ترجمه مقاله چالش های کسب و کار برای اینترنت اشیا

ترجمه مقاله چالش های کسب و کار برای اینترنت اشیا
قیمت خرید این محصول
۲۹,۰۰۰ تومان
دانلود مقاله انگلیسی
عنوان فارسی
چالش های کسب و کار برای اینترنت اشیا: یافته های حاصل از مراقبت های خانگی به صورت الکترونیکی، کنترل دسترسی هوشمند، شهرها و خانه های هوشمند
عنوان انگلیسی
Business Challenges For Internet Of Things: Findings From E-Home Care, Smart Access Control, Smart Cities And Homes
صفحات مقاله فارسی
30
صفحات مقاله انگلیسی
22
سال انتشار
2013
فرمت مقاله انگلیسی
PDF
فرمت ترجمه مقاله
ورد تایپ شده
رفرنس
دارد
کد محصول
F974
وضعیت ترجمه عناوین تصاویر و جداول
ترجمه شده است
وضعیت ترجمه متون داخل تصاویر و جداول
ترجمه شده است
رشته های مرتبط با این مقاله
مهندسی فناوری اطلاعات
گرایش های مرتبط با این مقاله
اینترنت و شبکه های گسترده، شیکه های کامپیوتری و سامانه های شبکه ای
کلمات کلیدی
کنترل دسترسی، همکاری عوامل و کاربران، مدل های کسب و کار، خدمات مراقبت در منزل، مدیریت تاسیسات و خانه های هوشمند، اینترنت اشیا، ارتباطات ماشین به ماشین، شهرهای هوشمند، تجزیه و تحلیل فنی-اقتصادی
۰.۰ (بدون امتیاز)
امتیاز دهید
فهرست مطالب
چکیده
مقدمه
مرور منابع و اهمیت مطالعه
روش شناسی
جمع آوری داده ها
موارد
شهرهای هوشمند: بندر سلطنتی استکهلم
خانه های هوشمند و مدیریت تاسیسات: مطالعه موردی: هالماستاد
سیستم های هوشمند انرژی : مدل سازی ارزشمند شبکه های هوشمند
راه حل های پرداخت برای خدمات پارکینگ
تحلیل و ترکیب موارد
مروری بر ارزش ها و موقعیت عوامل
صرفه جویی در هزینه و سایر ارزش ها
اظهاراتی در خصوص ارزش های اضافی
سیستم های فعالیت و موضوعات طراحی فعالیت
سطح رقابت و همکاری
کاربر نهایی می تواند هر راه حلی را انتخاب کند
دیدگاه صلاحیت و کسب و کار
بحث و مقایسه با خدمات دیگر
نتیجه گیری
نمونه چکیده متن اصلی انگلیسی
ABSTRACT

Services based on the Internet of Things (IoT) and Machine to Machine (M2M) communications are actively being proposed for several industries. A lot of initiatives are presented for smart cities, smart homes and smart energy systems. But even with advances in new technology and substantial amount of research funding, most of these services are not deployed on a large scale. Innovation is not needed only for the technical solutions but also for the business models and how actors cooperate. In this paper, a number of projects on smart cities, smart homes and energy systems are presented and compared with some successful cases where new IoT and M2M concepts have been applied. Also, an analysis in presented for the benefits and values that can be identified for different IoT services, including cost saving in service provisioning and ease of use for end-users. It is also studied how drivers, such as improvement in resource utilization, are often hampered by the unwillingness of traditional actors to share a service platform, afraid of losing control over their customers. Examples show how the business models changed or need to be changed. The co-existence of services from parallel sectors and within the same sector is studied in this paper and further compared with a case of competing solutions for the same service (mobile parking). The application of new technology entails changes in the organization of actors; this paper reveals the decreased relevance of some traditional actors, like communication providers, in the service delivery when IoT and M2M solutions are adopted.

نمونه چکیده ترجمه متن فارسی
چکیده
خدمات مبتنی بر اینترنت اشیا( IoT) و ارتباطات ماشین به ماشین به طور فعالانه ای برای صنایع مختلف پیشنهاد می شوند. طیف وسیعی از طرح ها و برنامه ها برای شهرهای هوشمند، خانه های هوشمند و سیستم های انرژی هوشمند ارایه شده است. با این حال حتی با پیشرفت ها در فناوری جدید و حجم زیادی از سرمایه ها، بیشتر این خدمات در مقیاس بزرگ به کار گرفته نمی شوند.نوآوری نه تنها برای راه حل های فنی نیاز می باشند بلکه برای مدل های کسب و کار و شیوه همکاری کاربران نیاز است.
در این مقاله، تعدادی از پروژه ها در شهر های هوشمند، خانه های هوشمند و سیستم های انرژی ارایه شده و با برخی نمونه های موفق مقایسه می شوند که در آن مفاهیم IoT وM2M استفاده شده اند.هم چنین یک تجزیه تحلیل برای مزایا و ارزش های شناسایی شده برای خدمات مختلفIoT ارایه می شود از جمله صرفه جویی در هزینه ارایه خدمات و سهولت استفاده برای کاربران نهایی.
هم چنین به بررسی این موضوع پرداخته می شود که چگونه عوامل محرک نظیر پیشرفت در استفاده از منابع با عدم اشتیاق کاربران برای تسهیم یک پلاتفرم خدماتی، وترس از دست دادن کنترل خود بر مشتریان از بین می روند.
مثال ها نشان می دهند که چگونه مدل های کسب و کار تغییر می یابند و یا چگونه باید تغییر کنند.وجود هم زمان خدمات از بخش های موازی و در چارچوب یک بخش در این مقاله مطالعه شده و با یک مورد راه حل های رقابتی برای یک خدمات مشابه مقایسه می شود(پارکینگ سیار).کاربرد فناوری جدید مستلزم تغییراتی در سازمان دهی کاربران می باشد. این مقاله به بررسی و آشکار سازی اهمیت پایین برخی از عوامل و نماینده های سنتی نظیر عرضه کننده های ارتباطی در خدمات رسانی هنگام پذیرش IOT و M2M می پردازد.

بدون دیدگاه