ترجمه مقاله نقش ضروری ارتباطات 6G با چشم انداز صنعت 4.0
- مبلغ: ۸۶,۰۰۰ تومان
ترجمه مقاله پایداری توسعه شهری، تعدیل ساختار صنعتی و کارایی کاربری زمین
- مبلغ: ۹۱,۰۰۰ تومان
Abstract
1. Introduction
Recent market dynamics levels are largely responsible for stimulating growth and innovation, which puts pressure on organizations to respond to more complex demands using increasingly competitive cost approaches. To meet the concerns arising from this scenario, a natural decrease occurs in the organization's set of operations, making room for an escalation of activities through projects (Shenhar and Dvir, 2007). Because of this, a significant number of companies are adopting project management techniques (Berssaneti and Carvalho, 2015) and investing resources and efforts in the implementation of project management (Martens and Carvalho, 2016).
6.4. Avenues for further research
Different organizational segments may also have different effects of entrepreneurial orientation on project success. According to Lumpkin and Dess (1996: 150): “although we argue here that all five dimensions are central to understanding the entrepreneurial process, they may occur in different combinations, depending on the type of entrepreneurial opportunity a firm pursues”. In this sense, how much a dimension of EO has a greater or less importance for the PS can also vary, which was not object of study of our research. For example, in segments or contexts where innovation is more present, it can be speculated that the innovativeness dimension plays a more important role on project success than in those where firms do not promote innovation. This situation can also occur with other dimensions in environments where the teams operate more autonomously, the competition is stronger, the risk behavior is more or less conservative, or where there is more market proactiveness, thereby opening up possibilities for future research.
جهت گیری کارآفرینی EO، وضعیت و حالت استراتژیک یک سازمان است و به سیاست ها و فعالیت های اساسی برای توسعه اقدامات کارآفرینی مربوط می شود که به دنبال ایجاد مزایای رقابتی هستند. این مطالعه، مدلی از رابطه بین جهت گیری کارآفرینی و موفقیت پروژه را در زمینه برزیلی توسعه داده و مورد آزمون قرار می دهد. به عنوان پژوهش کمّی، بررسی برای جمع آوری داده ها انجام شد. نمونه ای از 100 پاسخ معتبر از شاغلین پروژه از طریق روش مدل سازی معادلات ساختاری به دست آمد. به عنوان پیامدهای پژوهش، نتیجه اصلی بیانگر هم بستگی مثبت بین جهت گیری کارآفرینی و موفقیت پروژه است و در توسعه موضوع این پژوهش نقش داشته و به کاهش شکاف در ادبیات مورد نظر کمک کرده و رابطه بین موفقیت پروژه و EO را شناسایی می کند. در شرایط عملی، درک این که نوآوری، ریسک پذیری، فعال بودن، استقلال و پرخاشگری رقابتی (ابعاد EO) می توانند در موفقیت پروژه نقش داشته باشند و هم چنین می توانند تاثیر غیر مستقیمی بر عملکرد سازمانی داشته باشند، می تواند به سازمان ها در کسب مزیت رقابتی هنگام توسعه عوامل مرتبط کمک کند. در نهایت، نتایج بیان می کنند که اقدامات مدیریت پروژه را می توان با جهت گیری کارآفرینی شرکت همراستا کرد تا شرکت ها بتوانند نتایج بهتری را در پروژه های خود کسب کرده و مزیت رقابتی ایجاد نمایند. از سوی دیگر، با فرض نسبتی از تاثیر EO بر موفقیت پروژه (23 درصد) که در این مطالعه شناسایی شد، این امر حیاتی و لازم است که متخصصین مدیریت پروژه برای شناخت سایر عوامل تاثیرگذار بر موفقیت پروژه، افق و دیدگاه خود را گسترش دهند.
1. مقدمه
سطوح پویایی های اخیر بازار تا حد زیادی مسئول تحریک رشد و نوآوری هستند و سازمان ها را تحت فشار قرار می دهند تا با استفاده از رویکردهای هزینه رقابتی به تقاضاهای بسیار پیچیده پاسخ دهند. برای برطرف کردن نگرانی های ناشی از این سناریو، کاهش طبیعی در مجموعه عملیات سازمان رخ می دهد و فضایی را برای تشدید فعالیت ها از طریق پروژه ها ایجاد می کند (شنهار و دویر 2007). به این دلیل، تعداد قابل توجهی از شرکت ها، تکنیک های مدیریت پروژه را اتخاذ کرده (برسانتی و کاروالو 2015) و منابع و تلاش های خود را در پیاده سازی مدیریت پروژه سرمایه گذاری می کنند (مارتنز و کاروالو 2016).
6.4 مسیرهایی برای پژوهش بیشتر
بخش های سازمانی مختلف می توانند تاثیرات جهت گیری کارآفرینی مختلفی بر موفقیت پروژه داشته باشند. طبق نظر لامپکین و دس در سال 1996، اگرچه ما بحث می کنیم که هر 5 بعد برای درک فرایند کارآفرینی اهمیت دارند، ممکن است با توجه به نوع فرصت کارآفرینی که شرکت مورد نظر دنبال می کند، در ترکیبات مختلفی ظاهر شوند. بر این اساس، این که بک بعد از EO تا چه اندازه برای PS اهمیت دارد، می تواند متفاوت باشد که این امر موضوع مطالعه پژوهشی ما نبود. برای مثال، در بخش ها یا زمینه هایی که نوآوری بیشتری وجود دارد، می توان حدس زد که بعد نوآوری نقش بسیار مهمی را در موفقیت پروژه ایفا می کند (نسبت به جایی که شرکت ها نوآوری را ارتقا نمی دهند). این موقعیت می تواند با سایر ابعاد در محیط هایی رخ دهد که تیم ها به صورت مستقل فعالیت می کنند، رقابت شدید تر و قوی تر است، رفتار ریسک و پرخطر بیشتر است یا جایی که پیشگامی و فعال بودن بیشتری در بازار وجود دارد و این امر احتمالاتی را برای پژوهش بیشتر فراهم می سازد.