تلفن: ۰۴۱۴۲۲۷۳۷۸۱
تلفن: ۰۹۲۱۶۴۲۶۳۸۴

دانلود ترجمه مقاله استراتژی کنترل تعلیق فعال با پارامتر سیستم هیدرولیک – مجله IEEE

عنوان فارسی: تحقیقات در استراتژی سیستم کنترل تعلیق فعال براساس مدل با پارامتر های سیستم هیدرولیک
عنوان انگلیسی: Research on Active Suspension Control Strategy Based on The Model With Parameters of Hydraulic System
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 5 تعداد صفحات ترجمه فارسی : 12
سال انتشار : 2013 نشریه : آی تریپل ای - IEEE
فرمت مقاله انگلیسی : PDF فرمت ترجمه مقاله : ورد تایپ شده
کد محصول : 4156 رفرنس : دارد
محتوای فایل : zip حجم فایل : 1.28Mb
رشته های مرتبط با این مقاله: مهندسی مکانیک
گرایش های مرتبط با این مقاله: طراحی سیستم تعلیق، ترمز و فرمان، ساخت و تولید، مکانیک خودرو و مکاترونیک
مجله: چهارمین کنگره سراسری سیستم های هوشمند
دانشگاه: دانشکده خودرو، دانشگاه Chang'an، چین
کلمات کلیدی: تعلیق فعال، مدل سیستم هیدرولیک، معادله واحد، کنترلLQg، شبیه سازی
وضعیت ترجمه عناوین تصاویر و جداول: ترجمه شده است
وضعیت ترجمه متون داخل تصاویر و جداول: ترجمه نشده است
وضعیت فرمولها و محاسبات در فایل ترجمه: به صورت عکس، درج شده است
ترجمه این مقاله با کیفیت عالی آماده خرید اینترنتی میباشد. بلافاصله پس از خرید، دکمه دانلود ظاهر خواهد شد. ترجمه به ایمیل شما نیز ارسال خواهد گردید.
فهرست مطالب

چکیده

۱ مقدمه

۲ مدل تعلیق فعال

۳ کنترل Lqg

۴ نتایج شبیه سازی

۵ نتیجه گیری

نمونه متن انگلیسی

Abstract

The disadvantage that ordinary active suspension model is in low accuracy and practicability which is caused by the neglect of actuator motion is brought forth through analyzing the assemble of active suspension. The model including hydraulic system parameters is obtained through building the active suspension hydraulic system model. The weighting coefficient matrix of car body acceleration, suspension deflection, and tyre displacement is determined through analyzing the principle of LQG control and the active suspension LQG control strategy is brought out. The conclusion that active suspension promote more control stability and riding comfort than passive suspension and PID control is made by simulation and comparing with passive suspension and active suspension PID control. The force output amplitude performance of the LQG control is better than the PID control which can be get from the force signals.

نمونه متن ترجمه

چكيده

عيب تعليق فعال با دقت پايين باعث شده است كه از حركت محرك به سمت جلو مشكلاتي به وجود آمده و همچنين تجزيه و تحليل داده هاي تعليق وجود دارد. از جمله پارامتر هاي سيستم تعليق از طريق ساخت مدل تعليق فعال در سيستم هيدروليك است. ضريب ماتريس وزن شتاب بدنه خودرو و انحراف تعليق و جابجايي تاير از طريق تجزيه و تحليل كنترل LQg و تعليق استراتژي كنترل LQg آورده شده است . نتيجه گيري اين است كه تعليق فعال كنترل بيشتري بر ثبات و راحتي نسبت به تعليق فعال داشته و PID شبيه سازي شده و تعليق فعال و غير فعال PID شبيه سازي شده و تعليق فعال و غير فعال PID با هم مقايسه شده اند . عملکرد خروجی نیروی کنترل LQg بهتر از کنترل PID بوده است که می تواند از نیروی دریافت کننده سیگنال باشد.