یک سیستم آموزشی هوشمند مبتنی بر رقابت، پرسش محور، انطباقی و نوآورانه برای یادگیری
عنوان انگلیسی
An adaptive and innovative question-driven competition-based intelligent tutoring system for learning
صفحات مقاله فارسی
35
صفحات مقاله انگلیسی
17
سال انتشار
2012
نشریه
الزویر - Elsevier
فرمت مقاله انگلیسی
PDF
فرمت ترجمه مقاله
ورد تایپ شده
رفرنس
دارد
کد محصول
5023
وضعیت ترجمه عناوین تصاویر و جداول
ترجمه شده است
وضعیت ترجمه متون داخل تصاویر و جداول
ترجمه شده است
وضعیت فرمولها و محاسبات در فایل ترجمه
به صورت عکس، درج شده است
رشته های مرتبط با این مقاله
علوم تربیتی، مهندسی فناوری اطلاعات IT و مهندسی کامپیوتر
گرایش های مرتبط با این مقاله
تکنولوژی آموزشی، شبکه های کامپیوتری، اینترنت، شبکه های گسترده و برنامه نویسی کامپیوتر
مجله
سیستم های خبره با کاربردها (Expert Systems with Applications)
دانشگاه
گروه مخابراتی مهندسی، دانشگاه کارلوس III مادرید،دانشگاه AV، اسپانیا
کلمات کلیدی
رقابت، آموزش، سیستم آموزش هوشمند، ابزار نرم افزاری
۰.۰(بدون امتیاز)
امتیاز دهید
فهرست مطالب
چکیده
1.مقدمه
2.پژوهش های مرتبط و نوآوری سیستم ISCARE
3.معماری ISCARE
4.مدیریت کاربران و مسابقات
1.4. حساب های کاربری
2.4. ایجاد مسابقات و درخواست مسابقات از سوی دانش آموزان
3.4. چرخه عمر مسابقه
5.توصیف یک دور مسابقه در سیستم
1.5. مدیریت مسائل
2.5. ویرایش و مصور سازی اطلاعات دورها
3.5 ایجاد زوج های دور و تخصیص مسائل به زوج ها
4.5. رقابت در دور بین زوج ها
6.اطلاعات مربوط به کاربران و مسائل در سیستم
7.نتیجه گیری
تقدیر و تشکر
نمونه چکیده متن اصلی انگلیسی
abstract ISCARE (Information System for Competition based on pRoblem solving in Education) is a new and innovative intelligent tutoring system that we have designed and implemented. This tool allows the competition among students for improving their learning process in a course. The tool takes some ideas from the Swiss-system widely used in chess and adapts them to the educational area. The competition is based on different tournaments and rounds. In each round, students are assigned in pairs of two, which compete one against another, and each pair receives different questions that students have to solve in a limit of time. Students can see their partial ratings after each round and their final rating after a tournament. A lot of knowledge from different disciplines was used to design, and implement this system, as ISCARE includes different functionality such as the students’ registration into the system, the creation of tournaments, the registration and assignment of students to tournaments, the management of each tournament life cycle (started, in execution, finished, etc.), the addition of the different exercises to tournaments, the calculation of pairs of students for each round with different algorithms, the assignment of exercises per round and pair, the scorings of the students per round and tournament, the management of the students’ ratings, or the visualization of information. This paper presents the ISCARE intelligent tutoring system, describing its different options, menus, or functionality as well as its architecture and the specific modeling to achieve the desired features.
نمونه چکیده ترجمه متن فارسی
چکیده
ISCARE (سیستم اطلاعاتی برای رقابت بر اساس حل مسأله در آموزش) یک سیستم آموزشی هوشمند جدید و نوآورانه است که آن را طراحی و پیاده سازی کرده ایم. این ابزار امکان رقابت دانش آموزان را برای بهبود فرایند یادگیری خود در یک دوره آموزشی فراهم می کند. این ابزار ایده های مختلفی را از سیستم سوئیسی که به طور گسترده در شطرنج استفاده شده است، می گیرد و آن ها را با حوزه آموزشی منطبق می کند. رقابت بر اساس مسابقات و دورهای مختلف است. در هر دور، دانش آموزان به زوج های دوتایی تخصیص داده می شوند که با یکدیگر رقابت می کنند و هر زوج سوالات مختلفی را دریافت می کند که دانش آموزان باید در مدت زمان محدودی آن ها را حل کنند. دانش آموزان می توانند رتبه مقطعی خود را پس از هر دور و رتبه نهایی خود را پس از یک مسابقه مشاهده کنند. دانش بسیار زیادی از رشته های مختلف برای طراحی و پیاده سازی این سیستم استفاده شده است زیرا ISCARE شامل کارکردهای مختلفی نظیر ثبت نام دانش آموزان در سیستم، ایجاد مسابقات، ثبت نام و تخصیص دانش آموزان به مسابقات، مدیریت چرخه عمر هر مسابقه (شروع شده، در حال اجرا، پایان یافته و غیره)، افزودن تمرینات مختلف به مسابقات، محاسبه زوج های دانش آموز برای هر دور با الگوریتم های مختلف، تخصیص تمرینات بر اساس هر دور و زوج، امتیازات دانش آموزان در هر دور و مسابقه، مدیریت رتبه بندی دانش آموزان یا مصور سازی اطلاعات است. این مقاله، سیستم آموزش هوشمند ISCARE را ارائه می کند و گزینه ها، منوها یا کارکردهای مختلف آن و نیز معماری و مدلسازی خاصآن برای دستیابی به ویژگی های مورد نظر را توضیح می دهد.