تلفن: ۰۴۱۴۲۲۷۳۷۸۱
تلفن: ۰۹۲۱۶۴۲۶۳۸۴

ترجمه مقاله برآورد شارژ-هوای سیلندر برای عملیات پیشرفته سوپاپ ورودی – نشریه الزویر

عنوان فارسی: برآورد شارژ-هوای سیلندر برای عملیات پیشرفته سوپاپ ورودی در موتورهای زمانبندی متغیر میل بادامک متغیر
عنوان انگلیسی: Cylinder air-charge estimation for advanced intake valve operation in variable cam timing engines
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 8 تعداد صفحات ترجمه فارسی : 21 (1 صفحه رفرنس انگلیسی)
سال انتشار : 2001 نشریه : الزویر - Elsevier
فرمت مقاله انگلیسی : PDF فرمت ترجمه مقاله : ورد تایپ شده و pdf
فونت ترجمه مقاله : بی نازنین سایز ترجمه مقاله : 14
نوع مقاله : ISI نوع نگارش : مقالات پژوهشی (تحقیقاتی)
پایگاه : اسکوپوس نوع ارائه مقاله : ژورنال
ایمپکت فاکتور(IF) مجله : 0.000 در سال 2018 شاخص H_index مجله : 36 در سال 2019
شاخص SJR مجله : 0.112 در سال 2018 شناسه ISSN مجله : 0389-4304
شاخص Q یا Quartile (چارک) : Q4 در سال 2018 کد محصول : F1390
محتوای فایل : zip حجم فایل : 3.28Mb
رشته و گرایش های مرتبط با این مقاله: مهندسی مکانیک، مکانیک خودرو، سیستم محرکه خودرو، طراحی سیستمهای تعلیق، ترمز و فرمان
مجله: بررسی JSAE
دانشگاه: آزمایشگاه تحقیقاتی فورد، دبورن، ایالات متحده آمریکا
وضعیت ترجمه عناوین تصاویر: ترجمه شده است ✓
وضعیت ترجمه متون داخل تصاویر : ترجمه نشده است ☓
وضعیت ترجمه منابع داخل متن: به صورت عدد درج شده است ✓
وضعیت فرمولها و محاسبات در فایل ترجمه: به صورت عکس، درج شده است ✓
بیس: نیست ☓
مدل مفهومی: ندارد ☓
پرسشنامه: ندارد ☓
متغیر: ندارد ☓
رفرنس: دارای رفرنس در داخل متن و انتهای مقاله
رفرنس در ترجمه: در داخل متن و انتهای مقاله درج شده است
doi یا شناسه دیجیتال: https://doi.org/10.1016/S0389-4304(01)00127-8
ترجمه این مقاله با کیفیت متوسط انجام شده است. بلافاصله پس از خرید، دکمه دانلود ظاهر خواهد شد. ترجمه به ایمیل شما نیز ارسال خواهد گردید.
فهرست مطالب

چکیده

1. مقدمه

2. مدل مصرف هوای موتور

3. برآورد شارژ-هوا برای موتورهای VCT دو برابر و تنها-اگزوز

4. برآورد شارژ-هوا برای موتورهای VCT فقط-مصرف

5. کالیبراسیون ضرایب شیب و جبران

6. نتیجه گیری

نمونه متن انگلیسی

چکیده

راندمان بالا از کاتالیزور سه-راهه خودرو با تنظیم نسبت هوا-سوخت سیلندر در یک باند باریک در اطراف استوکیومتری به دست می آید. با توجه به تاخیر موجود در سیگنال سنسور اکسیژن گاز خروجی، عملکرد تنظیم نسبت هوا-سوخت به دقت برآورد سیلندر شارژ-هوا بستگی دارد. زمان بندی متغیر میل بادامک (VCT) یک چالش را برای برآوردکننده شارژ-هوا نشان می دهد که ناشی از اثر آن روی پمپاژ موتور و در برخی موارد، با توجه به جریان-بازگشتی اندازه گیری نشده گاز خروجی به منیفولد ورودی است. هدف از این مقاله، روشن شدن برخی از این مسائل و نشان دادن روش هایی برای بهبود دقت برآورد شارژ-هوا در موتورهای VCT می باشد.

نمونه متن ترجمه

Abstract

High efficiency of three-way automotive catalysts is achieved by regulating cylinder air–fuel ratio in a narrow band around the stoichiometry. Due to a delay present in the exhaust gas oxygen sensor signal, performance of the air–fuel ratio regulation depends on accuracy of the cylinder air-charge estimate. Variable cam timing (VCT) introduces a challenge to the air-charge estimator due to its effect on engine pumping and, in some cases, due to unmeasured back-flow of the exhaust gas into the intake manifold. The objective of this paper is to illuminate some of these issues and suggest methods to improve accuracy of air-charge estimation in VCT engines.