ترجمه مقاله عوامل موثر بر سطح اعتماد در بانکداری تلفن همراه - نشریه IEEE

ترجمه مقاله عوامل موثر بر سطح اعتماد در بانکداری تلفن همراه - نشریه IEEE
قیمت خرید این محصول
۳۵,۰۰۰ تومان
دانلود مقاله انگلیسی
عنوان فارسی
عوامل موثر بر سطح اعتماد در بانکداری تلفن همراه: یک مطالعه موردی از ادراک مشتریان به پذیرش همراه بانک تجاری در بانکوک، تایلند
عنوان انگلیسی
Factors Affecting The Level Of Trust In Mobile Banking: A Case Study Of Customer Perception Toward Commercial Mobile Banking Adoption In Bangkok, Thailand
صفحات مقاله فارسی
14
صفحات مقاله انگلیسی
6
سال انتشار
2018
رفرنس
دارای رفرنس در داخل متن و انتهای مقاله
نشریه
آی تریپل ای - IEEE
فرمت مقاله انگلیسی
pdf و ورد تایپ شده با قابلیت ویرایش
فرمت ترجمه مقاله
pdf و ورد تایپ شده با قابلیت ویرایش
فونت ترجمه مقاله
بی نازنین
سایز ترجمه مقاله
14
نوع مقاله
ISI
نوع ارائه مقاله
کنفرانس
کد محصول
11825
وضعیت ترجمه عناوین تصاویر و جداول
ترجمه شده است ✓
وضعیت ترجمه متون داخل تصاویر و جداول
ترجمه شده است ✓
وضعیت ترجمه منابع داخل متن
به صورت عدد درج شده است ✓
وضعیت فرمولها و محاسبات در فایل ترجمه
ندارد ☓
ضمیمه
ندارد ☓
بیس
نیست ☓
مدل مفهومی
ندارد ☓
پرسشنامه
ندارد ☓
متغیر
ندارد ☓
فرضیه
ندارد ☓
رفرنس در ترجمه
در انتهای مقاله درج شده است
رشته و گرایش های مرتبط با این مقاله
مدیریت و مهندسی فناوری اطلاعات و مدیریت مالی، بانکداری، تجارت الکترونیکی، اینترنت و شبکه های گسترده
کنفرانس
پنجمین کنفرانس بین المللی تحقیقات بازرگانی و صنعتی - 5th International Conference on Business and Industrial Research
دانشگاه
دانشگاه اسامپشن، بانکوک، تایلند
کلمات کلیدی
صداقت، صلاحیت، خیرخواهی، ارزش های مشترک، امنیت
کلمات کلیدی انگلیسی
Integrity - Competence - Benevolence - Shared values - Security
doi یا شناسه دیجیتال
https://doi.org/10.1109/ICBIR.2018.8391235
فهرست مطالب
چکیده
1. مقدمه
2. مرور ادبیات
الف) بانکداری تلفن همراه در تایلند
ب) اعتماد
ج) صداقت
د) صلاحیت
د) خیرخواهی
ر) ارزش های مشترک
ز) امنیت
3. روش شناسی
4. تجزیه و تحلیل داده ها
5. نتیجه گیری و پیشنهادها
منابع
تصاویر فایل ورد ترجمه مقاله (جهت بزرگنمایی روی عکس کلیک نمایید)
       
نمونه چکیده متن اصلی انگلیسی

Abstract


The widespread use of smartphones in Thailand has led more consumers to conduct financial transactions and other banking activities on their mobile devices. However, consumer trust plays an important role in the development of long-term relationships in online environment between banks and its customers. Therefore, the purpose of this research was to identify the degree in which several influencing factors that affects trust of Thai consumers in mobile banking. A sample was selected from 336 cases were included as a sample by using purposive sampling method. The factors under this study include integrity, competence, benevolence, shared values, and security. Multiple Liner Regression was used for data analysis and quantitative method was applied in this research by conducting the questionnaire survey. The findings indicated that security is the most critical factor that affects customer trust in mobile banking followed by shared values and integrity respectively. However, competence and benevolence do not affect the level of Thai customers’ trust in mobile banking with statistical significance at 0.05 level. Banks should provide service by highlight improving security in order to enhance trust of their customers and increase usage of mobile banking.


 

I. INTRODUCTION


Recent developments in information technology has a positive effect on human lifestyles especially those improvements in the field of the service industry including banks. It has experienced significantly change the traditional ways of interaction in which banks operate their businesses and customers conduct their banking transaction [1]-[2]. Therefore, Banks continuously organized innovative banking services to satisfy customer expectations and demands by shifting the form of traditional banking branch transactions to electronic banking such as Automated Teller Machines (ATM), internet banking and more recently mobile banking [3]. Mobile banking is considered to be the latest banking service with flexibility and mobility in completing financial transactions through mobile devices [4]. With a substantial growth in the numbers of mobile device users resulted in the increasing of sale volume in mobile devices such as smartphones and tablets in every year, it has led more consumers to conduct their transactions on mobile devices.

نمونه چکیده ترجمه متن فارسی
چکیده

استفاده گسترده از گوشی های هوشمند در تایلند باعث شده مصرف کنندگان بیشتر معاملات مالی و سایر فعالی ‌های بانکی را در دستگاه های تلفن همراه انجام دهند. با این حال در توسعه روابط بلندمدت در محیط آنلاین بین بانک ها و مشتریان، اعتماد مصرف کنندگان نقش مهمی ایفا می کند. بنابراین هدف این تحقیق شناسایی میزان تاثیر چندین عامل موثر بر اعتماد مصرف کنندگان تایلندی نسبت به همراه بانک است. نمونه از ۳۳۶ مورد انتخاب شد که این موارد با استفاده از روش نمونه گیری هدفمند انتخاب شدند. عوامل تحت بررسی در این مطالعه عبارتند از صداقت، صلاحیت، خیرخواهی، ارزش های مشترک و امنیت. در این پژوهش از رگرسیون چندگانه برای تحلیل داده ها استفاده نمودیم و با انجام پرسشنامه، روش کمی را به کار گرفتیم. یافته ها نشان داد که امنیت مهمترین عاملی است که در بانکداری تلفن همراه بر اعتماد مشتری تاثیر می گذارد و ارزش های مشترک و صداقت به ترتیب عوامل بعدی هستند. با این حال با معناداری آماری  ۰.۰۵، صلاحیت و خیرخواهی بر سطح اعتماد مشتریان تایلندی نسبت به همراه بانک تاثیر نمی گذارد. بانک ها باید بر بهبود امنیت تاکید کنند تا اعتماد مشتریان را جلب کنند و استفاده از همراه بانک را افزایش دهند و اینگونه خدمات خود را ارائه نمایند.

 

1. مقدمه

پیشرفت های اخیر در فناوری اطلاعات تاثیر مثبتی بر سبک زندگی انسان داشته است، به خصوص پیشرفت در زمینه صنعت خدمات از جمله بانک ها. این روش، روش های سنتی تعامل در این زمینه را به طور قابل توجهی تغییر می دهد، در روش های سنتی بانک ها تجارت خود را انجام می دهند و مشتریان معاملات بانکی خود را انجام می دهند [1] - [2]. بنابراین، بانک ها برای برآورده کردن انتظارات و خواسته های مشتریان، با تغییر شکل تراکنش های بانکداری سنتی به بانکداری الکترونیکی، بانکداری اینترنتی و همراه بانک، به طور مداوم خدمات بانکی نوآورانه را سازماندهی کرده اند [3]. همراه بانک آخرین خدمات بانکی در نظر گرفته می شود که با انجام معاملات مالی از طریق دستگاه های تلفن همراه، منجر به انعطاف پذیری و پویایی شده است [4]. با افزایش حجم فروش دستگاه های تلفن همراه مانند گوشی های هوشمند و تبلت ها در هر سال، تعداد کاربران دستگاه های تلفن همراه رشد قابل توجهی داشته است و این امر باعث شده است که مصرف کنندگان بیشتری معاملات خود را بر روی دستگاه های تلفن همراه انجام دهند.


بدون دیدگاه