منوی کاربری
  • پشتیبانی: ۴۲۲۷۳۷۸۱ - ۰۴۱
  • سبد خرید

ترجمه مقاله رابطه متقابل و مقطعی (cross-sectional) میان هزینه های بازرگانی و اثرات پیش افت/پس افت - نشریه وایلی

ترجمه مقاله رابطه متقابل و مقطعی (cross-sectional) میان هزینه های بازرگانی و اثرات پیش افت/پس افت - نشریه وایلی
قیمت خرید این محصول
۲۹,۰۰۰ تومان
دانلود مقاله انگلیسی
عنوان فارسی
رابطه متقابل و مقطعی (cross-sectional) میان هزینه های بازرگانی و اثرات پیش افت / پس افت در بازارهای سهام و بازارهای انتخابی
عنوان انگلیسی
The Cross‐Sectional Relationship Between Trading Costs and Lead/Lag Effects in Stock & Option Markets
صفحات مقاله فارسی
28
صفحات مقاله انگلیسی
23
سال انتشار
1999
نشریه
وایلی - Wiley
فرمت مقاله انگلیسی
PDF
فرمت ترجمه مقاله
ورد تایپ شده
رفرنس
دارد ✓
کد محصول
F1216
وضعیت فرمولها و محاسبات در فایل ترجمه
به صورت عکس، درج شده است
رشته های مرتبط با این مقاله
مدیریت و اقتصاد
گرایش های مرتبط با این مقاله
مدیریت مالی، مدیریت بازرگانی، اقتصاد مالی
مجله
نقد و بررسی مالی - The financial Review
کلمات کلیدی
بازارهای موازی، ریزساختار بازار، گزینه ها، یکپارچه، علیت گرنجر
doi یا شناسه دیجیتال
https://doi.org/10.1111/j.1540-6288.1999.tb00471.x
۰.۰ (بدون امتیاز)
امتیاز دهید
فهرست مطالب
چکیده
1- مقدمه
2- خلاصه مقالات
3- داده ها
4- آزمودن و مدلسازی تصحیح خطا
4-1. مدل تصحیح خطا
2-4- آزمودن هم جمعی
3-4- ارزیابی مدل تصحیح خطا
4-4- ارزیابی اثرات پیش افت/پس افت در مدل های تصحیح خطای بردار
5- نتیجه
1-5- آماره های هزینه بازرگانی توصیفی
2-5- هم جمعی و نتایج آزمون پیش افت/پس افت
6. خلاصه
نمونه چکیده متن اصلی انگلیسی
Abstract

Prior empirical research has failed to settle the question of lead/lag effects between stock and option markets. This study investigates the relation between cross‐sectional differences in trading costs and intraday lead/lag effects in stock and option markets. The data for the study comprise 19 firms sampled at five‐minute intervals over a two‐month period. Consistent with a trading cost hypothesis, results indicate overall stock market leading behavior. However, the lead appears to be related to option market trading costs. This study uses an error correction model framework to investigate the lead/lag effects. This approach provides information on both the long run equilibrating process as well as the short term interactions between stock and option markets. Information regarding the long run equilibrating process is important to the overall understanding of lead/lag effects and cannot be determined from time series models of differenced data. Specific criteria for assessing lead/lag effects in cointegrated series are also proposed. One advantage of these new criteria is their ability to identify leading behavior in the presence of feedback. All models are estimated with quote data and are constructed to eliminate overnight effects. Hence, the results are robust to previously identified distortions due to closing, overnight, and potential non‐trading effects. However, caution should be employed in generalizing the results as the study covers a two‐month trading period for a limited number of firms.

نمونه چکیده ترجمه متن فارسی
چکیده
تحقیقات تجربی قبلی در تعیین سوال در مورد اثرات پیش افت/پس افت میان بازارهای سهام و بازارهای انتخابی با شکست مواجه شده اند. این مطالعه رابطه میان تفاوت های متقابل و مقطعی را در هزینه های بازرگانی و اثرات پیش افت/پس افت در بازارهای سهام و بازارهای انتخابی بررسی می کند. داده های موجود برای این مطالعه شامل 19 شرکت هستند که در وقفه های پنج دقیقه ای در یک دوره ی دو ماهه نمونه گیری شده اند. در تطابق با فرضیه هزینه تجارت، نتایج رفتار راهبردی کننده بازار سهام کلی را نشان می دهند. اما به نظر می رسد که پیش افت مرتبط با هزینه های تجاری بازار انتخابی است. این مطالعه از چارچوب مدل تصحیح خطایی برای بررسی اثرات پیش افت/پس افت استفاده می کند. این روش اطلاعاتی در مورد فرایند برقراری تعادل طولانی مدت و همچنین تعاملات کوتاه مدت میان بازار سهام و بازار انتخابی ارائه می نماید. اطلاعات مرتبط با فرایند برقراری توازن طولانی مدت برای درک کلی اثرات پیش افت/پس افت مهم است و نمی¬تواند از مدل های سری زمانی داده های تفکیک شده تعیین شود. شرایط خاصی برای ارزیابی اثرات پیش افت/پس افت در سری های یکپارچه نیز ارائه شده است. یک مزیت این شرایط جدید توانایی آنها در شناسایی رفتار برجسته در حضور بازخورد است. تمام مدل ها با داده های نقل قول شده ارزیابی شده اند و برای حذف اثرات شبانه (Overnight). از اینرو نتایج، نتایج قوی ای هستند و این قدرت به دلیل اثرات محدود، شبانه و غیرتجاری بالقوه آنهاست. اما، در تعمیم نتایج با مطالعه ای که در مورد شرکت های محدودی در بازه ی زمانی دو ماهه انجام شد، باید هشدار داد.

بدون دیدگاه