تلفن: ۰۴۱۴۲۲۷۳۷۸۱
تلفن: ۰۹۲۱۶۴۲۶۳۸۴

دانلود ترجمه مقاله طراحی سیستم ترمز ضد قفل بر اساس کنترلر حالت اسلایدی – مجله IEEE

عنوان فارسی: طراحی سیستم ترمز ضد قفل بر اساس کنترلر حالت اسلایدی بر پایه تطبیقی مرتبه دوم
عنوان انگلیسی: Anti-lock Brake System Design Based on an Adaptive Second Order Sliding Mode Controller
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 5 تعداد صفحات ترجمه فارسی : 14
سال انتشار : 2012 نشریه : آی تریپل ای - IEEE
فرمت مقاله انگلیسی : PDF فرمت ترجمه مقاله : ورد تایپ شده
کد محصول : 4507 رفرنس : دارد
محتوای فایل : zip حجم فایل : 813.21Kb
رشته های مرتبط با این مقاله: مهندسی مکانیک و مهندسی برق
گرایش های مرتبط با این مقاله: برق کنترل، ابزار دقیق، ساخت و تولید، مکانیک خودرو، مکاترونیک، ترمز و فرمان و سیستم محرکه خودرو
مجله: کنگره اتوماسیون جهانی
دانشگاه: دانشکده مهندسی برق، دانشگاه د گوادالاخارا، جالیسکو، مکزیک
وضعیت ترجمه عناوین تصاویر و جداول: ترجمه شده است
وضعیت ترجمه متون داخل تصاویر و جداول: ترجمه شده است
وضعیت فرمولها و محاسبات در فایل ترجمه: به صورت عکس، درج شده است
ترجمه این مقاله با کیفیت عالی آماده خرید اینترنتی میباشد. بلافاصله پس از خرید، دکمه دانلود ظاهر خواهد شد. ترجمه به ایمیل شما نیز ارسال خواهد گردید.
فهرست مطالب

چکیده

۱ مقدمه

۲ مدل سازی

الف معادلات سیستم ترمز پنوماتیک

ب معادلات حرکت چرخ

۳ کنترل حالت اسلایدی برای ABS

الف طراحی کنترل

ب تجزیه و تحلیل پایداری

۴ شبیه سازی

۵ نتیجه گیری

نمونه متن انگلیسی

Abstract

The aim of this paper is to propose a second order sliding mode controller for a brake system. The main objective of the controller is to induce anti-lock feature by means of tracking the slip rate of the wheel, ensuring a shorter distance in the braking process and improving the vehicle safety. The closedloop system is robust in presence of external disturbances and parameter variations. To show the performance of the proposed design, a simulation study is carried on, where results show good performance of the antilock-brake system.

نمونه متن ترجمه

چکیده

هدف از این مقاله پیشنهاد کنترلر حالت دوم اسلاید و برای یک سیستم ترمز است. هدف اصلی کنترلر وادار کردن ویژگی ضد قفل با استفاده از ردیابی نرخ لغزش چرخ و حصول اطمینان از مسافت های کوتاه تر در فرایند ترمز و بهبود ایمنی خودرو می باشد. سیستم حلقه بسته در حضور اختلالات خارجی قوی بوده و تغییرات پارامتر انجام می شود. برای نشان دادن عملکرد ارائه شده در طراحی مطالعه شبیه سازی شده که در آن نتایج خوبی در عملکرد سیستم ضد قفل ترمز دیده می شود.