ترجمه مقاله راهبردهای تدریس موثر - نشریه الزویر

ترجمه مقاله راهبردهای تدریس موثر - نشریه الزویر
قیمت خرید این محصول
۸۹,۰۰۰ تومان
دانلود مقاله انگلیسی
عنوان فارسی
راهبردهای تدریس موثر: تجربیات معلمان قبل از خدمت در دوره های آموزشی تیمی در یک برنامه بین رشته ای آموزش معلمان پیش از دبستانی
عنوان انگلیسی
Effective teaching strategies: Pre-service teachers’ experiences in team taught courses in an interdisciplinary Early Childhood teacher education program
صفحات مقاله فارسی
32
صفحات مقاله انگلیسی
10
سال انتشار
2023
رفرنس
دارای رفرنس در داخل متن و انتهای مقاله
نشریه
الزویر - Elsevier
فرمت مقاله انگلیسی
pdf و ورد تایپ شده با قابلیت ویرایش
فرمت ترجمه مقاله
pdf و ورد تایپ شده با قابلیت ویرایش
فونت ترجمه مقاله
بی نازنین
سایز ترجمه مقاله
14
نوع مقاله
ISI
نوع نگارش
مقالات پژوهشی (تحقیقاتی)
نوع ارائه مقاله
ژورنال
پایگاه
اسکوپوس
ایمپکت فاکتور(IF) مجله
4.803 در سال 2022
شاخص H_index مجله
145 در سال 2023
شاخص SJR مجله
1.616 در سال 2022
شناسه ISSN مجله
0742-051X
شاخص Q یا Quartile (چارک)
Q1 در سال 2022
کد محصول
13646
وضعیت ترجمه عناوین تصاویر و جداول
ترجمه شده است ✓
وضعیت ترجمه متون داخل تصاویر و جداول
ترجمه شده است ✓
وضعیت ترجمه منابع داخل متن
به صورت انگلیسی درج شده است ✓
وضعیت فرمولها و محاسبات در فایل ترجمه
ندارد ☓
ضمیمه
ندارد ☓
بیس
نیست ☓
مدل مفهومی
ندارد ☓
پرسشنامه
ندارد ☓
متغیر
دارد ✓
فرضیه
ندارد ☓
رفرنس در ترجمه
در انتهای مقاله درج شده است
رشته و گرایش های مرتبط با این مقاله
علوم تربیتی - آموزش ابتدایی - مدیریت و برنامه ریزی آموزشی
مجله
Teaching and Teacher Education
کلمات کلیدی
تدریس گروهی - اوان کودکی - تعلیم و تربیت استثنایی پیش از دبستان - تربیت معلم - مشارکت
کلمات کلیدی انگلیسی
Team teaching - Early childhood - Early childhood special education - Teacher preparation - Collaboration
doi یا شناسه دیجیتال
https://doi.org/10.1016/j.tate.2022.103937
فهرست مطالب
نکات مهم
چکیده
1-تدریس گروهی تعریف شده
2- تربیت معلم پیش از دبستان
3- پژوهش در خصوص تدریس گروهی در برنامه تربیت معلم EC و ECSE
4- روش
5- روشهای تحلیل داده ها
6- نتایج
7- فواید
8- بحث
9- نتیجه گیری
منابع
تصاویر فایل ورد ترجمه مقاله (جهت بزرگنمایی روی عکس کلیک نمایید)
       
فایل پاورپوینت این مقاله
در کنار ترجمه مقاله، فایل پاورپوینت این مقاله نیز ایجاد شده و در این محصول قرار داده شده است که پس از خریداری به همراه ترجمه قابل دانلود خواهد بود. تعداد اسلایدهای این پاورپوینت 20 می باشد و آماده ارائه در دانشگاه یا سایر سمینارها است.
فایل خلاصه ترجمه
در صورتی که نیاز به خلاصه ای از متن ترجمه این مقاله دارید، می توانید از فایل خلاصه ترجمه استفاده نمایید که به این محصول اضافه شده است. خلاصه ترجمه این مقاله در 6 صفحه در فایل word انجام شده و داخل بسته قرار گرفته است.
نمونه چکیده ترجمه متن فارسی
چکیده
برنامه های تربیت معلم، به روشهای متعددی سبب رشد و پیشرفت معلمین ماهر مقاطع پیش از دبستان (EC) میگردند. تدریس گروهی رویکردی است که یادگیری و درک دانشجویان را تسهیل میکند. این مطالعه، داده های مرتبط با 55 دانشجو معلم را جمع آوری کرده است تا چشم انداز آنها را بر حسب تجربیاتشان در دوره های تدریس گروهی در یک برنامه میان رشته ای EC بررسی کند. در این مطالعه، یک رویکرد کیفی و کمّی برای تحلیل آیتمهای پرسشنامه استفاده میشود بطوریکه سهم پاسخهای مرتبط با سوالات متن باز و بسته نیز در نتایج مرتبط با شیوه های مدلسازی شده و مزایا و چالشهای کلاسهای تدریس گروهی در نظر گرفته شده اند. در اینجا تدابیر حمایت از این رویکرد آموزشی در برنامه های تربیت معلم مورد بررسی قرار میگیرند.
2- تربیت معلم پیش از دبستان
کارولینای شمالی یکی از اولین ایالاتی بود که گواهینامه مرکب EC و ECSE را بصورت گواهینامه مربیگری از بدو تولد تا مهدکودک (B-K) عرضه میکرد. مجوز B-K برخلاف گواهینامه EC که دانشجو معلمین را برای کار در برنامه های پیش از دبستان آماده میکند، آنها را برای تدریس در کلاسهای مهدکودک عمومی یا خصوصی که از کودکان سالم و معلول ثبت نام بعمل می آورند آماده میکند (Mickelson, et.al, 2022). گرچه اطلاعاتی درباره تعداد دانشگاههای استفاده کننده از یک رویکرد میان رشته ای در برنامه های تربیت معلم EC در دسترس نیست، فعالیت اخیر گزارش شده توسط مرکز آموزش پرسنل برای دوره پیش از دبستان (ECPC)، افزایش علاقمندی دانشگاهها به اجرای یک رویکرد میان رشته ای را نشان میدهد (ECPC, 2020). حتی با این علاقمندی زیاد، همچنان شواهد تجربی معدودی در حمایت از مدلهای میان رشته ای یا تاثیر آنها بر دانشجو معلمان وجود دارد (Brownell, et.al, 2011; Pugach, et.al, 2014). ولی همین نتایج حاصل از مطالعات معدود نیز مشوقی برای توسعه برنامه های EC/ECSE میان رشته ای هستند و نشان میدهند که این برنامه ها، یادگیری و کاربرد شیوه های تدریس آموزگاران EC را تقویت میکنند (Barton & Smith, 2015; Miller & Stayton, 2006; Silverman, et.al, 2010).
برنامه های تربیت معلم پیش از دبستان باید فرصتهایی برای حمایت از دانشجو معلمان ارائه دهند تا آنها بطور شراکتی در کلاس درسشان و در برنامه های مدیریت یادگیری و رشد کودکان و خانواده هایشان فعالیت کنند. از اینرو، مهم است که دانشجو معلمان فرصت کافی داشته باشند تا بر ضرورت و کارایی همکاری نظارت کرده و آنها را نهادینه کنند و با خانواده ها و سایر مشاغل این حوزه در طی اجرای برنامه تربیت معلمشان ارتباط برقرار کنند (Hestenes, et.al. 2009. P. 147; Letterman & Dugan, 2004). یک روش برای تربیت دانشجو معلمانی با درک واقعی از دیدگاههای متعدد و متنوع و نیز مدلسازی همکاری، از طریق برنامه های تربیت معلم EC و ECSE میان رشته ای صورت میگیرد که یک تدریس گروهی بشمار میرود. وقتی تطبیق استانداردها و برنامه های مرکب EC و ECSE مجدد مورد توجه قرار میگیرند پرداختن به مولفه تدریس گروهی یک برنامه میان رشته ای، ضرورت دارد (ECPC, 2020).

بدون دیدگاه