منوی کاربری
  • پشتیبانی: ۴۲۲۷۳۷۸۱ - ۰۴۱
  • سبد خرید

دانلود رایگان مقاله ارتباط مردم نگاری برای تجارت از نوآوری

عنوان فارسی
ارتباط مردم نگاری برای تجارت از نوآوری
عنوان انگلیسی
Connecting ethnography to the business of innovation
صفحات مقاله فارسی
0
صفحات مقاله انگلیسی
13
سال انتشار
2016
نشریه
الزویر - Elsevier
فرمت مقاله انگلیسی
PDF
کد محصول
E2526
رشته های مرتبط با این مقاله
مدیریت
گرایش های مرتبط با این مقاله
مدیریت کسب و کار
مجله
افق کسب و کار - Business Horizons
دانشگاه
دانشکده کسب و کار، دانشگاه شمال شرقی، امریکا
کلمات کلیدی
نوآوری، مردم نگاری، محصول جدید توسعه، تیم های نوآوری، بینش مشتری
۰.۰ (بدون امتیاز)
امتیاز دهید
چکیده

Abstract


This article presents methods to help companies build processes that emphasize consumer ethnography, customer ethnography, and commercialization planning as components for innovation within mature, well-established consumer or industrial markets. It is written for multifunctional innovation teams and senior management toward increasing the success rates of new product innovations.

نتیجه گیری

5. Conclusion


We encourage firms to pursue ethnographic, fieldbased innovation, supported by rapid prototyping. Intensive deep dives once or twice a year should be sufficient. It is our belief that the absorptive capacity of most organizations is limited to two or three bold ideas per year. Select a new consumer segment, assemble a multifunctional team, and send the members off to where target users live, work, and–—just as important–—buy. This will be the truest source of your next product and service innovations.


بدون دیدگاه