منوی کاربری
  • پشتیبانی: ۴۲۲۷۳۷۸۱ - ۰۴۱
  • سبد خرید

دانلود رایگان ترجمه مقاله مدیریت ارتباط با مشتری و عناصر بازاریابی

دانلود رایگان ترجمه مقاله  مدیریت ارتباط با مشتری و عناصر بازاریابی
قیمت خرید این محصول
رایگان
دانلود رایگان ترجمه
عنوان فارسی
مدیریت ارتباط با مشتری و چهار عنصر بازاریابی
عنوان انگلیسی
CRM and 4 P’s of Marketing
صفحات مقاله فارسی
7
صفحات مقاله انگلیسی
10
سال انتشار
2006
نشریه
SSRN
فرمت مقاله انگلیسی
PDF
فرمت ترجمه مقاله
PDF
رفرنس
دارد
کد محصول
1006
رشته های مرتبط با این مقاله
مدیریت
۰.۰ (بدون امتیاز)
امتیاز دهید
جزئیات محصول
گروه مترجمین فروشگاه اینترنتی ایران عرضه اقدام به ارائه مقاله ترجمه شده با عنوان مدیریت ارتباط با مشتری و چهار عنصر بازاریابی، برای رشته مدیریت به صورت رایگان نموده است.
نکات
– این فایل از سری محصولات رایگان ایران عرضه میباشد، لیکن شما عزیزان میتوانید جهت تهیه مقالات تخصصی ترجمه شده این رشته به صورت کامل و با فرمت ورد (قابل ویرایش) همراه با نسخه انگلیسی مقاله از نشریات معتبر خارجی ISI اینجا کلیک نموده و با قیمت مناسب خریداری نمائید(تحویل آنی).

– تمامی حقوق مادی و معنوی این محصول متعلق به گروه مترجمین ایران عرضه بوده و هرگونه انتشار ترجمه این مقاله به صورت انبوه بدون اخطار قبلی پیگرد قانونی در پی خواهد داشت.

نمونه چکیده متن اصلی انگلیسی
Relationship through product and service:

Customer Relationship Management (CRM) has taken marketing to greater heights. Customer as a spokesman is becoming the key objective. Relationship marketing is a blend of product, quality and services. To achieve effective relationship marketing, all the three factors will play a role All said and done, a customer’s interpretation of their experience will be largely influenced by what they can buy, what procedures they have to follow, what rules may govern them, and what people may be reachable if and when they want personal contact. Customer experience is delivered first-and-foremost by the ‘product’ itself; hence it has to be good.

نمونه چکیده ترجمه متن فارسی
ارتباط از طریق محصول وخدمت:

مدیریت ارتباط با مشتری از بازاریابی برای رسیدن به اوج استفاده می کند.مشتری بعنوان یک سخنران تبدیل به یک هدف کلیدی و مهم می شود.بازاریابی ارتباط آمیزه ای از محصول،کیفیت و خدمت می باشد.برای دستیابی به شکلی موثر از بازاریابی ارتباط ،هر سه عامل نقش ایفا می کنند. آنچه که همگی می گویند و عمل می کنند اینست که،تعبیر مشتریان از تجربیات خود بطور گسترده ای تحت تاثیر: آنچه که قادر به خریدش هستند ،روندی که می باید دنبال کنند،قوانینی که آن ها را کنترل می کند،چه افرادی قابل حصول هستند،و چه زمانی خواستار برخورد حضوری می باشند،قرار می گیرد.مهم ترین چیزی که سبب ایجاد تجربه در مشتری می شود ،محصول است؛بنابراین باید محصول، ممتاز باشد.


بدون دیدگاه