تلفن: ۰۴۱۴۲۲۷۳۷۸۱
تلفن: ۰۹۲۱۶۴۲۶۳۸۴

ترجمه مقاله کاربرد کارت امتیازی متوازن (BSC) جهت بهبود کیفیت و عملکرد بانک – نشریه SSRN

عنوان فارسی: بکار بردن کارت امتیازی متوازن (BSC) به منظور بهبودی کیفیت و عملکرد بانک عسکری : یک مطالعه ی موردی در پاکستان
عنوان انگلیسی: Using Balanced Scorecard (BSC) to Improve Quality and Performance of ASKARI BANK: A Case Study in PAKISTAN
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 8 تعداد صفحات ترجمه فارسی : 18
سال انتشار : 2009 نشریه : SSRN
فرمت مقاله انگلیسی : PDF فرمت ترجمه مقاله : ورد تایپ شده
کد محصول : 4799 رفرنس : دارد
محتوای فایل : zip حجم فایل : 407.61Kb
رشته های مرتبط با این مقاله: حسابداری و مدیریت
گرایش های مرتبط با این مقاله: حسابداری مالی، حسابداری مدیریت و مدیریت مالی
وضعیت ترجمه عناوین جداول: ترجمه شده است
وضعیت ترجمه متون داخل جداول: ترجمه شده است
ترجمه این مقاله با کیفیت عالی آماده خرید اینترنتی میباشد. بلافاصله پس از خرید، دکمه دانلود ظاهر خواهد شد. ترجمه به ایمیل شما نیز ارسال خواهد گردید.
فهرست مطالب

چکیده

1.مقدمه

2.ادبیات پیشینه و نظریه های مربوطه

3.فرضیه ها

4.طرح/روش تحقیق

1.هدف & روش تحقیق

2. بررسی نتایج تحقیق

1.سطح کلی رضایتمندی کارکنان در کار برای بانک عسگری

2.چه مدت قصد دارید تا شغل تان را در بانک عسکری ادامه دهید؟

3.ارتباطات

4.روابط سرپرست

5.پیشرفت حرفه ای

6.ارزیابی عملکرد

7.حقوق ارزشهای اصلی

5. نتیجه گیری

نمونه متن انگلیسی

Abstract

This paper presents a case study of Askari Bank using Balanced Scorecard (BSC) as a strategic management system to identify quality and performance issues. The case study utilizes the Hypotheses to explore 1: Profound foundation in term of strategic policies exists or not 2: Formalized approach is to be acquired by the Management for ensuring better relationships, Internal Communication relationships, Performance Management, Development of Procedures/Policies or not 3: Working relationships also need to be formalized or not 4: Finding the need of human assets through formal trainings

نمونه متن ترجمه

چکیده

این مقاله یک مطالعه ی موردی در مورد بانک عسکری است که از کارت امتیازی متوازن (BSC) به عنوان یک سیستم مدیریت استراتژیک برای شناسایی مسائل عملکردی و کیفیتی استفاده می کند. این مطالعه ی موردی با بهره گیری از فرضیه هایی به بررسی موارد زیر پرداخته است 1: مبنایی عمیق برحسب سیاست های استراتژیک وجود دارد یا نه 2: رویکردی رسمیت یافته باید توسط مدیریت اتخاذ شود تا روابط بهتر، روابط ارتباطی داخلی، مدیریت عملکرد، توسعه رویکردها/سیاست ها تضمین شود یا نه 3: همچنین لازم است که روابط کاری رسمیت یابد یا نه 4: یافتن نیاز منابع انسانی از طریق آموزش رسمی.