ترجمه مقاله ارزیابی رابطه بین معیارهای عینی و ذهنی شرایط مالی - نشریه وایلی

ترجمه مقاله ارزیابی رابطه بین معیارهای عینی و ذهنی شرایط مالی - نشریه وایلی
قیمت خرید این محصول
۴۱,۰۰۰ تومان
دانلود رایگان نمونه دانلود مقاله انگلیسی
عنوان فارسی
ارزیابی رابطه بین معیارهای عینی و ذهنی شرایط مالی با استفاده از صورت های مالی دولتی
عنوان انگلیسی
Assessing the Relationship Between Objective and Subjective Measures of Fiscal Condition Using Government-Wide Statements
صفحات مقاله فارسی
27
صفحات مقاله انگلیسی
22
سال انتشار
2013
نشریه
وایلی - Wiley
فرمت مقاله انگلیسی
PDF
فرمت ترجمه مقاله
ورد تایپ شده
رفرنس
دارد
کد محصول
5068
وضعیت ترجمه عناوین تصاویر و جداول
ترجمه شده است
وضعیت ترجمه متون داخل تصاویر و جداول
ترجمه شده است
رشته های مرتبط با این مقاله
مدیریت، حسابداری و علوم اقتصادی
گرایش های مرتبط با این مقاله
مدیریت مالی، حسابداری مالی، حسابداری دولتی، اقتصاد مالی، حسابداری مدیریت و حسابرسی
مجله
انتشارات مالی عمومی (Public Financial Publications)
دانشگاه
بخش مدیریت دولتی دانشگاه نورثرن ایلینویز
۰.۰ (بدون امتیاز)
امتیاز دهید
فهرست مطالب
مقدمه
اندازه گیری شرایط مالی با استفاده از بیانیه شماره 34 GASB
موقعیت مالی
عملکرد مالی
نرخ پشتیبانی عمومی (درآمدهای عمومی و انتقال ها/ هزینه ها)
نقدینگی (]موجودی نقد ± سرمایه گذاری های جاری ±مطالبات[/ تعهدات جاری)
توانایی پرداخت بدهی در بلندمدت (بدهی بلندمدت/ مجموع دارایی ها)
اندازه گیری شرایط مالی با استفاده از نظرسنجی
پیمایش شرایط مالی
متدولوژی
یافته ها
خلاصه
نمونه چکیده متن اصلی انگلیسی
INTRODUCTION After more than 15 years of discussion, in June 1999, the Government Accounting Standards Board (GASB) adopted GASB Statement 34, Basic Financial Statements—and Management’s Discussion and Analysis—for State and Local Governments. This new requirement transformed audit reporting. The most significant changes in Statement 34 include the provision of a Management, Discussion and Analysis section where the governing body provides a description of its fiscal position, a comparison of the adopted budget to the final amended budget, placing a value on government assets such as property, roads, sewerage systems, etc., and governmentwide financial reporting. Given the scale of these changes, adoption was phased in over several years. The largest state and local governments (total revenues exceeding $100 million) were required to adopt GASB 34 changes for fiscal year 2002, the following year adoption was required for those state/local governments with total revenues between $10 million and $100 million, and fiscal year 2004 adoption was required for those less $10 million in total revenues (Gauthier 2000).
نمونه چکیده ترجمه متن فارسی
مقدمه
پس از بیش از 15 سال بحث، هیئت استانداردهای حسابداری دولتی (GASB) در ژوئن سال 1999 بیانیه شماره 34 GASB، صورت های مالی اصلی (و تحلیل و توضیحات مدیریت) را برای دولت های ایالتی و محلی پذیرفت. این الزامات جدید گزارش دهی حسابرسی را متحول کرد. مهم ترین تغییرات در بیانیه 34 عبارتند از ایجاد بخش تحلیل و توضیحات مدیریت که در آن هیئت نظارت توصیفی از موقعیت مالی خود را ارائه می کند (مقایسه بودجه پذیرفته شده با بودجه اصلاح شده نهایی)، و برای دارایی های دولتی نظیر املاک، جاده ها، سیستم های زهکشی و غیره و گزارش دهی مالی سطح دولت اهمیت قائل می شود. با توجه به میزان این تغییرات، پذیرش آن به مدت چند سال مرحله بندی شد. بزرگ ترین دولت های ایالتی و محلی (با مجموع درآمد بیش از 100 میلیون دلار) باید تغییرات GASB 34 را برای سال مالی 2002 می پذیرفتند، حکومت های ایالتی/ محلی با مجموع درآمد بین 10 میلیون تا 100 میلیون دلار باید آن را برای سال مالی 2003 می پذیرفتند و حکومت های ایالتی/ محلی با مجموع درآمد کمتر از 10 میلیون دلار باید این بیانیه را در سال مالی 2004 می پذیرفتند (گوتیر، 2000).

بدون دیدگاه