تلفن: ۰۴۱۴۲۲۷۳۷۸۱
تلفن: ۰۹۲۱۶۴۲۶۳۸۴

ترجمه مقاله مدیریت قوانین کسب و کار در مراقبت از سلامت – نشریه الزویر

عنوان فارسی: مدیریت قوانین کسب و کار در مراقبت از سلامت: یک رویکرد چرخه حیات
عنوان انگلیسی: Business rules management in healthcare: A lifecycle approach
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 8 تعداد صفحات ترجمه فارسی : 23 (1 صفحه رفرنس انگلیسی)
سال انتشار : 2014 نشریه : الزویر - Elsevier
فرمت مقاله انگلیسی : pdf و ورد تایپ شده با قابلیت ویرایش فرمت ترجمه مقاله : pdf و ورد تایپ شده با قابلیت ویرایش
فونت ترجمه مقاله : بی نازنین سایز ترجمه مقاله : 14
نوع مقاله : ISI نوع نگارش : مقالات پژوهشی (تحقیقاتی)
پایگاه : اسکوپوس نوع ارائه مقاله : ژورنال
ایمپکت فاکتور(IF) مجله : 5.421 در سال 2019 شاخص H_index مجله : 127 در سال 2020
شاخص SJR مجله : 1.536 در سال 2019 شناسه ISSN مجله : 0167-9236
شاخص Q یا Quartile (چارک) : Q1 در سال 2019 کد محصول : F1792
محتوای فایل : zip حجم فایل : 1.66Mb
رشته و گرایش های مرتبط با این مقاله: مدیریت، مهندسی صنایع، مدیریت کسب و کار، مهندسی سیستم های سلامت
مجله: سیستم های پشتیبانی تصمیم - Decision Support Systems
دانشگاه: دانشگاه ایالتی ایلینوی، ایالات متحده آمریکا
کلمات کلیدی: مدیریت قوانین کسب و کار، موتور قوانین کسب و کار، مدیریت قوانین کسب و کار مراقبت از سلامت، چرخه حیات قوانین کسب و کار
کلمات کلیدی انگلیسی: Business rules management - Business rules engine - Healthcare business rules management - Business Rules Lifecycle
وضعیت ترجمه عناوین تصاویر و جداول: ترجمه شده است ✓
وضعیت ترجمه متون داخل تصاویر و جداول: ترجمه شده است ✓
وضعیت ترجمه منابع داخل متن: درج نشده است ☓
ضمیمه: ندارد ☓
بیس: است ✓
مدل مفهومی: دارد ✓
پرسشنامه: ندارد ☓
متغیر: ندارد ☓
رفرنس: دارای رفرنس در داخل متن و انتهای مقاله
رفرنس در ترجمه: در انتهای مقاله درج شده است
doi یا شناسه دیجیتال: https://doi.org/10.1016/j.dss.2012.10.044
ترجمه این مقاله با کیفیت متوسط انجام شده است. بلافاصله پس از خرید، دکمه دانلود ظاهر خواهد شد. ترجمه به ایمیل شما نیز ارسال خواهد گردید.
فهرست مطالب

چکیده

1. مقدمه

1.1 مزایای مدیریت قوانین کسب و کار

1.2 سوالات تحقیق

2. نقد و بررسی ادبیات سیستم های مدیریت قوانین کسب و کار (BRMS)

2.1 متدولوژی نقد و بررسی آثار

2.2 تشخیص BRMS

2.3 نتایج حاصل از بررسی ادبیات MIS

3. متدولوژی تحقیق

3.1 خصوصیات پاسخ دهنده

4.1 همترازی

4.2 ضبط

4.3 سازمان دهی

4.4 تالیف

4.5 توزیع

4.6 آزمایش

4.7 کاربرد

4.8 حفظ

5. بحث

6. نتیجه گیری

نمونه متن انگلیسی

Abstract

This paper proposes a framework to apply business rules management (BRM) to healthcare service delivery. Implementation of recently government-mandated quality standards for healthcare provider requires them to modify or change their business processes, practices, and approach to healthcare delivery. An automated business rules management will provide significant benefits to these providers. The benefits include greater control, improved flexibility, and the ability to rapidly deploy business rules across processes, information systems and channels (web, legacy, wireless and otherwise). These benefits, in addition to trends in service orientated architectures, web semantics, and business process management, have spawned an emerging business rules engine (BRE) market. Despite these developments, little has been published in MIS journals that examine the management of business rules management systems (BRMS) development and deployments in general, and in healthcare service sector in particular. Making use of structuration research methods, we collect data from leading developers, end-users, researchers and thought leaders from the industry. Data collection results revealed a business rules management lifecycle inclusive of these steps: align, capture, organize, author, distribute, test, apply, and maintain. The contextual influences, actors, inputs, outputs and artifacts are identified in each step. Academic and managerial contributions, as well as recommendations for future research are provided.

1. Introduction

The healthcare industry faces unprecedented changes and reform. Recently introduced government legislation encompassing quality standards for healthcare service providers are forcing providers to re-evaluate and analyze their existing business processes and practices. These standards require the healthcare service to provide appropriate and relevant care, avoid patient complications, and collect information on illness/diseases, their treatment, and the results of the treatment providers. In addition, to ensure information quality, this information must also be collected and validated by the hospitals as the patient is treated, not after the fact. If healthcare providers fail to meet these standards, this may result in reduced reimbursements from government-funded healthcare programs. Healthcare service providers will also need to adapt to best treatment practices and other benchmarks that emerge from the mining of nationwide data that is being collected as part of the mandated standards [17,25,57]. Add to this list a litany of industry norms, state and local legislation and existing federal laws such as the Health Insurance Portability and Accountability (HIPPA) Act of 1996, the Health Information Technology for Economic and Clinical Health (HITECH) Act of 2009 and a growing list of qualifying exceptions (and challenges) to the Health Care Affordability Act of 2009. In short, healthcare service providers need to reassess their business rules on a regular basis to ensure that they comply with the mandated standards and laws of today and best practices of tomorrow. This leads to important questions such as, “What are business rules?” and “How to best manage them?”

6. Conclusion

The challenges confronting healthcare organizations with managing BRs are growing in complexity as the need for real-time, distributed and consistent decision making across systems, organizations, and channels rise. The pipeline of recently passed and emerging healthcare legislation at the federal and state levels, especially those pertaining to data collection and standards, only add to this level of need and complexity [13,17,25]. One study found that 70% of Health Care CIO's reported that new Federal health care mandates necessitated an acceleration of planned IT investments, with 62% of those investments occurring in 2011 and 2012 alone. Since the most significant of these federal legislative mandates become law in 2014, it's important for managers to be prepared.

نمونه متن ترجمه

چکیده

این مقاله چارچوبی را برای بکارگیری مدیریت قوانین کسب و کار (BRM) برای ارائه ی خدمات مراقبت از سلامت ارائه میدهد. اجرای استانداردهای کیفیت جدید مورد تعهد دولت برای ارائه دهنده ی مراقبت از سلامت،آنها را ملزم به اصلاح یا تغییر فرایندها، شیوه ها و رویکردشان برای ارائه ی مراقبت از سلامت می نماید. یک مدیریت قوانین کسب و کار خودکار، مزایای قابل توجهی را برای این ارائه دهندگان ارائه خواهد کرد. این مزایا شامل کنترل بیشتر، انعطاف پذیری بهتر و توانایی توسعه ی سریع قوانین کسب و کار در بین کل فرایندها، سیستمهای اطلاعات و کانالها (وب، موروثی، وایرلس و غیره) میشود. این مزایا علاوه بر روندهای موجود در معماری خدمت گرا، معناشناسی وب و مدیریت فرایند بازرگانی، یک بازار موتور قوانین کسب و کار (BRE) را پی ریزی نموده است. با وجود این پیشرفتها، آثار کمی در مجلات MIS منتشر شده است که مدیریت توسعه و گسترش سیستمهای مدیریت قوانین را به طور کلی و در بخش خدمات مراقبت از سلامت به طور خاص، بررسی نمایند. با استفاده از روشهای تحقیقاتی ساخت، داده هایی را از توسعه دهندگان پیشتاز، کاربران نهایی، محققان و رهبران فکری صنعت، جمع اوری میکنیم. نتایج جمع اوری داده ها، چرخه ی حیات مدیریت قوانین کسب و کار شامل مراحل ذیل را آشکار نمود: هم تراز کردن، ضبط کردن، سازمانی دهی کردن، تالیف کردن، توزیع کردن، آزمایش کردن، بکاربردن و حفظ کردن. تاثیرات زمینه، حامیان، دروندادها، بروندادها و محصولات در هر مرحله، شناسایی میشوند. هم بخشیهای آکادمیک و مدیریتی هم چنین توصیه ها برای تحقیقات آینده، ارائه میشوند.

1.مقدمه

صنعت مراقبت از سلامت با تحولات و اصلاحات بی سابقه ای مواجه میباشد. اخیرا قانون دولتی معرفی شده شامل استانداردهای کیفیت برای ارائه دهندگان خدمات مراقبت از سلامت، ارائه دهندگان را به ارزیابی مجدد و تحلیل فرایندها و شیوه های بازرگانی موجود خود وادار میکند.این استانداردها مستلزم این است که خدمات مراقبت از سلامت، مراقبتهای مناسب و مرتبطی را ارائه دهد که از عواقب بیمار جلوگیری کند، اطلاعاتی را در زمینه بیماریها/امراض، درمان آنها و نتایج ارائه دهندگان درمان جمع اوری نماید. به علاوه، برای تضمین کیفیت اطلاعات، هم چنین این اطلاعات باید توسط بیمارستانها جمع اوری و ارزیابی گردد همانطور که بیمار درمان میشود، نه پس از اینکه اقدامی صورت گرفت. چنانچه ارائه دهندگان مراقبت از سلامت نتوانند این استانداردها را تامین نمایند، ممکن است منجر به کاهش بازپرداختهای برنامه های مراقبت از سلامتی شود که بودجه ی آنها از سوی دولت تامین میگردد. هم چنین لازم است ارائه دهندگان خدمات مراقبت از سلامت بهترین شیوه های درمانی و سایر معیارهایی را که از کاوش داده های در سطح ملی پدید می آیند را اقتباس نمایند که به صورت بخشی از استانداردهای مورد تعهد، جمع اوری میشود. یک فهرست از هنجارهای صنعتی به این لیست اضافه میشود، قوانین دولتی و محلی و قوانین فدرال موجود همانند قانون 1996 قابلیت انتقال و جوابگویی (H1PPA) بیمه سلامت ، قانون 2009 فناوری اطلاعات سلامت برای سلامت اقتصادی و بالینی و یک فهرست در حال افزایش از استثناها (و چالشهای) صلاحیت برای قانون 2009 قابلیت مدیریت مالی مراقبت از سلامت میباشند. به طور کوتاه، ارائه دهندگان خدمات مراقبت از سلامت به ارزیابی مجدد قوانین کسب و کار خود بر یک مبنای منظم نیاز دارند تا اطمینان حاصل نمایند استانداردهای مورد تعهد و قوانین روز و بهترین شیوه های فردا را تامین میکنند. این امر منجر به سوالات مهمی میشود همانند "قوانین کسب و کار چیست؟" و "چطور میتوان آنها را به بهترین شکل مدیریت کرد؟".

6. نتیجه گیری

چالشهای پیش روی سازمانهای مراقبت از سلامت با مدیریت BRها از نظر پیچیدگی در حال افزایش هستند همانطور که نیاز به تصمیم گیری زمان حقیقی، توزیع شده و استوار در کل سیستم ها، سازمانها و کانالها افزایش می یابد. مجرای قانونگذاری مراقبت از سلامت اخیرا تصویب شده و پدیده آمده در سطوح فدرال و دولتی، بویژه مواردی که به جمع اوری داده ها و استانداردها مربوط است، فقط به این میزان نیاز و پیچیدگی می افزاید. یک مطالعه پی میبرد 70% متصدیان ارشد اطلاعات مراقبت از سلامت گزارش نمودند، تعهدات مراقبت از سلامت جدید فدرال، مستلزم تسریع سرمایه گذاری های IT برنامه ریزی شده است، با 62% از سرمایه گذاری هایی که در سال 2011 و 2012 به تنهایی روی میدهند. از آنجاییکه مهم ترین این تعهدات قانونی فدرال در سال 2014 به قانون تبدیل شده اند، آماده شدن برای مدیران حائز اهمیت است.