ترجمه مقاله موارد برندهای آسیایی هدفمند - نشریه اشپرینگر

ترجمه مقاله موارد برندهای آسیایی هدفمند - نشریه اشپرینگر
قیمت خرید این محصول
۴۵,۰۰۰ تومان
دانلود مقاله انگلیسی
عنوان فارسی
موارد برندهای آسیایی هدفمند
عنوان انگلیسی
Aspiring Asian Brand Cases
صفحات مقاله فارسی
52
صفحات مقاله انگلیسی
39
سال انتشار
2006
رفرنس
دارای رفرنس در داخل متن و انتهای مقاله
نشریه
اشپرینگر - Springer
فرمت مقاله انگلیسی
pdf و ورد تایپ شده با قابلیت ویرایش
فرمت ترجمه مقاله
pdf و ورد تایپ شده با قابلیت ویرایش
فونت ترجمه مقاله
بی نازنین
سایز ترجمه مقاله
14
نوع مقاله
ISI
نوع ارائه مقاله
ژورنال
کد محصول
11927
وضعیت ترجمه عناوین تصاویر
ترجمه شده است ✓
وضعیت ترجمه متون داخل تصاویر
ترجمه نشده است ☓
وضعیت ترجمه منابع داخل متن
درج نشده است ☓
وضعیت فرمولها و محاسبات در فایل ترجمه
ندارد ☓
ضمیمه
ندارد ☓
بیس
نیست ☓
مدل مفهومی
ندارد ☓
پرسشنامه
ندارد ☓
متغیر
ندارد ☓
فرضیه
ندارد ☓
رفرنس در ترجمه
در انتهای مقاله درج شده است
رشته های مرتبط با این مقاله
مدیریت
گرایش های مرتبط با این مقاله
مدیریت بازرگانی، بازاریابی
doi یا شناسه دیجیتال
https://doi.org/10.1057/9781137359179_8
فهرست مطالب
آمور پسیفیک - خالق آسیایی محصولات آرایشی
سابقه
فلسفه برند
تکامل ایده آل های زیبایی غربی و آسیایی
استراتژی برند
ابتکار عمل های پایداری
نوآوری، کلید موفقیت است
تبلیغات برند
چالش های آینده
حفظ پیشرفت در چین
مقابله و مبارزه با محصولات جعلی
توسعه لوازم آرایشی مردان
تداوم نوآوری
استراتژی توسعه جهانی
رهبری و چشم انداز (دوراندیشی) جهانی
تکامل برند جیم تامسون
فلسفه برند
رشد برند جیم تامسون
تبلیغات برند
چالش های آینده
علی بابا - یک برند چینی پیشرو
نوآوری مخرب
زمینه
فلسفه برند
استراتژی برند
چالش های آینده
مدیریت چالش «ساخت چین»
اصالت محصولاتی که در این پلتفرم فروخته میشوند
فقدان آگاهی در خارج از چین
افزایش رقابت در چین
هواوی - تحولی در تکنولوژی چین
تجارت کردن در یک برند جهانی
تاریخچه
فلسفه برند
استراتژی برند
تبلیغات برند
چالش های آینده
ادامه دادن سرعت پیشرفت نوآوری
تصویر برند در ایالات متحده
ادغام و مالکیت (از طریق خرید)
رهبری جهانی مبتنی بر برند
تصاویر فایل ورد ترجمه مقاله (جهت بزرگنمایی روی عکس کلیک نمایید)
   
نمونه چکیده متن اصلی انگلیسی

The successful case stories of Singapore Airlines, Aman resorts, Shiseido, and Samsung have indeed laid the blueprint for branding success in Asia. As is evident from the brand stories in the previous chapter, the main reason for their success has been the continuous support from corporate management, including the chairman and CEO.


It is indeed good to see these Asian brands becoming successful well beyond Asia. But although it has two- thirds of the global population, growing economies, and a rapidly growing middle class with an increasing disposable income, Asia still boasts only a handful of powerful brands, which is a cause for concern.


Despite Asia’s historical focus on manufacturing and trading activities, the global landscape could potentially face a wealth of new Asian brands in the coming years. Every country in Asia has its own list of aspiring brands just waiting to cross the local borders. In literally every industry sector, many companies are realizing the potential value creation that they might be forgoing due to a lack of branding. These companies are gradually making a mark in the region, having been inspired by the industry leaders. But, as yet, not many have managed to attain international recognition.


Even the governments of Asian countries are providing incentives for companies to adopt the right brand management practices to move up the value chain, and a large number of companies across Asia are already somewhere on the branding journey.


In the next 10– 20 years, Asia will definitely contribute to the next generation of internationally recognized brands. This chapter examines some of these aspiring brands that could make a mark in the global brandscape.

نمونه چکیده ترجمه متن فارسی
داستان هایی از موارد موفقیت آمیز شرکت های هواپیمایی سنگاپور، ارمن ریزورتز ، شیسیدو  و سامسونگ در واقع طرح هایی را برای موفقیت برندینگ (برندسازی) در آسیا فراهم ساخته اند. همانطور که از داستان های برندها در فصول قبلی دیدیم، دلیل اصلی موفقیت آنها پشتیبانی مداوم از سوی مدیریت سازمان – از جمله رئیس و مدیر عامل – بوده است.

مایه امید است که ببینیم این برندهای آسیایی موفق می شوند و کسب و کار خود را از آسیا فراتر می برند. با اینحال اگرچه آسیا دو سوم جمعیت جهان و اقتصادهای رو به رشدی دارد، و همچنین طبقات متوسط آن و درآمدهای قابل خرج آن رو به افزایش است، اما هنوز هم فقط چند برند واقعاً قوی در آنجا وجود دارد که این جای نگرانی دارد.

علیرغم اینکه آسیا از لحاظ تاریخی بر روی فعالیت های تولید و تجارت متمرکز بوده است، اما چشم انداز جهانی آن در سالهای آینده احتمالاً با توده ای از برندهای آسیایی جدید روبرو خواهد شد. هر یک از کشورهای آسیا فهرست برندهای بلندپرواز خاص خود را دارد که منتظرند تا از مرزهای محلی خود عبور کنند. در واقع در هر یک از بخش های صنعت، شرکت های بسیاری خلق ارزش بالقوه ای را درک کرده اند که بعلت فقدان برندینگ ممکن است نادیده گرفته شوند. این شرکت ها بتدریج جای خود را در منطقه باز می کنند و از سوی رهبران صنعت مورد الهام قرار می گیرند. اما تاکنون تعداد شرکت هایی که موفق به کسب شناسایی (بازشناسی) بین المللی شده اند زیاد نبوده است.

حتی دولت های کشورهای آسیایی هم محرک ها و انگیزه هایی را برای شرکت ها فراهم می سازند تا تکنیک های مدیریت برند درستی را اتخاذ کنند و ارزش زنجیره تأمین را بالا ببرند؛ تعداد زیادی از شرکت های آسیایی هم پیشاپیش وارد مسیر برندینگ (برندسازی) شده اند.

در 10 تا 20 سال آینده، آسیا قطعاً به نسل بعدی به تعداد برندهای شناخته شده بین المللی خواهد افزود. در این فصل تعدادی از این برندهای بلندپرواز را بررسی می کنیم که میتوانند در چشم انداز جهانی موفق باشند.


بدون دیدگاه