ترجمه مقاله روابط بین مسافرت روزانه و سرمایه اجتماعی در بین مردان و زنان در جنوب سوئد - نشریه Sage

ترجمه مقاله روابط بین مسافرت روزانه و سرمایه اجتماعی در بین مردان و زنان در جنوب سوئد - نشریه Sage
قیمت خرید این محصول
۲۹,۰۰۰ تومان
دانلود مقاله انگلیسی
عنوان فارسی
روابط بین مسافرت روزانه و سرمایه اجتماعی در بین مردان و زنان در جنوب سوئد
عنوان انگلیسی
Relationships Between Commuting and Social Capital Among Men and Women in Southern Sweden
صفحات مقاله فارسی
19
صفحات مقاله انگلیسی
20
سال انتشار
2014
رفرنس
دارای رفرنس در داخل متن و انتهای مقاله
نشریه
سیج - Sage
فرمت مقاله انگلیسی
pdf و ورد تایپ شده با قابلیت ویرایش
فرمت ترجمه مقاله
pdf و ورد تایپ شده با قابلیت ویرایش
فونت ترجمه مقاله
بی نازنین
سایز ترجمه مقاله
14
نوع مقاله
ISI
نوع نگارش
مقالات پژوهشی (تحقیقاتی)
نوع ارائه مقاله
ژورنال
پایگاه
اسکوپوس
ایمپکت فاکتور(IF) مجله
4.256 در سال 2019
شاخص H_index مجله
98 در سال 2020
شاخص SJR مجله
1.451 در سال 2019
شناسه ISSN مجله
0013-9165
شاخص Q یا Quartile (چارک)
Q1 در سال 2019
کد محصول
F1657
وضعیت ترجمه عناوین تصاویر و جداول
ترجمه نشده است ☓
وضعیت ترجمه متون داخل تصاویر و جداول
ترجمه نشده است ☓
وضعیت ترجمه منابع داخل متن
ترجمه شده است ✓
ضمیمه
ندارد
بیس
نیست ☓
مدل مفهومی
ندارد ☓
پرسشنامه
ندارد ☓
متغیر
دارد ✓
رفرنس در ترجمه
در داخل متن و انتهای مقاله درج شده است
رشته و گرایش های مرتبط با این مقاله
علوم اجتماعی، اقتصاد، جامعه شناسی، اقتصاد مالی
مجله
محیط و رفتار - Environment and Behavior
دانشگاه
دانشگاه لوند، بیمارستان دانشگاه Skåne، سوئد
کلمات کلیدی
سفرهای روزانه، سرمایه اجتماعی، طراحی مقطعی، مشارکت اجتماعی، اعتماد عمومی
کلمات کلیدی انگلیسی
commuting - social capital - cross-sectional design - social participation - general trust
doi یا شناسه دیجیتال
https://doi.org/10.1177/0013916514529969
۰.۰ (بدون امتیاز)
امتیاز دهید
فهرست مطالب
خلاصه
روش
ناحیه مطالعه
شرکت کنندگان نظرسنجی
متغیرهای ارائه شده
متغیرهای خروجی
متغیرهای کمکی
تحلیل آماری
نتایج
بحث
نمونه چکیده متن اصلی انگلیسی
Abstract

The societal need for a mobile workforce increases time spent commuting and thus also the total workday. How this affects individual well-being and social life is, however, surprisingly little known. We investigated the relation between commuting time and mode, and social participation and general trust in other people as measures of social capital, using data from public health surveys conducted in 2004 and 2008 in Scania, Sweden: in all, 21,088 persons ages 18 to 65 and working at least 30 hr per week. Commuting by car was significantly associated with a higher prevalence of low social participation and low general trust compared with active commuting, and the association increased with the duration of commuting time. In contrast, public commuting was not significantly associated with decreased social capital measures except among long-duration commuters, who reported lower social participation. The overall pattern was similar for men and for women.

نمونه چکیده ترجمه متن فارسی
خلاصه
نیاز اجتماعی برای یک نیروی کار سیار، زمان طی شده برای مسافرت های روزانه وبدنبال آن زمان کارد مجموع را، افزایش می¬دهد. هرچند چگونگی تاثیر این موضوع بر روی رفاه فردی و زندگی اجتماعی بطور تعجب برانگیزی کمتر شناخته شده است. ما رابطه ی بین زمان و طریقه ی سفرهای روزانه را مورد تحقیق قرار داده ایم و مشارکت اجتماعی و اعتماد عمومی افراد دیگر به عنوان معیارهایی از سرمایه ی اجتماعی، با استفاده از داده های سلامت عمومی انجام شده در سال های 2004 و 2008 در اسکانیا در سوئد، مورد ارزیابی قرار گرفتند. در تمامی 21088 شخص مورد بررسی محدوده ی سنی بین 18 تا 65 سال و با حداقل ساعت کاری 30 ساعت در هفته می باشند. سفرهای روزانه بوسیله ی اتومبیل بطور قابل توجهی با رواج بیشتری از مشارکت اجتماعی و اعتماد عمومی پایین در قیاس با سفرهای روزانه ی فعال وابسته بود و وابستگی آنها در طی زمان سفرهای روزانه، افزایش می یافت. در مقابل، سفرهای روزانه ی عمومی بطور قابل توجهی وابسته به کاهش معیارهای سرمایه ی اجتماعی نبودند. بجز در میان مسافران با زمان سفر طولانی که مشارکت اجتماعی پایین تری را گزارش کرده اند. الگوی کلی برای مردان و زنان مشابه بود.

بدون دیدگاه