ترجمه مقاله هزینه های ادغام کوتاه مدت انرژی های تجدیدپذیر متغیر - نشریه الزویر

ترجمه مقاله هزینه های ادغام کوتاه مدت انرژی های تجدیدپذیر متغیر - نشریه الزویر
قیمت خرید این محصول
۵۴,۰۰۰ تومان
دانلود مقاله انگلیسی
عنوان فارسی
هزینه های ادغام کوتاه مدت انرژی های تجدیدپذیر متغیر: کاهش و تعدیل باد در بریتانیا و آلمان
عنوان انگلیسی
Short-term integration costs of variable renewable energy: Wind curtailment and balancing in Britain and Germany
صفحات مقاله فارسی
62
صفحات مقاله انگلیسی
21
سال انتشار
2018
رفرنس
دارای رفرنس در داخل متن و انتهای مقاله
نشریه
الزویر - Elsevier
فرمت مقاله انگلیسی
pdf و ورد تایپ شده با قابلیت ویرایش
فرمت ترجمه مقاله
pdf و ورد تایپ شده با قابلیت ویرایش
فونت ترجمه مقاله
بی نازنین
سایز ترجمه مقاله
14
نوع مقاله
ISI
نوع نگارش
مقاله مروری (Review Article)
نوع ارائه مقاله
ژورنال
پایگاه
اسکوپوس
ایمپکت فاکتور(IF) مجله
16.951 در سال 2021
شاخص H_index مجله
337 در سال 2022
شاخص SJR مجله
3.678 در سال 2021
شناسه ISSN مجله
1364-0321
شاخص Q یا Quartile (چارک)
Q1 در سال 2021
کد محصول
12470
وضعیت ترجمه عناوین تصاویر و جداول
ترجمه شده است ✓
وضعیت ترجمه متون داخل تصاویر و جداول
ترجمه شده است ✓
وضعیت ترجمه منابع داخل متن
به صورت عدد درج شده است ✓
وضعیت فرمولها و محاسبات در فایل ترجمه
به صورت عکس، درج شده است ✓
ضمیمه
ندارد ☓
بیس
نیست ☓
مدل مفهومی
ندارد ☓
پرسشنامه
ندارد ☓
متغیر
ندارد ☓
فرضیه
ندارد ☓
رفرنس در ترجمه
در انتهای مقاله درج شده است
رشته و گرایش های مرتبط با این مقاله
مهندسی انرژی - مهندسی برق - انرژی های تجدیدپذیر - فناوری انرژی - انرژی و محیط زیست - مهندسی الکترونیک
مجله
Renewable and Sustainable Energy Reviews
کلمات کلیدی
برق، انرژی تجدید پذیر - توان بادی - رزرو - تعادل - کاهش تولید
کلمات کلیدی انگلیسی
Electricity - Renewable energy - Wind power - Reserve - Balancing - Curtailment
doi یا شناسه دیجیتال
https://doi.org/10.1016/j.rser.2018.01.009
فهرست مطالب
چکیده
1. مقدمه
2. هزینه های محدودیت
3. سیستم های تعادل در بریتانیا و آلمان
4.گزینه های سیاسی برای رفع هزینه های ایجاد تعادل
5.جمع بندی
منابع
تصاویر فایل ورد ترجمه مقاله (جهت بزرگنمایی روی عکس کلیک نمایید)
       
نمونه چکیده ترجمه متن فارسی
چکیده
بریتانیا و آلمان شاهد رشد گسترده ای در زمینه انرژی های تجدید پذیر متغیر (VRE) در دهه اخیر بوده اند. بسیاری از مطالعه ها نشان می دهد که این موضوع باعث می شود که هزینه های عملیاتی سیستم های قدرت به صورت کوتاه مدت برای تعادل و مدیریت ازدحام، افزایش پیدا کند. ما توسعه های واقعی این هزینه ها، تخصیص آن ها و کاربرد های سیاسی در هر دو کشور را بررسی می کنیم.

 

از سال 2010، هزینه های عملیات سیستم ها 62% در بریتانیا افزایش یافته است ( به صورت یک افزایش 5 برابری در ظرفیت VRE) و در آلمان نیز تقریبا همین شرایط بوده است ( البته ظرفیت در آلمان دو برابر شده است). در این زمینه، ایجاد تعادل در هزینه ها در بریتانیا ثابت مانده است (4%-) و در آلمان به صورت محسوس کاهش یافته است (72%-) در حالی که هزینه های مدیریت ازدحام 74% در بریتانیا و 14 برابر در آلمان افزایش داشته است. هزینه های کاهش تولید انرژی بادی نیز سال به سال متغیر می باشد و زمانی که به روز رسانی های برنامه ریزی شده برای شبکه و به روز رسانی های جاری تکمیل شوند، قطعا این هزینه ها باید به صورت محسوس کاهش پیدا کنند. نرخ کاهش تولید برای مزارع به 4 تا 5% در آلمان و 5 تا 6% در بریتانیا افزایش داشته است ( 0 تا 1 % برای مزرعه های بادی دریایی و 15 تا 16% نیز برای مزارع خشکی در اسکاتلند).

 

بحث های سیاسی در رابطه با سیستم های ایجاد تعادل در هر دو کشور به صورت مشابه هستند و بر روی تقویت سیگنال های قیمت عدم تعادل و میزان تحمل ژنراتور های VRE از نظر هزینه های یکپارچه سازی می باشند. هر دو کشور میتوانند از بازار تعادلی یکدیگر و طراحی های کاهش عدم تعادل، درس های مفیدی را به دست بیاورند. بریتانیا باید بازار تعادل خودش را اصلاح کند تا شفافیت و رقابت بیشتری داشته باشد و فعالان جدید بتوانند در آن شروع به کار کنند ( به خصوص برای ژنراتور های VRE). بازه های تجارت کوتاه تر و بسته شدن درگاه ها نیازمند مشارکت بازار بوده و باعث توانمندی آن ها می شود تا بتوانند مسئولین بیشتری برای تعادل بازار را در اختیار داشته باشند. آلمان باید یک بازار انرژی رزرو را هم در نظر داشته باشد و سعی کند که از قیمت گذاری های حاشیه ای برای عدم تعادل استفاده کند.

 

هزینه های محدودیت
این بخش هزینه های مدیریت ازدحام شبکه و تخصیص آن ها در بریتانیا و آلمان را بررسی می کند. معیار های توزیع مجدد در این قسمت برای مدیریت کردن ازدحام مورد استفاده قرار می گیرد به این صورت که قبل از ازدحام نیروگاه تولید خودش را کاهش می دهد و دوباره بعد از آن، تولید خودش را افزایش می دهد در نتیجه تعادل انرژی خودش را در کل سیستم حفظ می کند.
در بریتانیا و آلمان، ژنراتور های بادی بیشتر در قسمت شمالی کشور قرار گرفته اند که این موضوع به دلیل دسترسی بهتر به زمین و باد می باشد در حالی که نیاز بیشتر در قسمت مرکزی و جنوبی کشور می باشد. این موضوع باعث شده است که شبکه های توزیع تحت فشار قرار بگیرند و پروژه های مختلفی اجرا شده است تا ظرفیت های شبکه های توزیع شمال به جنوب تقویت شود و این برنامه ها در آلمان و بریتانیا برنامه ریزی شده و در حال اجرا هستند [30 و 31].

 

مدیریت ازدحام و تخصیص هزینه های آن در آلمان
TSO های آلمان به صورت پیمان کاری این حق را برای خودشان تضمین کرده اند که در صورت ازدحام شبکه، بتوانند مشخصات تولید را تغییر دهند. به علاوه، آن ها از ظرفیت های پیمان کاری رزرو برای مدیریت ازدحام استفاده می کنند که با نام Netzreserve ( رزرو شبکه) شناخته می شود [32]. TSO ها نیاز برای این ظرفیت های رزرو را ارزیابی می کنند که باید توسط Bundesnetzagentur تایید شود تا بتوانند بودجه های مورد نیاز برای آن ها را تامین کنند. رزرو شبکه به عنوان یک معیار موقتی در نظر گرفته می شود که باید با استفاده از تقویت مناسب شبکه و توسعه آن، به تدریج کنار گذاشته شود. برنامه های دولت، توسعه رزرو شبکه تا سال 2023 می باشد (برنامه ریزی شده بود که تا سال 2017 از این سیستم های رزرو استفاده شود) [34].


بدون دیدگاه