ترجمه مقاله وضعیت فعلی و مفهوم آینده قدرت در بازارهای صنعتی - نشریه الزویر

ترجمه مقاله وضعیت فعلی و مفهوم آینده قدرت در بازارهای صنعتی - نشریه الزویر
قیمت خرید این محصول
۲۹,۰۰۰ تومان
دانلود مقاله انگلیسی
عنوان فارسی
وضعیت فعلی و مفهوم آینده قدرت در بازارهای صنعتی
عنوان انگلیسی
The current situation and future conceptualization of power in industrial markets
صفحات مقاله فارسی
15
صفحات مقاله انگلیسی
5
سال انتشار
2015
رفرنس
دارای رفرنس در داخل متن و انتهای مقاله
نشریه
الزویر - Elsevier
فرمت مقاله انگلیسی
PDF
فرمت ترجمه مقاله
ورد تایپ شده و pdf
فونت ترجمه مقاله
بی نازنین
سایز ترجمه مقاله
14
نوع مقاله
ISI
نوع نگارش
مقالات پژوهشی (تحقیقاتی)
نوع ارائه مقاله
ژورنال
پایگاه
اسکوپوس
ایمپکت فاکتور(IF) مجله
6.511 در سال 2018
شاخص H_index مجله
114 در سال 2019
شاخص SJR مجله
2.375 در سال 2018
شناسه ISSN مجله
0019-8501
شاخص Q یا Quartile (چارک)
Q1 در سال 2018
کد محصول
F1372
وضعیت ترجمه منابع داخل متن
به صورت انگلیسی درج نشده است ☓
بیس
نیست ☓
مدل مفهومی
ندارد ☓
پرسشنامه
ندارد ☓
متغیر
ندارد ☓
رفرنس در ترجمه
در داخل متن و انتهای مقاله درج شده است
رشته و گرایش های مرتبط با این مقاله
مدیریت، مدیریت صنعتی، مدیریت کسب و کار
مجله
مدیریت بازاریابی صنعتی - Industrial Marketing Management
دانشگاه
دانشکده بازرگانی لینکلن، دانشگاه لینکلن، استخر بریفورد، انگلستان
کلمات کلیدی
قدرت، بازاریابی صنعتی، بازاریابی کسب و کار، تئوری، عمل
کلمات کلیدی انگلیسی
Power - Industrial marketing - Business marketing - Theory - Practice
doi یا شناسه دیجیتال
https://doi.org/10.1016/j.indmarman.2015.03.022
فهرست مطالب
چکیده
1. مقدمه
2. مقالات در مورد مسئله ویژه و زمینه های قدرت
2.1. یادگیری از روابط بین فردی
2.2. درک و تعریف دوباره عدم تقارن
2.3. اندازه گیری و مدل سازی قدرت
2.4. روابط قدرت، درون شرکتی و میان-شرکتی
2.5. چرا قدرت اغلب در روابط خرده فروشی و عرضه مواد غذایی در نظر گرفته می شود؟
3 جهاتی برای تحقیقات و برای قدرت
4. نتیجه گیری ها
نمونه چکیده متن اصلی انگلیسی
Abstract

This article offers overview of research on power in industrial and business markets, conducted through the 10 articles in the special issue. These contributions are catalysts for defining the history, context, current situations, and future developments and prospects for power in the business world. Therefore, this article presents a conceptualization and understanding of power, using the special issue as a lens through which to view past antecedents, present understanding, and future directions. In addition to studies that mine past and present academic and practical rationales for power, the empirically based contributions test and explore power. This article identifies and thematically draws out and labels the principal manifestations across these contributions, to link origins with current principal foci and identify the most likely emphases of theory and practice for the future business-to-business arena.

نمونه چکیده ترجمه متن فارسی
چکیده
این مقاله، مروری بر پژوهش در مورد قدرت در بازارهای صنعتی و کسب و کار را ارائه می دهد که از طریق 10 مقاله در مورد این موضوع خاص انجام شده است. این مقاله ها, به تعریف تاریخچه، زمینه، اوضاع فعلی و تحولات آینده و چشم اندازها برای قدرت در دنیای کسب و کار پرداخته اند. بنابراین، این مقاله یک مفهوم و درک درستی از قدرت را با استفاده از این مسئله خاص به عنوان یک لنز ارائه می دهد که از طریق آن می قدرت سوابق گذشته، و جهات تحقیقاتی آینده را مشاهده نمود. علاوه بر مطالعاتی که منطق های علمی و عملی در گذشته و حال برای قدرت را نشان می دهند، مقالات تجربی به بررسی و کاوش در مقوله قدرت پرداخته اند. این مقاله به شناسایی موارد اصلی در سراسر این مقاله ها می پردازد و ارتباط ریشه های آن با کانونهای اصلی موجود را مشخص می نماید و تاکیدات محتمل تر تئوری و عمل برای عرصه کسب و کار به کسب و کار آینده را شناسایی می کند.

بدون دیدگاه