منوی کاربری
  • پشتیبانی: ۴۲۲۷۳۷۸۱ - ۰۴۱
  • سبد خرید

دانلود ترجمه مقاله شناسایی موثر در محیط یادگیری باز با شبکه های بیزی - مجله اشپرینگر

دانلود ترجمه مقاله شناسایی موثر در محیط یادگیری باز با شبکه های بیزی - مجله اشپرینگر
قیمت خرید این محصول
۱۷,۰۰۰ تومان
دانلود رایگان نمونه دانلود مقاله انگلیسی
عنوان فارسی
بررسی شناسایی موثر در محیط های یادگیری باز با استفاده از شبکه های بیزی (شبکه بیزین)
عنوان انگلیسی
Assessing Effective Exploration in Open Learning Environments using Bayesian Networks
صفحات مقاله فارسی
11
صفحات مقاله انگلیسی
10
سال انتشار
2002
نشریه
اشپرینگر - Springer
فرمت مقاله انگلیسی
PDF
فرمت ترجمه مقاله
ورد تایپ شده
رفرنس
دارد
کد محصول
3101
وضعیت ترجمه عناوین تصاویر و جداول
ترجمه نشده است
وضعیت ترجمه متون داخل تصاویر و جداول
ترجمه نشده است
رشته های مرتبط با این مقاله
مهندسی کامپیوتر و مهندسی فناوری اطلاعات
گرایش های مرتبط با این مقاله
هوش مصنوعی و نرم افزار
مجله
سیستم آموزش هوشمند
دانشگاه
بخش علوم کامپیوتر، دانشگاه بریتیش کلمبیا
۰.۰ (بدون امتیاز)
امتیاز دهید
فهرست مطالب
چکیده
۱  مقدمه
۲  محیط یادگیری باز ACE
۳  مدل دانش آموز
۱  ۳ ورژن ۱ از مدل دانش آموزی ACE
۲  ۳ ورژن ۲
۴  ارزیابی
۵  نتایج و کار آتی
نمونه چکیده متن اصلی انگلیسی
Abstract

Open learning environments provide a large amount of freedom and control, which can be beneficial for students who are able to explore the environment effectively, but can also be problematic for those who are not. To address this problem, we have designed a student model that allows an open learning environment to provide the students with tailored feedback on the effectiveness of their exploration. The model, which uses Bayesian Networks, was created by an iterative design and evaluation process. The successive evaluations were used to improve the model and to provide initial support for its accuracy and usefulness.

نمونه چکیده ترجمه متن فارسی
چکیده
محیط های یادگیری باز آزادی و کنترل زیادی به ارمغان می آورند که برای دانشجویانی که قادر به کشف موثر محیط هستند، میتواند مفید باشد، اما برای کسانی که توانایی انجام این کار را ندارند می تواند مشکل ساز نیز شود. به منظور بررسی این مسئله، مدل دانش آموزی را طراحی کرده ایم که به یک محیط یادگیری باز اجازه فراهم نمودن بازخورد مناسب پیرامون اثربخشی اکتشاف دانش آموزان را می دهد. این مدل که از شبکه های بیزین استفاده می کند، توسط یک فرایند طراحی و ارزیابی تکراری ایجاد گردید. از ارزیابی های موفق برای ارتقاء مدل و پشتیبانی اولیه از صحت و سودمندی آن استفاده گردید.

بدون دیدگاه