓
وضعیت ترجمه منابع داخل متن
به صورت عدد درج شده است ✓
وضعیت فرمولها و محاسبات در فایل ترجمه
به صورت عکس، درج شده است
بیس
نیست ☓
مدل مفهومی
ندارد ☓
پرسشنامه
ندارد ☓
متغیر
ندارد ☓
رفرنس در ترجمه
در داخل متن و انتهای مقاله درج شده است
رشته و گرایش های مرتبط با این مقاله
طراحی صنعتی، مهندسی صنایع، برنامه ریزی و تحلیل سیستم ها، طراحی محصول
کنفرانس
کنفرانس بین المللی نوآوری سیستم کاربردی - International Conference on Applied System Innovation
دانشگاه
گروه طراحی محصولات خلاق ، دانشگاه آسیا ، تایوان
کلمات کلیدی
ماژول محصول، DEMATEL، فرآیند شبکه تحلیلی
کلمات کلیدی انگلیسی
product module - DEMATEL - analytic network process
doi یا شناسه دیجیتال
https://doi.org/10.1109/ICASI.2018.8394260
ترجمه این مقاله با کیفیت متوسط انجام شده است. بلافاصله پس از خرید، دکمه دانلود ظاهر خواهد شد. ترجمه به ایمیل شما نیز ارسال خواهد گردید.
۰.۰(بدون امتیاز)
امتیاز دهید
فهرست مطالب
چکیده
مقدمه
طرح کلی فرآیند توسعه مدل تحقیق
پیش زمینه نظری
آزمایش تصمیم گیری و آزمایشگاه ارزیابی
فرایند شبکه تحلیلی
مطالعه موردی و تأیید کاربرد آن
نتیجه گیری و پیشنهادات
نمونه چکیده متن اصلی انگلیسی
Abstract
Product design planning is typically carried out by assessments on product functions by considering customer demands. The connection between product series is an important factor which affects consumers' subjective perception. To optimise a product design, the structural relationship between product functions was determined in this study by the DEMATEL method so as to weigh the market connections and the importance of a product's influence. The analytic network process (ANP) method was also use to create product designs based on the market segmentation consideration. The mutual relationship obtained from the modularization during the development process of new product designs can be combined with the new product features obtained from the systematic grouping methods. Based on the results of the case study, the capability of developing innovative product series can be enhanced.
نمونه چکیده ترجمه متن فارسی
چکیده
برنامه ریزی طراحی محصول معمولاً توسط ارزیابی ها در مورد کارکردهای محصول با توجه به تقاضاهای مشتریان انجام می شود. ارتباط بین سری های محصول, یک عامل مهم است که بر ادراک ذهنی مصرف کنندگان تاثیر می گذارد. برای بهینه سازی طراحی یک محصول، رابطه ساختاری بین کارکردهای محصول در این مطالعه با استفاده از روش DEMATEL تعیین شد تا میزان ارتباطات بازار و اهمیت تأثیر محصول مشخص شود. روش فرایند شبکه تحلیلی (ANP) نیز برای ایجاد طرح های محصول بر اساس ملاحظه تقسیم بندی بازار استفاده شد. رابطه متقابل حاصل از مدولاسیون در طول فرایند توسعه طرح های جدید محصول را می تواند با ویژگی های محصول جدید که از روش های گروه بندی نظام مند به دست آمده است ترکیب نمود. بر اساس نتایج مطالعات موردی، توانمندی توسعه سری های نوآورانه محصولات را می توان ارتقا داد.