ترجمه مقاله نوآوری و مصرف بازاریابی پایدار: خرده فروشی برخط مواد غذایی - نشریه الزویر

ترجمه مقاله نوآوری و مصرف بازاریابی پایدار: خرده فروشی برخط مواد غذایی - نشریه الزویر
قیمت خرید این محصول
۷۲,۰۰۰ تومان
دانلود مقاله انگلیسی
عنوان فارسی
نوآوری و مصرف بازاریابی پایدار: مدارکی از خرده فروشی برخط مواد غذایی زنجیره ای سرد
عنوان انگلیسی
Sustainable marketing innovation and consumption: Evidence from cold chain food online retail
صفحات مقاله فارسی
29
صفحات مقاله انگلیسی
10
سال انتشار
2022
رفرنس
دارای رفرنس در داخل متن و انتهای مقاله
نشریه
الزویر - Elsevier
فرمت مقاله انگلیسی
pdf و ورد تایپ شده با قابلیت ویرایش
فرمت ترجمه مقاله
pdf و ورد تایپ شده با قابلیت ویرایش
فونت ترجمه مقاله
بی نازنین
سایز ترجمه مقاله
14
نوع مقاله
ISI
نوع نگارش
مقالات پژوهشی (تحقیقاتی)
نوع ارائه مقاله
ژورنال
پایگاه
اسکوپوس
ایمپکت فاکتور(IF) مجله
10.956 در سال 2021
شاخص H_index مجله
232 در سال 2022
شاخص SJR مجله
1.921 در سال 2021
شناسه ISSN مجله
0959-6526
شاخص Q یا Quartile (چارک)
Q1 در سال 2021
کد محصول
13324
وضعیت ترجمه عناوین تصاویر و جداول
ترجمه شده است ✓
وضعیت ترجمه متون داخل تصاویر و جداول
ترجمه شده است ✓
وضعیت ترجمه منابع داخل متن
ترجمه شده است ✓
وضعیت فرمولها و محاسبات در فایل ترجمه
ندارد ☓
ضمیمه
ندارد ☓
بیس
است ✓
مدل مفهومی
دارد ✓
پرسشنامه
دارد ✓
متغیر
دارد ✓
فرضیه
دارد ✓
رفرنس در ترجمه
در انتهای مقاله درج شده است
رشته و گرایش های مرتبط با این مقاله
مدیریت - مهندسی صنایع - مدیریت کسب و کار - بازاریابی - مدیریت بازرگانی - لجستیک و زنجیره تامین - مدیریت نوآوری و فناوری
مجله
Journal of Cleaner Production
کلمات کلیدی
نوآوری بازاریابی پایدار - رفتار مصرف پایدار - بسته سریع قابل بازیافت - زنجیر سرد - خرده فروشی آنلاین
کلمات کلیدی انگلیسی
Sustainable marketing innovation - Sustainable consumption behavior - Recyclable express package - Cold-chain - Online retail
doi یا شناسه دیجیتال
https://doi.org/10.1016/j.jclepro.2022.130806
فهرست مطالب
چکیده
1. مقدمه
2. مروری بر ادبیات
3. روش شناسی
4. نتایج
5. بحث
6. نتیجه گیری
اختصارات به کار رفته در این پژوهش
منابع
تصاویر فایل ورد ترجمه مقاله (جهت بزرگنمایی روی عکس کلیک نمایید)
       
فایل پاورپوینت این مقاله
در کنار ترجمه مقاله، فایل پاورپوینت این مقاله نیز ایجاد شده و در این محصول قرار داده شده است که پس از خریداری به همراه ترجمه قابل دانلود خواهد بود. تعداد اسلایدهای این پاورپوینت 20 می باشد و آماده ارائه در دانشگاه یا سایر سمینارها است.
فایل خلاصه ترجمه
در صورتی که نیاز به خلاصه ای از متن ترجمه این مقاله دارید، می توانید از فایل خلاصه ترجمه استفاده نمایید که به این محصول اضافه شده است. خلاصه ترجمه این مقاله در 8 صفحه در فایل word انجام شده و داخل بسته قرار گرفته است.
نمونه چکیده ترجمه متن فارسی
چکیده
همانطور که گزارش ها در مورد شکاف بین آگاهی و رفتارهای مصرف کننده در مصرف پایدار افزایش می یابد، اثرات خدمات نوآوری بازاریابی پایدار بر کاهش این شکاف بیشتر و بیشتر مورد توجه قرار می گیرد. این مطالعه به منظور بررسی تاثیر نوآوری بازاریابی بسته بندی سریع قابل بازیافت در زنجیره سرد مواد غذایی خرده فروشی آنلاین، نظریه انتشار نوآوری، نظریه ارزش درک شده و نظریه رفتار برنامه ریزی شده را یکپارچه می کند. به بیان دقیق تر، در این مطالعه سوابق، پیامدها و عوامل میانجی نوآوری بازاریابی پایدار را در هدایت مصرف کنندگان به مشارکت در بازیافت سریع بسته بندی مورد بررسی قرار می دهیم. داده های نظرسنجی از ۵۸۱ نفر در منطقه سئول کره جنوبی جمع آوری شدند و با استفاده از مدلسازی معادله ساختاری مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفتند. در این مطالعه به این نتیجه رسیدیم که پنج ویژگی انتشار نوآوری خدمات نوآوری بازاریابی پایدار (‏مزیت نسبی، سازگاری، پیچیدگی، آزمایش پذیری و مشاهده پذیری)‏ هر کدام تاثیر چشمگیری بر مشارکت مصرف کنندگان در بازیافت بسته بندی سریع دارند. در ضمن ارزش درک شده و رضایت مصرف کننده، واسطه های موثری برای ترویج مشارکت مصرف کنندگان در بازیافت بسته های سریع محسوب می شوند. این پژوهش از یک رویکرد مبتنی بر تئوری استفاده می کند تا مقالات پیشین درمورد خدمات نوآوری بازاریابی پایدار سازمانی را تقویت کند و دیدگاه های عملی در مورد اثربخشی استفاده از خدمات نوآوری بازاریابی ارائه کند تا شرکت ها به تولید پاک تر دست یابند.
2. مروری بر ادبیات
2.1. بسته سریع قابل بازیافت
در این مطالعه براساس بررسی بازار کره، SMI به عنوان یک خدمات بازاریابی نوآورانه تعریف شده است که در آن خرده فروشان آنلاین زنجیره سرد از بسته بندی قابل بازیافت برای هدایت مشارکت مصرف کننده با کل فرآیند EPR استفاده می کنند. در حقیقت هدف اصلی از بسته بندی غذاهای با زنجیره سرد قابل بازیافت (‏شکل ۱)، ‏اجتناب از آسیب رساندن به محیط زیست است (هائو و همکاران، 2019). نمودار جریان اصلی خدمات SMI برای بسته بندی سریع غذای سرد قابل بازیافت، در بخش زیر نشان داده شده است (‏شکل ۲)‏. به طور خاص، خرده فروشان آنلاین برای تحویل غذای زنجیره سرد سفارش داده شده توسط مصرف کنندگان به خانه هایشان، از بسته بندی قابل بازیافت استفاده می کنند، در حالی که از خدمات SMI بسته بندی سریع قابل بازیافت برای تمایز عمودی محصولات و خدمات خود استفاده می کنند. در ضمن در لجستیک معکوس EPR، خرده فروشان آنلاین با مصرف کنندگان مشارکت می کنند تا قبل از رسیدن سفارش بعدی، بسته های سریع را در جلوی خانه هایشان قرار دهند تا کارکنان تحویل بتوانند آن ها را جمع آوری کنند (دینگ و همکاران، 2021). عنصر کلیدی خدمات SMI بازیافت معکوس است که در آن، مشتری نقطه شروع تدارکات است (کومار، 2019). درنتیجه لازم است مصرف کنندگان در خدمات SMI شرکت کنند. در واقع مشارکت مصرف کننده یک مفهوم مهم در تحقیقات بازاریابی است (برودی و همکاران، 2011). در کره جنوبی، خرده فروشان به صورت نوآورانه از خدمات SMI مبتنی بر EPR برای تحویل بدون تماس در برآورده کردن تقاضای مصرف کننده برای غذای زنجیره سرد و هدایت آن ها برای مشارکت در EPR استفاده می کنند. شایان ذکر است که EPR بخش مهمی از رفتار مصرف پایدار است. نه تنها هزینه های عملیاتی برای خرده فروشان را حفظ می کند بلکه نیازهای حفاظت از محیط زیست مصرف کنندگان را برآورده می کند و استفاده موثر از منابع کمتر از حد مورد استفاده را ترویج می دهد (وای. وانگ و همکاران، 2019). این خدمات SMI نه تنها برای مصرف کنندگان سودمند است، بلکه به توسعه پایدار صنعت خرده فروشی مواد غذایی در زنجیره سرد نیز کمک می کند. اگرچه مدل بسته سریع زنجیره سرد در میان مصرف کنندگان محبوب بوده است، اما مکانیسم های داخلی خدمات SMI که به موجب آن مشارکت مصرف کننده در EPR تشویق می شود، نامشخص است. ما معتقدیم که درک گزاره ارزش خرده فروشان آنلاین زنجیره ای سرد خدمات SMI ممکن است شکاف موجود در خدمات SMI را از طریق ترویج مشارکت مصرف کننده در تحقیقات SCB پر کند.

بدون دیدگاه