تلفن: ۰۴۱۴۲۲۷۳۷۸۱
تلفن: ۰۹۲۱۶۴۲۶۳۸۴

ترجمه مقاله نظریه کدگذاری جبری

عنوان فارسی: نظریه کدگذاری جبری
عنوان انگلیسی: Algebraic Coding Theory
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 10 تعداد صفحات ترجمه فارسی : 12
سال انتشار : 2010 نشریه : Creativecommons
فرمت مقاله انگلیسی : PDF فرمت ترجمه مقاله : ورد تایپ شده
کد محصول : 7639 رفرنس : دارد
محتوای فایل : zip حجم فایل : 679.06Kb
رشته های مرتبط با این مقاله: ریاضی
گرایش های مرتبط با این مقاله: محاسبات نرم
وضعیت فرمولها و محاسبات در فایل ترجمه: به صورت عکس، درج شده است
ترجمه این مقاله با کیفیت عالی آماده خرید اینترنتی میباشد. بلافاصله پس از خرید، دکمه دانلود ظاهر خواهد شد. ترجمه به ایمیل شما نیز ارسال خواهد گردید.
فهرست مطالب

1.مقدمه

تصویب یادداشتها

2 اقدامات اولیه

2.1 شرایط

2.2 کدهای مقدماتی

2.3 سنجش و مقایسه بازده کدها

3 نظریه کد گذاری جبری

3.1.کدهای خطی

3.2.کدهای چرخه ای

3.3. CRC32 – یک نمونه ی دنیای واقعی

1. 4 نتیجه گیری

نمونه متن انگلیسی

1 Introduction

Passing Notes Suppose you are sitting in your British Literature 223 class (suppose real hard...) and you are handed a note which reads ‘THIS CLPSS IS BORING’. You immediately notice the error in the note, and in addition to wondering how the author of the note ever got into college, you wonder what the actual intended message was. Very quickly you replace ‘CLPSS’ with ‘CLASS’ and the meaning becomes clear. You’ve just applied some coding theory in your English class by detecting and correcting an error, but how did you do it? In order to detect and correct the error so quickly, you made three assumptions: 1. That a correct word will be an English word. 2. That the correct word contains five letters. 3. That it is more likely that only one letter was incorrect as opposed to two or more.

نمونه متن ترجمه

1.مقدمه

تصویب یادداشتها

فرض کنید در کلاس 223 ادبیات انگلیسی خود نشسته اید (... سخت واقعی را فرض کنید) و به شما یک یادداشت داده میشود که روی آن نوشته شده است "این کلپس (CLPSS) خسته کننده است". شما بلافاصله به خطای موجود در یادداشت توجه میکنید و علاوه بر تعجب کردن در مورد اینکه چطور نویسنده ی این یادداشت وارد کالج شده است، در مورد اینکه پیام مقصود واقعی آن چه بوده است هم متعجب میشوید. شما به سرعت "کلپس" را با "کلاس" جایگزین میکنید و معنی آن واضح میشود. شما فقط نظریه کدگذاری را در کلاس زبان انگلیسی با کشف و تصحیح یک خطا بکار برده اید، اما چطور این کار را انجام دادید؟ برای کشف و اصلاح خطا به طور بسیار سریع، سه فرضیه ایجاد کردید:

1. اینکه یک واژه ی صحیح، یک واژه ی انگلیسی خواهد بود.

2. اینکه یک واژه ی صحیح حاوی پنج حرف است.

3. اینکه احتمال بیشتری وجود دارد که فقط یک حرف در مقابل دو یا بیش از دو حرف صحیح باشد.