ترجمه مقاله نقش ضروری ارتباطات 6G با چشم انداز صنعت 4.0
- مبلغ: ۸۶,۰۰۰ تومان
ترجمه مقاله پایداری توسعه شهری، تعدیل ساختار صنعتی و کارایی کاربری زمین
- مبلغ: ۹۱,۰۰۰ تومان
Mobile education has made great progress. Currently, there are a lot of elements to curb its development. The existence of cloud computing provides new era for the development of mobile of mobile education. This article studies and elaborates cloud computing. After summarizing its features, the article analyzes the possibility of combining it with mobile education and puts forward a new mobile education mode based on cloud computing in order to carrying out explorative research on the development of mobile education.
1. Introduction
With the rapid development of science and technology, mobile education has become a new education mode with the Internet as the main carrier. It promotes the pace of building a learning society and makes life-long education possible. Although the construction of mobile education resources has developed for many years, there are still many problems, such as poor knowledge transplantation, seriously uneven distribution of education resources, knowledge updating, less cooperative learning opportunities among learners, etc., which seriously restrict the further development of mobile education.
آموزش موبایلی پیشرفت زیادی کرده است. در حال حاضر، عناصر زیادی برای جلوگیری ازتوسعه آن وجود دارد. رایانش ابری دوره جدیدی برای توسعه آموزش موبایلی فراهم می نماید. مقاله حاضر رایانش ابری را مطالعه و شرح می دهد. پس از جمع بندی ویژگیهایش، امکان ترکیب آن با آموزش موبایلی را مورد تجزیه و تحلیل قرار داده و برای انجام تحقیقات اکتشافی پیرامون توسعه آموزش ازطریق موبایل، مود آموزش موبایلی جدیدی مبتنی بر رایانش ابری ارائه می دهد.
1. مقدمه
با توسعه سریع علم و فناوری، آموزش موبایلی به یک مود آموزشی جدید تبدیل شده است که اینترنت به عنوان حامل اصلی عمل می کند. آموزش موبایلی سرعت ایجاد جامعه یادگیری را ارتقاء داده و آموزش مادام العمر را ممکن می سازد. هرچند طی سالیان زیاد، ساخت منابع آموزش موبایلی توسعه یافته است، اما هنوز هم مشکلات زیادی نظیر پیوند ضعیف دانش، توزیع غیریکنواخت منابع آموزشی، به روزرسانی دانش، فرصتهای یادگیری مشارکتی کمتر میان فراگیران و غیره وجود دارد، که توسعه هرچه بیشتر آموزش موبایلی را محدود می کنند.