ترجمه مقاله مقرون به صرفه بودن نگه داری و نوسازی زیرساخت راه آهن - نشریه ASCE

ترجمه مقاله مقرون به صرفه بودن نگه داری و نوسازی زیرساخت راه آهن - نشریه ASCE
قیمت خرید این محصول
۲۹,۰۰۰ تومان
دانلود مقاله انگلیسی
عنوان فارسی
مقرون به صرفه بودن نگه داری و نوسازی زیرساخت راه آهن
عنوان انگلیسی
Cost-Effectiveness of Railway Infrastructure Renewal Maintenance
صفحات مقاله فارسی
19
صفحات مقاله انگلیسی
8
سال انتشار
2004
رفرنس
دارای رفرنس در داخل متن و انتهای مقاله
نشریه
ASCE
فرمت مقاله انگلیسی
pdf و ورد تایپ شده با قابلیت ویرایش
فرمت ترجمه مقاله
pdf و ورد تایپ شده با قابلیت ویرایش
فونت ترجمه مقاله
بی نازنین
سایز ترجمه مقاله
14
نوع مقاله
ISI
نوع نگارش
مقالات پژوهشی (تحقیقاتی)
نوع ارائه مقاله
ژورنال
پایگاه
اسکوپوس
ایمپکت فاکتور(IF) مجله
1.615 در سال 2018
شاخص H_index مجله
67 در سال 2019
شاخص SJR مجله
0.460 در سال 2018
شناسه ISSN مجله
0733-947X
شاخص Q یا Quartile (چارک)
Q3 در سال 2018
کد محصول
F1599
وضعیت ترجمه عناوین تصاویر و جداول
ترجمه شده است ✓
وضعیت ترجمه متون داخل تصاویر و جداول
ترجمه نشده است ☓
وضعیت ترجمه منابع داخل متن
درج نشده است ☓
وضعیت فرمولها و محاسبات در فایل ترجمه
به صورت عکس، درج شده است
ضمیمه
ندارد
بیس
نیست ☓
مدل مفهومی
ندارد ☓
پرسشنامه
ندارد ☓
متغیر
دارد ✓
رفرنس در ترجمه
در انتهای مقاله درج شده است
رشته و گرایش های مرتبط با این مقاله
مهندسی عمران، مهندسی راه و ترابری، برنامه ریزی حمل و نقل
مجله
مجله مهندسي حمل و نقل - JOURNAL OF TRANSPORTATION ENGINEERING
دانشگاه
دانشگاه ایلینویز در Urbana-Champaign ، آزمایشگاه مهندسی عمران نیومارک ، دنور
کلمات کلیدی
مهندسی راه آهن، هزینه های نگه داری، زیر ساخت، هزینه های سرمایه
کلمات کلیدی انگلیسی
Railroad engineering - Maintenance costs - Infrastructure - Capital costs
doi یا شناسه دیجیتال
https://doi.org/10.1016/j.engstruct.2017.08.017
۰.۰ (بدون امتیاز)
امتیاز دهید
فهرست مطالب
چکیده
مقدمه
پیش زمینه
روش شناسی
اماده سازی داده
شاخص هزینه زیر ساخت
تعریف هزینه نگه داری و راهبرد نوسازی
براورد هزینه های سرمایه مبتنی بر نوسازی
طبقه بندی راه اهن
استراتژی نوسازی به صورت متغیر مستقل
فرض مخالف: اثر اندازه
فرض مخالف: اثر تعداد مایل ریلی
فرض مخالف: اثر تراکم میانگین
ترکیب متغیر های اندازه، استراتژی و تراکم
نمونه چکیده متن اصلی انگلیسی
Abstract

U.S. Class I railways maintain their infrastructure through a mix of ordinary maintenance and periodic renewal of infrastructure components. Different railways use different proportions of ordinary maintenance and periodic renewal with little consensus as to the best combination. Furthermore, the cost-effectiveness of emphasizing one method over the other has not been analyzed using empirical data. The objective of this research is to investigate the cost-effectiveness of renewal-based maintenance strategies using high-level financial data from industry sources. The results indicate that maintenance strategies that place more weight on renewal result in lower unit maintenance costs, at least within a specified observable range. The results imply that if railroads constrain renewal maintenance to reduce overall capital expenditures, increasing maintenance expenses will more than offset temporary reductions in capital spending.

نمونه چکیده ترجمه متن فارسی
چکیده
مرکز راه آهن کلاس 1 ایالات متحده ، زیر ساخت خود را از طریق ترکیبی از نوسازی و نگه داری معمولی اجزای زیر ساخت حفظ و نگه داری می کند. راه آهن های مختلف از نسبت های مختلف نوسازی دوره ای با اجماع اندک در خصوص بهترین ترکیب استفاده می کنند. به علاوه، مقرون به صرفگی تاکید بر یک روش نسبت به روش دیگر با استفاده از داده های تجربی تحلیل نشده است. هدف این تحقیق بررسی مقرون به رفگی راهبرد های نگه داری مبتنی بر نوسازی با استفاده از داده های مالی پیشرفته از منابع صنعت است. نتایج نشان می دهد که اگر راه آهن ها نگه داری نوسازی را به کاهش هزینه های سرمایه محدود کند، افزایش هزینه های نگه داری بیش از کاهش موقت در هزینه سرمایه خواهد بود.

بدون دیدگاه