ترجمه مقاله اثر مشخصه های جدید اینترنت اشیا (IoT) بر امنیت و حریم خصوصی - نشریه IEEE

ترجمه مقاله اثر مشخصه های جدید اینترنت اشیا (IoT) بر امنیت و حریم خصوصی - نشریه IEEE
قیمت خرید این محصول
۴۵,۰۰۰ تومان
دانلود مقاله انگلیسی
عنوان فارسی
اثر مشخصه های جدید اینترنت اشیا (IoT) بر امنیت و حریم خصوصی: تهدیدات جدید، راه حل های موجود و چالش هایی که هنوز حل نشده اند
عنوان انگلیسی
The Effect of IoT New Features on Security and Privacy: New Threats, Existing Solutions, and Challenges Yet to Be Solved
صفحات مقاله فارسی
29
صفحات مقاله انگلیسی
11
سال انتشار
2018
رفرنس
دارای رفرنس در داخل متن و انتهای مقاله
نشریه
آی تریپل ای - IEEE
فرمت مقاله انگلیسی
pdf و ورد تایپ شده با قابلیت ویرایش
فرمت ترجمه مقاله
pdf و ورد تایپ شده با قابلیت ویرایش
فونت ترجمه مقاله
بی نازنین
سایز ترجمه مقاله
14
نوع مقاله
ISI
نوع ارائه مقاله
ژورنال
پایگاه
اسکوپوس
ایمپکت فاکتور(IF) مجله
10.976 در سال 2021
شاخص H_index مجله
119 در سال 2022
شاخص SJR مجله
3.848 در سال 2021
شناسه ISSN مجله
2327-4662
شاخص Q یا Quartile (چارک)
Q1 در سال 2021
کد محصول
12462
وضعیت ترجمه عناوین تصاویر و جداول
ترجمه شده است ✓
وضعیت ترجمه متون داخل تصاویر و جداول
ترجمه شده است ✓
وضعیت ترجمه منابع داخل متن
به صورت عدد درج شده است ✓
وضعیت فرمولها و محاسبات در فایل ترجمه
ندارد ☓
ضمیمه
ندارد ☓
بیس
نیست ☓
مدل مفهومی
ندارد ☓
پرسشنامه
ندارد ☓
متغیر
ندارد ☓
فرضیه
ندارد ☓
رفرنس در ترجمه
در انتهای مقاله درج شده است
رشته و گرایش های مرتبط با این مقاله
مهندسی کامپیوتر - مهندسی فناوری اطلاعات - اینترنت و شبکه های گسترده - امنیت اطلاعات - رایانش ابری - شبکه های کامپیوتری
کلمات کلیدی
اینترنت اشیا (IOT) - ویژگی های IOT - حریم خصوصی - امنیت - نظرسنجی
کلمات کلیدی انگلیسی
Internet-of-Things (IoT) - IoT features - privacy - security - survey
doi یا شناسه دیجیتال
https://doi.org/10.1109/JIOT.2018.2847733
فهرست مطالب
چکیده
1. مقدمه
2. تاثیر ویژگی های IOT بر امنیت و حریم خصوصی
3. تحلیل تحقیقات امنیتی IOT
4. نتیجه گیری
منابع
تصاویر فایل ورد ترجمه مقاله (جهت بزرگنمایی روی عکس کلیک نمایید)
       
نمونه چکیده ترجمه متن فارسی
چکیده
اینترنت اشیا (IOT) یک فناوری بسیار محبوب است که دستگاه های فیزیکی، وسایل نقلیه، اسباب خانه و غیره را قادر می سازد تا با یکدیگر ارتباط برقرار کنند و حتی با یکدیگر تعامل داشته باشند. اینترنت اشیا به صورت گسترده ای در تولید صنعتی و برنامه های اجتماعی شامل خانه هوشمند، مراقبت های بهداشتی و اتوماسیون صنعتی استفاده شده است. در سالهای اخیر، IOT ضمن ایجاد راحتی، دسترسی و کارایی بی سابقه، باعث تهدیدات شدید امنیتی و تهدیدات حریم خصوصی شده است. برای کاهش این تهدیدات، کارهای تحقیقاتی بسیاری انجام شده است اما هنوز مشکلات زیادی باقی ماندند. برای درک بهتر دلایل ضروری تهدیدات جدید IOT و چالش های تحقیقاتی اخیر، این تحقیق در ابتدا مفهوم "ویژگی های IOT" را پیشنهاد می کند. سپس، ما تاثیرات امنیت و حفظ حریم خصوصی هشت ویژگی IOT از جمله تهدیدهای ناشی از آن، راه حل های موجود برای تهدید ها و چالش های تحقیقاتی تا بحال حل نشده را مورد بحث قرار می دهیم. برای اینکه به محققان کمک کنیم تا مطالعات بروزرسانی شده را در این زمینه دنبال کنند، این مقاله در نهایت، روندهای توسعه ای تحقیقات امنیتی IOT را نشان می دهد و با بررسی بیشتر مطالعات تحقیقاتی موجود مرتبط با امنیت IOT از سال 2013 تا 2017، نشان می دهد که چگونه ویژگی های IOT بر تحقیقات امنیتی موجود تاثیر می گذارند.

 

وابستگی متقابل
1) توصیف: هنگام تکامل دستگاه های IOT، تعامل بین دستگاه ها پیچیده تر می شود و از درگیری انسانی بی نیاز می شود. دستگاه های IOT فقط به صورت صریح مانند رایانه های سنتی یا تلفن های هوشمند با یکدیگر ارتباط برقرار نمی کنند. بسیاری از آنها می توانند به صورت ضمنی توسط رفتارهای دستگاه های دیگر یا شرایط محیطی با استفاده از قوانین هوشمند در ابر کنترل شوند که توسط مالکان از طریق اینترنت مانند IFTTT موردبحث قرار گرفته است، که به صورت گسترده ای در پلتفرم های IOT (بعنوان مثال، اشیای هوشمند سامسونگ [17]، هوم کیت اپل [18]، AWS IOT آمازون [19[) استفاده شده است. بعنوان مثال، اگر دماسنج دمای داخلی را فراتر از حد استانه تشخیص دهد و پلاگین هوشمند تشخیص دهد که تهویه هوا در حالت "خاموش" است، پس پنجره ها به صورت خودکار باز خواهند شد. نمونه های مشابه در دستگاه های صنعتی و کشاورزی (بعنوان مثال، افزودن خودکار آب بیشتر به ذوب کننده با توجه به دما و رطوبت) رایج تر هستند. ما در اینجا، این رابطه وابستگی ضمنی بین دستگاه ها را بعنوان ویژگی IOT با عنوان "وابستگی متقابل" توصیف می کنیم.

 

2) تهدید ها: خود دستگاه یا سیستم هدف ممکن است به آسانی سازگار نشوند، اما مهاجمان می توانند به اسانی سایر رفتارهای دستگاه ها یا محیط اطراف را تغییر دهند که رابطه وابستگی متقابلی با دستگاه هدف آنها دارند. بنابراین، این ویژگی می تواند توسط مهاجمان به صورت مخربی استفاده شود تا مشکل حمله مستقیم به دستگاه های هدف را کاهش داده و از مکانیسم دفاعی اصلی عبور کند. بعنوان مثال، به سناریوی توضیح داده شده در پاراگراف آخر بازگردید، مهاجم نیاز ندارد که به صورت مستقیم به کنترل پنجره خودکار یا دماسنج خودکار حمله کند. او می تواند پلاگین هوشمندی را سازگار کند که به شبکه عمومی متصل شود تا تهویه هوا را در اتاق خاموش کند و باعث افزایش دما شود، که به صورت خودکار پنجره ها را باز خواهد کرد و یک نقص امنیتی فیزیکی همانند شکل 2 ایجاد خواهد کرد.


بدون دیدگاه