ترجمه مقاله مدیریت روابط مشتری به عنوان نگرش بازاریابی بر پایه اطلاعات مشتری - نشریه الزویر

ترجمه مقاله مدیریت روابط مشتری به عنوان نگرش بازاریابی بر پایه اطلاعات مشتری - نشریه الزویر
قیمت خرید این محصول
۲۷,۰۰۰ تومان
دانلود رایگان نمونه دانلود مقاله انگلیسی
عنوان فارسی
مدیریت روابط مشتری (CRM) به عنوان نگرش بازاریابی بر پایه اطلاعات مشتری
عنوان انگلیسی
CRM as a Marketing Attitude Based on Customer’s Information
صفحات مقاله فارسی
8
صفحات مقاله انگلیسی
5
سال انتشار
2012
نشریه
الزویر - Elsevier
فرمت مقاله انگلیسی
PDF
فرمت ترجمه مقاله
ورد تایپ شده
رفرنس
دارد
کد محصول
7034
وضعیت ترجمه عناوین تصاویر
ترجمه شده است
وضعیت ترجمه متون داخل تصاویر
ترجمه شده است
رشته های مرتبط با این مقاله
مدیریت
گرایش های مرتبط با این مقاله
مدیریت منابع انسانی و بازاریابی
مجله
Procedia Technology
دانشگاه
گروه مهندسی صنایع، دانشگاه تهران، دانشگاه آزاد اسلامی، ایران
کلمات کلیدی
مدیریت روابط مشتری، رابطه مشتری، مدیریت
فهرست مطالب
چکیده
مقدمه
عناصر مدیریت روابط با مشتری (CRM)
طول مدت فعالیت های عملیاتی
سیستم‌های فرعی(زیرشاخه‌های) مدیریت روابط با مشتری (CRM)
مدیریت روابط با مشتری عملیاتی
مدیریت روابط مشتری تحلیلی
مدیریت روابط مشتری مشارکتی/تعاونی
نتیجه‌گیری
نمونه چکیده متن اصلی انگلیسی
Abstract

This paper explains one of the most useful regulations in relation with managers and customers known as “CRM” . ”CRM“ is an acronym which is comprised of three main words , “CUSTOMER” , “RELATOINSHIP” & “MANAGEMENT” .”CRM“ includes all aspects of the exchange with customers and make whole elements within an organization relevant which are in relationship with customers .one of the most important rules in “CRM” is 4P formula .4P is an abbreviation which is combined of “PRICE” , “PRODUCT” ,”PROMOTION” & “PLACE” .Customer life time value ,“CLV” , is one of the possible tools to measure this relationship .

نمونه چکیده ترجمه متن فارسی
چکیده
این پژوهش به بررسی و تشریح یکی از مهم¬ترین دستورالعمل‌های مهم در ارتباط با مدیران و مشتریان که به‌عنوان مدیریت روابط با مشتری معروف است، می‌پردازد. مدیریت روابط مشتری، یک کلمه مخفف می‌باشد که متشکل از سه کلمه اصلی دیگر است که عبارت‌اند از مشتری، روابط، و مدیریت. مدیریت روابط مشتری دربرگیرنده همه ابعاد تغییر با مشتری بوده و به‌نوبه خود عناصر اصلی را که در ارتباط با مشتریان می‌باشند، را در درون سازمان به وجود می‌آورد. یکی از مهم‌ترین و ارجح‌ترین قوانین در مدیریت روابط مشتری فرمول 4 پی(یا آمیخته بازاریابی ) می‌باشد. آمیخته بازاریابی درواقع یک کلمه مخفف شده بوده که دربرگیرنده قیمت، محصول، ارتقاء، و مکان فروش/توزیع می‌باشد. طول دوره حیات مشتری(CLV) یکی از دیگر ابزار احتمالی برای ارزیابی و اندازه‌گیری این رابطه به شمار می‌رود.

بدون دیدگاه