ترجمه مقاله بررسی چگونگی تاثیر رسانه های اجتماعی بر رسانه های بازاریابی – نشریه اشپرینگر
عنوان فارسی: | بررسی چگونگی تاثیر رسانه های اجتماعی بر رسانه های بازاریابی |
عنوان انگلیسی: | How Social Media Will Impact Marketing Media |
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 16 | تعداد صفحات ترجمه فارسی : 18 (1 صفحه رفرنس انگلیسی) |
سال انتشار : 2018 | نشریه : اشپرینگر - Springer |
فرمت مقاله انگلیسی : pdf و ورد تایپ شده با قابلیت ویرایش | فرمت ترجمه مقاله : pdf و ورد تایپ شده با قابلیت ویرایش |
فونت ترجمه مقاله : بی نازنین | سایز ترجمه مقاله : 14 |
نوع مقاله : ISI | نوع ارائه مقاله : کنفرانس |
وضعیت ترجمه : ترجمه شده و آماده دانلود | کد محصول : 12075 |
محتوای فایل : zip | حجم فایل : 1.96Mb |
رشته های مرتبط با این مقاله: مدیریت |
گرایش های مرتبط با این مقاله: بازاریابی، مدیریت فناوری اطلاعات |
مجله/کنفرانس: بازاریابی رسانه های اجتماعی - Social Media Marketing |
دانشگاه: دانشکده تجارت گویزوتا، دانشگاه اموری، آتلانتا، ایالات متحده آمریکا |
وضعیت ترجمه عناوین تصاویر و جداول: ترجمه شده است ✓ |
وضعیت ترجمه متون داخل تصاویر و جداول: ترجمه شده است ✓ |
وضعیت ترجمه منابع داخل متن: ترجمه شده است ✓ |
وضعیت فرمولها و محاسبات در فایل ترجمه: ندارد ☓ |
ضمیمه: ندارد ☓ |
بیس: نیست ☓ |
مدل مفهومی: ندارد ☓ |
پرسشنامه: ندارد ☓ |
متغیر: ندارد ☓ |
فرضیه: ندارد ☓ |
رفرنس: دارای رفرنس در داخل متن و انتهای مقاله |
رفرنس در ترجمه: در انتهای مقاله درج شده است |
doi یا شناسه دیجیتال: https://doi.org/10.1007/978-981-10-5323-8_1 |
مقدمه
رسانههای اجتماعی: پلتفرمها و کاربرد
ارتباطات دهان به دهان (WoM) در مقابل WoM رسانههای اجتماعی
ظهور WoM
بازاریابی WOM: جام مقدس بازاریابی
مسئول کیست؟
WOM در رسانههای اجتماعی
مسئول کیست؟
آیندۀ رسانههای بازاریابی
تأثیر بر بازاریابی
عدم تفکیک، هدف گذاری و موقعیت یابی (STP)
مقرون به صرفگی واقعیت جدیدی است
اعتیاد به رسانههای اجتماعی
رشد جوامع مجازی
ایجاد کانال مختص خود
کاربران به عنوان تولید کننده و تبلیغ کننده
افزایش انحرافات رسانهای
نتیجه گیری
منابع
Introduction
The world is changing; technology is ubiquitous and it is impacting society with each rapid change it undergoes itself. A few decades ago, television was the most exciting technological development, and it transformed society in an unprecedented manner. Today, we’re seeing a similar transformation via the Internet and the rise of social media. In fact, social media is poised to transform society in an even more fundamental manner.
It is easy to underestimate the true disruptive potential of social media, a moving target which is hard to pin down due to constant innovation. For example, as a consequence of the widespread adoption of social media, the distinction between the public and private spheres of life is quickly eroding. Whether one is a CEO, the president of a country, a member of the British royalty, or a commoner, everything about one is on social media: personal information, likes and dislikes, and other mundane activities. In fact, everything said or done is now a matter of public record, and nothing can remain hidden anymore. Besides the doom and gloom surrounding social media because of this lack of privacy, however, there is a bright side as well: social media has led to a drastic increase in transparency in society.
The focus of this paper is on the impact of social media on marketing media. Traditional media, consisting of print, radio and television, offer what can be called a shotgun approach: they represent one to many (passive communication). Therefore, in order to achieve efficiency and effectiveness, segmentation, targeting and positioning strategies are utilized. Social media, on the other hand, are interactive in nature: they represent peer to peer relationships, or what is referred to as many to many (active communication). Additionally, since word of mouth (WOM) is so crucial in marketing, the paper will also discuss how traditional WOM influence will change dramatically in the world of social media.
مقدمه
جهان در حال تغییر است؛ فن آوری فراگیر شده و با هر تغییر سریعی که بر آن وارد میشود بر جامعه تأثیر میگذارد. چند دهه قبل، تلویزیون از مهیجترین پیشرفتهای فن آورانه بود و جامعه را به طرز بی سابقهای متحول ساخت. امروزه، ما شاهد تحولات مشابهی از طریق اینترنت و توسعه رسانههای اجتماعی هستیم. در واقع، رسانههای اجتماعی آمدهاند تا جامعه را به طرز اساسیتری متحول سازند.
می توان پتانسیل واقعا مختل کننده رسانههای اجتماعی را به آسانی ناچیز پنداشت، و این هدف متحرکی است که مشخص کردن آن به دلیل ثابت بودن نوآوری کار دشواری است. به عنوان مثال، در نتیجۀ پذیرش گستردۀ رسانههای اجتماعی، تمایز بین بخشهای عمومی و خصوصی زندگی بسرعت در حال از بین رفتن است. چه یک شخص مدیر عامل باشد، رئیس جمهور کشور باشد، از اعضای خانواده سلطنتی انگلستان باشد یا یک روستایی باشد، همه چیز در باره او اعم از اطلاعات شخصی، چیزهایی که شخص میل دارد و چیزهایی که ازآنها بیزار است، و سایر فعالیتهای روزمره او در رسانههای اجتماعی در دسترس است. در واقع، هر چیزی که گفته میشود یا انجام میشود، بسرعت رسانهای شده و هیچ چیزی دیگر نمیتواند پنهان باقی بماند. با این حال، علاوه بر احساس ناامیدی و بدبینی که پیرامون رسانههای اجتماعی به دلیل عدم حفظ حریم خصوصی وجود دارد، آن دارای یک جنبه شفاف نیز میباشد: رسانههای اجتماعی منجر به افزایش شفافیت قابل توجهی در جامعه شده اند.
تمرکز این مقاله بر روی تأثیر رسانههای اجتماعی بر رسانههای بازاریابی است. رسانههای سنتی از جمله نشریهها، رادیو و تلویزیون چیزی را ارائه میدهند که میتوان آن را یک رویکرد تفنگ ساچمهای نامید: آنها یک چیز را برای تعداد زیادی ارائه میدهند (ارتباطات غیرفعال). بنابراین، برای رسیدن به کارایی و اثربخشی، از استراتژیهای تفکیک، هدف گذاری و موقعیت یابی استفاده میشود. از سوی دیگر، رسانههای اجتماعی دارای ماهیت تعاملی هستند: آنها روابط نظیر به نظیر یا آنچه که به ارتباطات چند به چند اشاره دارد را نشان میدهند (ارتباطات فعال). علاوه بر این، از آنجاییکه تبلیغات شفافی (WOM) در بازاریابی اهمیت زیادی دارد، این مقاله همچنین در مورد اینکه چگونه تأثیر WOM سنتی به تدریج دنیای رسانههای اجتماعی را تغییر میدهد، به بحث میپردازد.