ترجمه مقاله تاملاتی در مطالعه موضوعات مهم بازاریابی - نشریه الزویر

ترجمه مقاله تاملاتی در مطالعه موضوعات مهم بازاریابی - نشریه الزویر
قیمت خرید این محصول
۵۷,۰۰۰ تومان
دانلود مقاله انگلیسی
عنوان فارسی
تاملاتی در مطالعه موضوعات مهم بازاریابی
عنوان انگلیسی
The Study of Important Marketing Issues: Reflections
صفحات مقاله فارسی
14
صفحات مقاله انگلیسی
6
سال انتشار
2021
رفرنس
دارای رفرنس در داخل متن و انتهای مقاله
نشریه
الزویر - Elsevier
فرمت مقاله انگلیسی
pdf و ورد تایپ شده با قابلیت ویرایش
فرمت ترجمه مقاله
pdf و ورد تایپ شده با قابلیت ویرایش
فونت ترجمه مقاله
بی نازنین
سایز ترجمه مقاله
14
نوع مقاله
ISI
نوع نگارش
مقالات پژوهشی (تحقیقاتی)
نوع ارائه مقاله
ژورنال
پایگاه
اسکوپوس
ایمپکت فاکتور(IF) مجله
5.148 در سال 2020
شاخص H_index مجله
102 در سال 2021
شاخص SJR مجله
3.725 در سال 2020
شناسه ISSN مجله
0167-8116
شاخص Q یا Quartile (چارک)
Q1 در سال 2020
کد محصول
11898
وضعیت ترجمه عناوین تصاویر
ترجمه شده است ✓
وضعیت ترجمه متون داخل تصاویر
ترجمه شده است ✓
وضعیت ترجمه منابع داخل متن
ترجمه شده است ✓
ضمیمه
ندارد ☓
بیس
نیست ☓
مدل مفهومی
ندارد ☓
پرسشنامه
ندارد ☓
متغیر
ندارد ☓
رفرنس در ترجمه
در انتهای مقاله درج شده است
رشته و گرایش های مرتبط با این مقاله
مدیریت، بازاریابی، مدیریت بازرگانی
مجله
مجله بین المللی تحقیقات در بازاریابی - International Journal of Research in Marketing
دانشگاه
دانشکده اقتصاد اراسموس دانشگاه اراسموس روتردام، هلند
کلمات کلیدی
تحقیقات دانشگاهی، تاثیر، جامعه دانشگاهی بازاریابی، علم بازاریابی، تفکر بازاریابی، حوزه بازاریابی
کلمات کلیدی انگلیسی
Academic research - Impact - Marketing academia - Marketing science - Marketing thought - Marketing domain
doi یا شناسه دیجیتال
https://doi.org/10.1016/j.ijresmar.2020.09.009
فهرست مطالب
چکیده
۱. مقدمه
۲. اهمیت و ارتباط: از معماهای علمی و علوم کاربردی تا رهبری تفکر
۳. توانایی و انگیزه در راستای مسیر قبف‌گونه پروژه
4. جهش به سمت اهمیت بیشتر
4.1. جامعه پذیری عملی
4.2. پذیرش ابهام باقیمانده
۴.۳. خسته و خسته کننده نشدن از فراتخصص‌گرایی
۵. سخن آخر
فهرست منابع
تصاویر فایل ورد ترجمه مقاله (جهت بزرگنمایی روی عکس کلیک نمایید)
نمونه چکیده متن اصلی انگلیسی
Abstract

This paper details how marketing scholars can address important marketing issues. It starts by clearly distinguishing importance from relevance and, on that basis, discerns four types of research projects: (1) thought leadership; (2) science leadership; (3) applied science; and (4) puzzling science. It proposes to funnel more resources from applied and puzzling science to thought leadership and to sustain science leadership. To do so, it offers a research funnel (awareness-consideration-choice-execution) and how ability and motivation throughout the funnel guide a scholar towards more important research. It offers three key takeaways on how to achieve more important research: (1) socialize with practice; (2) embrace residual ambiguity; and (3) do not get bored or boring from hyperspecialization.

1. Introduction

Kohli and Haenlein (2021) should be praised for tackling an issue foundational to our purpose: How can academics in marketing study more important problems? The motivation for this paper is not new. For years indeed, scholars have deliberated whether the glass is half-full or half-empty (see, Lilien, 2011; Reibstein, Day, & Wind, 2009; Roberts, Kayande, & Stremersch, 2014a, 2014b (including commentaries by Lehmann (2014) and Winer (2014)); Stremersch, Verniers, & Verhoef, 2007; Stremersch & Winer, 2019; Stremersch, Winer, & Camacho, 2020).

5. Envoy

At the end of their paper, Kohli and Haenlein (2021) express the hope that their framework is helpful for scholars to study important issues. I believe they, no doubt, succeeded in that. Of course, academics never agree and I recommend scholars to take away their bits and pieces from it and freely alter it. I see the search for important papers as a personal learning journey for all of us, one on which we can continuously improve. Kohli and Haenlein (2021) provide an excellent base from which to self-assess your own trajectory.

نمونه چکیده ترجمه متن فارسی
چکیده

مقاله حاضر به تشریح نحوه پرداختن دانش پژوهان به موضوعات مهم بازاریابی می پردازد. تحقیق حاضر با تمایز بین اهمیت و ارتباط آغاز شده و بر این مبنا چهار نوع پروژه تحقیقاتی را بر می شمرد: ۱) رهبری فکری؛ (۲) رهبری علمی؛ (۳) علوم کاربردی؛ و (۴) علوم معماگونه. همچنین تحقیق حاضر، بکارگیری منابع بیشتری از علوم کاربردی و علوم معماگونه را برای رهبری فکری و حفظ رهبری علمی پیشنهاد می نماید. بدین منظور، این مقاله ضمن ارائه مسیر قیف‌گونه تحقیقاتی (آگاهی – ملاحظه - انتخاب - اجرا)، تبیین می نماید که چگونه در این مسیر قیف‌گونه، توانایی و انگیزه به هدایت یک دانش پژوه در راستای تحقیقات مهم تر می پردازد. مقاله حاضر سه نکته کلیدی را درباره نحوه دستیابی به تحقیقات مهم تر ارائه می نماید که عبارتند از: ۱) جامعه پذیری عملی؛ ۲) پذیرش ابهام باقیمانده؛ و (۳) خسته و خسته کننده نشدن از فراتخصص‌گرایی.

۱. مقدمه

کوهلی و هنلین (2010) باید بابت پرداختن به یک مساله بنیادین در راستای اهداف ما مورد تمجید قرار گیرند: چگونه دانشگاهیان می توانند در بازاریابی به مطالعه مسائل مهم تر بپردازند؟ انگیزه این مقاله جدید نیست. در واقع سال ها، دانش پژوهان می اندیشیدند که آیا شیشه نیمه پر است یا نیمه خالی (لیلین، ریبشتاین، دی و ویند، 2009؛ رابرتز، کاینده و لستریمرش، a2014، b2014 (از جمله یاداشت های لمن (2014) و وینر (2014)؛ استریمرش، ورنیرز و ورهوف، 2007؛ استریمرش و وینر، 2019؛ استریمرش، وینر و کاماچو، 2020).

۵. سخن آخر

کوهلی و هنلین (2021) در پایان مقاله خود ابراز امیدواری کردند که چارچوب آن ها برای دانش پژوهان در مطالعه موضوعات مهم مفید باشد. به باور من، آن ها در این زمینه بی تردید موفق بودند. البته، جامعه دانشگاهیان هرگز موافق نبوده و من به دانش پژوهان توصیه می کنم که اجزاء و قطعات خود را از آن برداشته و و آزادانه آن را تغییر دهند. من جستجو برای مقاله های مهم را سفر آموزش شخصی برای همه ما می دانم که به همواره می توان آن را بهبود بخشید. کوهلی و هنلین (۲۰۲۱) مبنای عالی را برای ارزیابی شخصی مسیر خود ارائه نمودند.


بدون دیدگاه