تلفن: ۰۴۱۴۲۲۷۳۷۸۱
تلفن: ۰۹۲۱۶۴۲۶۳۸۴

ترجمه مقاله پیش بینی زمان توقف اتوبوس بر اساس KNN – نشریه الزویر

عنوان فارسی: پیش بینی زمان توقف اتوبوس بر اساس KNN
عنوان انگلیسی: Bus Dwell Time Prediction Based on KNN
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 6 تعداد صفحات ترجمه فارسی : 9
سال انتشار : 2016 نشریه : الزویر - Elsevier
فرمت مقاله انگلیسی : PDF فرمت ترجمه مقاله : ورد تایپ شده و pdf
نوع مقاله : ISI نوع نگارش : مقالات پژوهشی (تحقیقاتی)
نوع ارائه مقاله : ژورنال شناسه ISSN مجله : 1877-7058
کد محصول : 10046 وضعیت ترجمه : ترجمه شده و آماده دانلود
محتوای فایل : zip حجم فایل : 1.12Mb
رشته و گرایش های مرتبط با این مقاله: مهندسی کامپیوتر و مهندسی صنایع، مهندسی الگوریتم ها و محاسبات، برنامه ریزی و تحلیل سیستم ها
مجله: مهندسی پروسدیا - Procedia Engineering
دانشگاه: آزمایشگاه جیانگ سو، دانشگاه جنوب شرقی چین
کلمات کلیدی: زمان توقف اتوبوس، پیش‌بینی، الگوریتم K- نزدیک‌ترین همسایه
کلمات کلیدی انگلیسی: bus dwell time - prediction - k-nearest neighbor algorithm
وضعیت ترجمه عناوین تصاویر و جداول: ترجمه شده است ✓
وضعیت ترجمه متون داخل تصاویر و جداول: ترجمه شده است ✓
وضعیت ترجمه منابع داخل متن: ترجمه شده است ✓
وضعیت فرمولها و محاسبات در فایل ترجمه: به صورت عکس، درج شده است ✓
بیس: است ✓
مدل مفهومی: دارد ✓
پرسشنامه: ندارد ☓
متغیر: دارد ✓
رفرنس: دارای رفرنس در داخل متن و انتهای مقاله
رفرنس در ترجمه: در داخل متن و انتهای مقاله درج شده است
doi یا شناسه دیجیتال: https://doi.org/10.1016/j.proeng.2016.01.260
ترجمه این مقاله با کیفیت عالی آماده خرید اینترنتی میباشد. بلافاصله پس از خرید، دکمه دانلود ظاهر خواهد شد. ترجمه به ایمیل شما نیز ارسال خواهد گردید.
فهرست مطالب

چکیده

1. مقدمه

2. روش‌شناسی

2.1. بررسی مدل

2.2. مدل پیش‌بینی مبتنی بر KNN

3. مطالعه موردی

3.1. جمع‌آوری داده‌ها

3.2. نتایج و تجزیه‌وتحلیل

4. نتیجه‌گیری

منابع‌

نمونه متن انگلیسی

Abstract

The objective of this research is to develop a dynamic model to predict bus dwell time at downstream stops. The research also intends to test the proposed model using real-world data. This model is based on k-Nearest Neighbour (KNN) algorithm using history and current data collected by GPS (Global Positon System) fixed on buses. In the research, the data of buses of No.B1 line of Changzhou in China is used. In the test with real-world data, the proposed bus dwell time prediction model performed effectively both on accuracy and calculating speed.

نمونه متن ترجمه

چکیده

هدف از این تحقیق، توسعه یک مدل دینامیکی برای پیش‌بینی زمان توقف اتوبوس در ایستگاه‌های پایین‌دست است. این تحقیق همچنین قصد دارد که مدل پیشنهادی را با استفاده از داده‌های دنیای واقعی بررسی کند. این مدل بر اساس الگوریتم k-نزدیک‌ترین همسایه است و از داده‌های قبلی و کنونی جمع‌آوری‌شده توسط GPS (سامانه موقعیت‌یابی جهانی) نصب شده در اتوبوس‌ها استفاده می‌کند. در این تحقیق از داده‌های اتوبوس‌های خط B1 در چین استفاده شده است. مدل پیشنهادی پیش‌بینی زمان توقف در بررسی با استفاده از داده‌های دنیای واقعی، به‌طور مؤثری از نظر دقت و محاسبه سرعت اجرا شد.