ترجمه مقاله نقش ضروری ارتباطات 6G با چشم انداز صنعت 4.0
- مبلغ: ۸۶,۰۰۰ تومان
ترجمه مقاله پایداری توسعه شهری، تعدیل ساختار صنعتی و کارایی کاربری زمین
- مبلغ: ۹۱,۰۰۰ تومان
– تمامی حقوق مادی و معنوی این محصول متعلق به گروه مترجمین ایران عرضه بوده و هرگونه انتشار ترجمه این مقاله به صورت انبوه بدون اخطار قبلی پیگرد قانونی در پی خواهد داشت.
Customer Relationship Management (CRM) has taken marketing to greater heights. Customer as a spokesman is becoming the key objective. Relationship marketing is a blend of product, quality and services. To achieve effective relationship marketing, all the three factors will play a role All said and done, a customer’s interpretation of their experience will be largely influenced by what they can buy, what procedures they have to follow, what rules may govern them, and what people may be reachable if and when they want personal contact. Customer experience is delivered first-and-foremost by the ‘product’ itself; hence it has to be good.
مدیریت ارتباط با مشتری از بازاریابی برای رسیدن به اوج استفاده می کند.مشتری بعنوان یک سخنران تبدیل به یک هدف کلیدی و مهم می شود.بازاریابی ارتباط آمیزه ای از محصول،کیفیت و خدمت می باشد.برای دستیابی به شکلی موثر از بازاریابی ارتباط ،هر سه عامل نقش ایفا می کنند. آنچه که همگی می گویند و عمل می کنند اینست که،تعبیر مشتریان از تجربیات خود بطور گسترده ای تحت تاثیر: آنچه که قادر به خریدش هستند ،روندی که می باید دنبال کنند،قوانینی که آن ها را کنترل می کند،چه افرادی قابل حصول هستند،و چه زمانی خواستار برخورد حضوری می باشند،قرار می گیرد.مهم ترین چیزی که سبب ایجاد تجربه در مشتری می شود ،محصول است؛بنابراین باید محصول، ممتاز باشد.