منوی کاربری
  • پشتیبانی: ۴۲۲۷۳۷۸۱ - ۰۴۱
  • سبد خرید

ترجمه مقاله تغییرات فرهنگ سازمانی در راستای رسیدن به پایداری - نشریه اشپرینگر

ترجمه مقاله تغییرات فرهنگ سازمانی در راستای رسیدن به پایداری - نشریه اشپرینگر
قیمت خرید این محصول
۵۶,۰۰۰ تومان
دانلود مقاله انگلیسی
عنوان فارسی
تغییرات فرهنگ سازمانی در راستای رسیدن به پایداری
عنوان انگلیسی
Changing Organizational Culture to Establish Sustainability
صفحات مقاله فارسی
11
صفحات مقاله انگلیسی
9
سال انتشار
2021
نشریه
اشپرینگر - Springer
فرمت مقاله انگلیسی
pdf و ورد تایپ شده با قابلیت ویرایش
فرمت ترجمه مقاله
pdf و ورد تایپ شده با قابلیت ویرایش
فونت ترجمه مقاله
بی نازنین
سایز ترجمه مقاله
14
نوع مقاله
ISI
نوع ارائه مقاله
ژورنال
رفرنس
دارای رفرنس در داخل متن و انتهای مقاله
کد محصول
12083
وضعیت ترجمه عناوین تصاویر
ترجمه شده است ✓
وضعیت ترجمه متون داخل تصاویر
ترجمه شده است ✓
وضعیت ترجمه منابع داخل متن
ترجمه شده است ✓
وضعیت فرمولها و محاسبات در فایل ترجمه
ندارد ☓
ضمیمه
ندارد ☓
بیس
نیست ☓
مدل مفهومی
ندارد ☓
پرسشنامه
ندارد ☓
متغیر
ندارد ☓
فرضیه
ندارد ☓
رفرنس در ترجمه
در انتهای مقاله درج شده است
doi یا شناسه دیجیتال
https://doi.org/10.1007/s12176-021-0379-4
دانشگاه
دانشگاه فنی درسدن، آلمان
رشته های مرتبط با این مقاله
مدیریت
گرایش های مرتبط با این مقاله
مدیریت سازمان های دولتی، مدیریت کسب و کار، مدیریت منابع انسانی
۰.۰ (بدون امتیاز)
امتیاز دهید
فهرست مطالب

فرهنگ سازماني چيست؟
تاثیر نوع فرهنگ روی مدیریت محیطی مرکز
فرهنگ توسعه گرایی
فرهنگ دیوان سالاری
فرهنگ های خاندانی
فرهنگ بازاری
فرهنگ سازمانی، فضای شرکت و ابتکارات مدیریتی
مفاهیم مدیریتی
تغییر یک فرصت است
نتیجه گیری
منابع

تصاویر فایل ورد ترجمه مقاله (جهت بزرگنمایی روی عکس کلیک نمایید)

       

نمونه چکیده ترجمه متن فارسی

در مديريت کسب و کار، يک عامل کليدي وجود دارد که عموما اهميت آن فراموش شده و توجهي به آن نميشود: فرهنگ سازماني؛ که تاثير مستقيمي نيز روي رفتار مديران و کارکنان، عملکردشان و نحوۀ پاسخگويي آنها در برابر چالش هاي داخلي و خارجي پيش آمده براي شرکت ميگذارد. همچنين فرهنگ سازماني نقش به سزايي در نگرش آنان درمورد تغيير داراست، با توجه به اينکه براي يافتن و تنظيم يک مدل کسب و کاري پايدار، ايجاد تغييرات تعيين کننده اي در شرکت لازم است.

فرهنگ سازماني نقش بسيار مهمي در موفقيت مديريت محيطي شرکت و همچنين دستيابي به پايداري شرکت ايفا ميکند. اجراي شيوه ها و دستورالعمل هاي محيطي بايد در فرهنگ سازماني گنجانده شود (جان استون 2018) تا آگاهي لازم را ايجاد کرده و در عين حال، سبب مباحثه ها و ارتباط هاي مربوط به مشکلات آن باشد. همچنين، فرهنگ سازماني يک ابزار تعريف و تعيين دستورالعمل ها و يک مکانيزم بازدارنده نيز هست که احتمال موفقيت بلندمدت مديريت محيطي شرکت را افزايش ميدهد. فرهنگ سازماني، روي رفتار و تصميم هاي مديران، سمت گيري استراتژي شرکت، عملکرد، روش هاي اجرايي و طرزفکر کارکنان درمورد تغيير و نوآوري تاثير به سزايي دارد.

نتیجه گیری

تبدیل جهان بینیِ ایستا به پویا و به کارگیری تغییر به عنوان یک فرآیند دائمی در تجارت و جوامع برای ادارۀ مشکلات محیط زیستی مانند گرمایش جهانی، یک نیاز ضروری و فوری میباشد. سازمان ها باید تغییر را بعنوان یک فرصت و نه یک تهدید بشناسند و با آمادگی بالا از پذیرش آن استقبال کنند. همچنین این تغییرات باید در فرهنگ سازمانی و استراتژی کسب و کار به کارگرفته شده و اجرایی شوند. تنها فرهنگی که میتواند ثبات و پایداری را بهبود بخشیده و ارتقا دهد، فرهنگی میباشد که از تغییر استقبال کرده، آن را میپذیرد و همچنین تغییر را در ارزش ها و باور های سازمانی خود لحاظ میکند. از جایی که تغییر اجتناب ناپذیر است، شرکت ها باید ظرفیت خود را با استفاده از ابزارهای مختلف از جمله برنامه ریزی با سناریو های مختلف و آموزش کارکنان؛ برای روبرویی با تغییرات، اتفاقات پیش بینی نشده و بحران های مختلف بالا ببرند. تغییر، برخلاف آمادگی ناقص و نگرش بی میل نسبت به ایجاد و تحقق آن، یک مشکل نیست.

نمونه چکیده متن اصلی انگلیسی

In business management, one key factor is quite often overlooked: organizational culture. It influences the behavior of managers and employees, how they perceive and address the firm’s internal and external challenges, and attitudes towards change. To establish a truly sustainable business model, decisive corporate change is needed.

Organizational culture is of utmost importance for the success of corporate environmental management initiatives and the achievement of corporate sustainability. The implementation of environmental practices and guidelines must be embedded into the values and beliefs of the organizational culture (Johnstone 2018) to enable the required awareness as well as ongoing dialogue and communication about environmental issues. Moreover, organizational culture is also a disciplining instrument and control mechanism which may foster the likelihood of long-term success of corporate environmental management initiatives. It affects the behavior and decision making of managers and thus the firm’s strategic orientation, performance, procedures, and attitudes towards change and innovation.

Conclusion

There is an urgent need for the transformation from a static to a dynamic world view with change as a permanent process in business and society to address the challenges of global climate change and environmental degradation. Organizations must view change as an opportunity rather than a threat. An openness and high readiness for change has to be embedded into the organizational culture and the business strategy. Only an organizational culture that welcomes, embraces, and facilitates change and includes it in its organizational values and beliefs can promote sustainability. Since change itself is unavoidable, firms have to build capabilities to deal with change, unexpected events, and crises, for example by using tools such as scenario planning and employee training. Change is not the problem; insufficient preparation and a reluctant attitude are.


بدون دیدگاه