ترجمه مقاله رقابت در بازار محصول و کنترل تونل سهامداران - نشریه وایلی

ترجمه مقاله رقابت در بازار محصول و کنترل تونل سهامداران - نشریه وایلی
قیمت خرید این محصول
۷۱,۰۰۰ تومان
دانلود مقاله انگلیسی
عنوان فارسی
رقابت در بازار محصول و کنترل تونل سهامداران: مدارکی از چین
عنوان انگلیسی
Product market competition and controlling shareholders' tunneling: Evidence from China
صفحات مقاله فارسی
26
صفحات مقاله انگلیسی
13
سال انتشار
2022
رفرنس
دارای رفرنس در داخل متن و انتهای مقاله
نشریه
وایلی - Wiley
فرمت مقاله انگلیسی
pdf و ورد تایپ شده با قابلیت ویرایش
فرمت ترجمه مقاله
pdf و ورد تایپ شده با قابلیت ویرایش
فونت ترجمه مقاله
بی نازنین
سایز ترجمه مقاله
14
نوع مقاله
ISI
نوع نگارش
مقالات پژوهشی (تحقیقاتی)
نوع ارائه مقاله
ژورنال
پایگاه
اسکوپوس
ایمپکت فاکتور(IF) مجله
1.500 در سال 2021
شاخص H_index مجله
55 در سال 2022
شاخص SJR مجله
0.338 در سال 2021
شناسه ISSN مجله
1099-1468
شاخص Q یا Quartile (چارک)
Q3 در سال 2021
کد محصول
13017
وضعیت ترجمه عناوین تصاویر و جداول
ترجمه شده است ✓
وضعیت ترجمه متون داخل تصاویر و جداول
ترجمه شده است ✓
وضعیت ترجمه منابع داخل متن
ترجمه شده است ✓
وضعیت فرمولها و محاسبات در فایل ترجمه
به صورت عکس، درج شده است ✓
ضمیمه
ندارد ☓
بیس
است ✓
مدل مفهومی
ندارد ☓
پرسشنامه
ندارد ☓
متغیر
دارد ✓
فرضیه
دارد ✓
رفرنس در ترجمه
در داخل متن و انتهای مقاله درج شده است
رشته و گرایش های مرتبط با این مقاله
مدیریت - حسابداری - مدیریت صنعتی - مدیریت پروژه - حسابداری مالی - حسابداری دولتی - تولید و عملیات
مجله
Managerial and Decision Economics
doi یا شناسه دیجیتال
https://doi.org/10.1002/mde.3631
فهرست مطالب
چکیده
1. مقدمه
2. تدوین فرضیه
۴. نتایج تجربی
5. بحث و نتیجه گیری
بیانیه دسترسی به داده ها
فهرست منابع
تصاویر فایل ورد ترجمه مقاله (جهت بزرگنمایی روی عکس کلیک نمایید)
       
فایل پاورپوینت این مقاله
در کنار ترجمه مقاله، فایل پاورپوینت این مقاله نیز ایجاد شده و در این محصول قرار داده شده است که پس از خریداری به همراه ترجمه قابل دانلود خواهد بود. تعداد اسلایدهای این پاورپوینت 22 می باشد و آماده ارائه در دانشگاه یا سایر سمینارها است.
فایل خلاصه ترجمه
در صورتی که نیاز به خلاصه ای از متن ترجمه این مقاله دارید، می توانید از فایل خلاصه ترجمه استفاده نمایید که به این محصول اضافه شده است. خلاصه ترجمه این مقاله در 8 صفحه در فایل word انجام شده و داخل بسته قرار گرفته است.
نمونه چکیده ترجمه متن فارسی
این مقاله به ارائه شواهدی در حمایت از نقش انضباطی رقابت در بازار محصول در تونل زنی سهامداران کنترل کننده می پردازد. ما از تعلیق IPO به دلیل مقررات در چین به عنوان شوک برای رقابت در بازار محصول استفاده می کنیم. با طراحی DID تعمیم یافته، ما در می یابیم که کاهش تهدید رقابت در بازار محصول به دلیل تعلیق IPO رقبا، وام های بین شرکتی را تا 0.4 درصد و احتمال ارتکاب تخلف در امور سرمایه ای تا 3.1 درصد افزایش می دهد. تاثیر تعلیق IPO بر تونل زنی زمانی تضعیف می شود که بازار محصول به شدت رقابتی بوده و برای شرکت های با مساله نمایندگی مشکل ساز و مکانیزم های حاکمیتی ضعیف مشهودتر است. افزون بر این، ما یک اثر معکوس را هنگامی که تعلیق IPO خاتمه می یابد، نشان دادیم. این مطالعه با ارائه شواهدی در حمایت از اثر علّی محتمل رقابت و تونل زنی سهامداران کنترل کننده، بر غنای ادبیات مربوط به نقش انضباطی رقابت در بازار محصول می افزاید.

2. تدوین فرضیه
2.1. تعلیق IPO در چین
سیستم IPO در چین مبتنی بر مدیریت و تصویب بوده که کاملاً متفاوت از سیستم مبتنی بر افشاء و ثبت آمریکاست. شرکت هایی که در پی پذیرش عمومی در بازار داخلی چین هستند، باید فرآیند چند مرحله ای و کاملاً کنترل شده ای را تحت نظر CSRC طی نمایند که آماده سازی آن ممکن است حدوداً 2 سال به طول بینجامد. مهم ترین ویژگی سیستم IPO چین این است که CSRC تنها به شرکت هایی این امکان را می دهد که به باور آن ها از پتانسیل رشد برای عرضه عمومی بر اساس قضاوت درباره ارزش شرکت مرکزی برخوردارند.
شرکت ها در مسیر عرضه عمومی با عدم قطعیت قابل توجهی در سیستم IPO چین مواجه هستند که طولانی بوده و منوط به بررسی های اداری است. یک منبع اولیه، تعلیق IPO به دلیل مقررات می باشد. گاه CSRC همه فعالیت های IPO را فراتر از مرحله تقدیم تقاضا برای تسهیل اصلاح بازار سرمایه تعلیق می نماید (پیوتروسکی و ژانگ، 2014). ممکن است تعلیق بابت اجتناب از جذب سرمایه از شرکت های فعلی برای سهام جدیداً ثبت شده باشد (براون و لرین، 2009؛ تیان و توئیت، 2011). در دوره تعلیق، هیچ تاییدیه جدیدی برای تقاضای IPO توسط CSRC وجود نخواهد داشت و شرکت هایی که قبل از تعلیق تایید شده اما ثبت نشده اند ممکن است با وقفه در پذیرش مواجه شده و دسترسی آن ها به بازار سرمایه به تعویق بیفتد. قبل از سال ۲۰۱۶ تعلیق وجود داشته و مدت آن از ۴ تا ۱۳ ماه متغیر می باشد.
اگر چه رخداد تعلیق های تاریخی نشان می دهد که شرکاء بازار می دانند که احتمال تعلیق وجود دارد اما زمان بندی زمان شروع یا خاتمه تعلیق قابل پیش بینی نیست. تعلیق دولتی مداخله اداری برونزادی محسوب شده و ربطی به ویژگی های متقاضیان IPO ندارد (کانگ و هاول، 2021؛ شی و همکاران، 2018). هیچ هشدار عمومی از قبل وجود نداشته و خاتمه تعلیق با اعلام سپری شدن زمان آن مقارن می باشد. افزون بر این، متقاضیان IPO نمی توانند اصلاح بازار سرمایه یا شرایط آتی بازار را مطابق انتظار پیش بینی کنند، بنابراین با توجه به فرآیند بلندمدت و نامشخص IPO، روند پیشرفت IPO را برنامه ریزی می کنند. حتی برای صندوق های مشترک کارآمد و یا سایر شرکاء بازار، پیش بینی تعلیق از قبل غیرممکن است. تعلیق IPO احتمالاً می توانند باعث تعویق برونزاد پذیرش در میان شرکت هایی گردد که قبلاً برای عرضه عمومی تاییدیه دریافت نموده اند.


بدون دیدگاه