تلفن: ۰۴۱۴۲۲۷۳۷۸۱
تلفن: ۰۹۲۱۶۴۲۶۳۸۴

ترجمه مقاله CoRoute پروتکل مسیریابی Anypath شناختی خودرویی جدید – نشریه IEEE

عنوان فارسی: CoRoute: یک پروتکل مسیریابی Anypath شناختی خودرویی جدید
عنوان انگلیسی: CoRoute: A New Cognitive Anypath Vehicular Routing Protocol
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 6 تعداد صفحات ترجمه فارسی : 18
سال انتشار : 2011 نشریه : آی تریپل ای - IEEE
فرمت مقاله انگلیسی : PDF فرمت ترجمه مقاله : ورد تایپ شده
کد محصول : 6612 رفرنس : دارد
محتوای فایل : zip حجم فایل : 1.79Mb
رشته های مرتبط با این مقاله: مهندسی فناوری اطلاعات و فناوری اطلاعات و ارتباطات
گرایش های مرتبط با این مقاله: مخابرات سیار، دیتا، اینترنت و شبکه های گسترده و سامانه های شبکه ای
مجله: هفتمین کنفرانس بین المللی ارتباطات بی سیم و محاسبات سیار
دانشگاه: گروه علوم کامپیوتر، دانشگاه کالیفرنیا، لس آنجلس، آمریکا
کلمات کلیدی: شبکه خودرویی، پروتکل مسیریابی، شبکه های ادراکی (شناختی)
وضعیت ترجمه عناوین تصاویر: ترجمه شده است
وضعیت ترجمه متون داخل تصاویر : ترجمه شده است
وضعیت فرمولها و محاسبات در فایل ترجمه: به صورت عکس، درج شده است
ترجمه این مقاله با کیفیت عالی آماده خرید اینترنتی میباشد. بلافاصله پس از خرید، دکمه دانلود ظاهر خواهد شد. ترجمه به ایمیل شما نیز ارسال خواهد گردید.
فهرست مطالب

چکیده

مقدمه

CoVanet.  II شبکه اد هاک خودرویی شناختی

A . معماری شبکه CoVanet

B. طیف حسی و تخصیص کانال

III COROUTE . پروتکل مسیریابی خودرویی anypath شناختی

A . ارزیابی ETX

B . ارزیابی ETT

D . پیاده سازی مجموعه ارسالی

IV . ارزیابی

A. راه اندازی شبیه سازی

B. نتایج شبیه سازی

V .کار مرتبط با مسیریابی VANET شناختی

VI. نتیجه گیری

نمونه متن انگلیسی

Abstract

Vehicular communications promise to bring us safer driving and better traffic control. Dedicated Short Range Communications (DSRC) and IEEE 802.11p are now well established standards for the inter-vehicle and vehicle-to-road side unit (RSU) communication. These channels, however, are of limited capacity and are not sufficient to support the broad range of services envisioned in VANETs. Thus, vehicles will utilize WiFi (802.11 a/b/g) and unlicensed ISM band to acquire more capacity. Unfortunately, the WiFi channels in urban area are already heavily subscribed by residential customers. In this paper, we propose CoVanet, a cognitive vehicular ad hoc network architecture that allows vehicles opportunistic access to WiFi channels. CoVanet is the first approach to use cognitive radios in a VANET. It differs from conventional cognitive radio strategies in that it uses unlicensed band and operates in an ad hoc, multihop mode. In CoVanet, network topology and channel environment change frequently due to high node mobility. The main contribution of this work is a Cognitive Ad hoc Vehicular Routing Protocol (CoRoute) that utilizes geographical location and sensed channel information. Simulation results demonstrate CoRoute efficiency and robustness to mobility and external interference.

نمونه متن ترجمه

چکیده

ارتباطات خودرویی به ما وعده رانندگی ایمن تر و کنترل ترافیک بهتر را میدهند . ارتباطات کوتاه برد اختصاصی (DSRC) و استاندارد IEEE 802.11p در حال حاضر استاندارد هایی هستند که برای ارتباطات بین خودرویی و واحد های کنار جادهای با خودرو (RSU) به درستی ایجاد شده اند. این کانال ها، با این حال، از نظر ظرفیتی محدود هستند و برای حمایت از طیف گسترده ای از خدمات قابل پیشبینی به VANETs کافی نیستند. بنابراین، خودروها برای به دست آوردن ظرفیت بیشتر از WiFi (802.11 A / B / G) و باند ISM بدون مجوز استفاده میکنند. متاسفانه، کانال های وای فای در مناطق شهری به شدت توسط مشتریان مسکونی به مشارکت در آمده اند. در این مقاله، CoVanetرا معرفی میکنیم، یک معماری شبکه اد هاک خودرویی شناختی است که به خودروها اجازه می دهد تا از طریق دسترسی فرصت طلبانه به کانال های WiFi دسترسی داشته باشند. CoVanet اولین رویکردی است که از رادیوهای شناختی در یک VANET استفاده میکند. این روش متفاوت از استراتژی های رادیو شناختی متداول است که از باند بدون مجوز و عملیات های یک اد هاک و حالت چند جهشی(multihop) استفاده میکنند. در CoVanet، توپولوژی شبکه و محیط کانال غالبا به دلیل تحرک بالای گره ها تغییر میکند. کمک اصلی این کاریک پروتکل مسیریابی خودرویی ادهاک ادراکی است (CoRoute) که از موقعیت جغرافیایی و کانال حسی اطلاعات بهره گیری میکند . نتایج شبیه سازی نشان دهند بهره وری CoRoute و تحمل پذیری در برابر تحرک و دخالت خارجی می باشد.