تلفن: ۰۴۱۴۲۲۷۳۷۸۱
تلفن: ۰۹۲۱۶۴۲۶۳۸۴

ترجمه مقاله مدیریت روابط مشتری به عنوان نگرش بازاریابی بر پایه اطلاعات مشتری – نشریه الزویر

عنوان فارسی: مدیریت روابط مشتری (CRM) به عنوان نگرش بازاریابی بر پایه اطلاعات مشتری
عنوان انگلیسی: CRM as a Marketing Attitude Based on Customer’s Information
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 5 تعداد صفحات ترجمه فارسی : 8
سال انتشار : 2012 نشریه : الزویر - Elsevier
فرمت مقاله انگلیسی : PDF فرمت ترجمه مقاله : ورد تایپ شده
کد محصول : 7034 رفرنس : دارد
محتوای فایل : zip حجم فایل : 530.21Kb
رشته های مرتبط با این مقاله: مدیریت
گرایش های مرتبط با این مقاله: مدیریت منابع انسانی و بازاریابی
مجله: Procedia Technology
دانشگاه: گروه مهندسی صنایع، دانشگاه تهران، دانشگاه آزاد اسلامی، ایران
کلمات کلیدی: مدیریت روابط مشتری، رابطه مشتری، مدیریت
وضعیت ترجمه عناوین تصاویر: ترجمه شده است
وضعیت ترجمه متون داخل تصاویر: ترجمه شده است
ترجمه این مقاله با کیفیت عالی آماده خرید اینترنتی میباشد. بلافاصله پس از خرید، دکمه دانلود ظاهر خواهد شد. ترجمه به ایمیل شما نیز ارسال خواهد گردید.
فهرست مطالب

چکیده

مقدمه

عناصر مدیریت روابط با مشتری (CRM)

طول مدت فعالیت های عملیاتی

سیستم‌های فرعی(زیرشاخه‌های) مدیریت روابط با مشتری (CRM)

مدیریت روابط با مشتری عملیاتی

مدیریت روابط مشتری تحلیلی

مدیریت روابط مشتری مشارکتی/تعاونی

نتیجه‌گیری

نمونه متن انگلیسی

Abstract

This paper explains one of the most useful regulations in relation with managers and customers known as “CRM” . ”CRM“ is an acronym which is comprised of three main words , “CUSTOMER” , “RELATOINSHIP” & “MANAGEMENT” .”CRM“ includes all aspects of the exchange with customers and make whole elements within an organization relevant which are in relationship with customers .one of the most important rules in “CRM” is 4P formula .4P is an abbreviation which is combined of “PRICE” , “PRODUCT” ,”PROMOTION” & “PLACE” .Customer life time value ,“CLV” , is one of the possible tools to measure this relationship .

نمونه متن ترجمه

چکیده

این پژوهش به بررسی و تشریح یکی از مهم¬ترین دستورالعمل‌های مهم در ارتباط با مدیران و مشتریان که به‌عنوان مدیریت روابط با مشتری معروف است، می‌پردازد. مدیریت روابط مشتری، یک کلمه مخفف می‌باشد که متشکل از سه کلمه اصلی دیگر است که عبارت‌اند از مشتری، روابط، و مدیریت. مدیریت روابط مشتری دربرگیرنده همه ابعاد تغییر با مشتری بوده و به‌نوبه خود عناصر اصلی را که در ارتباط با مشتریان می‌باشند، را در درون سازمان به وجود می‌آورد. یکی از مهم‌ترین و ارجح‌ترین قوانین در مدیریت روابط مشتری فرمول 4 پی(یا آمیخته بازاریابی ) می‌باشد. آمیخته بازاریابی درواقع یک کلمه مخفف شده بوده که دربرگیرنده قیمت، محصول، ارتقاء، و مکان فروش/توزیع می‌باشد. طول دوره حیات مشتری(CLV) یکی از دیگر ابزار احتمالی برای ارزیابی و اندازه‌گیری این رابطه به شمار می‌رود.