منوی کاربری
  • پشتیبانی: ۴۲۲۷۳۷۸۱ - ۰۴۱
  • سبد خرید

ترجمه مقاله نقش داده های کلان و آنالیز رسانه های اجتماعی برای پایداری B2B - نشریه الزویر

ترجمه مقاله نقش داده های کلان و آنالیز رسانه های اجتماعی برای پایداری B2B - نشریه الزویر
قیمت خرید این محصول
۶۱,۰۰۰ تومان
دانلود مقاله انگلیسی
عنوان فارسی
نقش داده های کلان و آنالیز رسانه های اجتماعی برای پایداری B2B: یک زمینه وب مشارکتی
عنوان انگلیسی
Role of big data and social media analytics for business to business sustainability: A participatory web context
صفحات مقاله فارسی
53
صفحات مقاله انگلیسی
17
سال انتشار
2020
رفرنس
دارای رفرنس در داخل متن و انتهای مقاله
نشریه
الزویر - Elsevier
فرمت مقاله انگلیسی
PDF
فرمت ترجمه مقاله
pdf و ورد تایپ شده با قابلیت ویرایش
فونت ترجمه مقاله
بی نازنین
سایز ترجمه مقاله
14
نوع مقاله
ISI
نوع نگارش
مقالات پژوهشی (تحقیقاتی)
نوع ارائه مقاله
ژورنال
پایگاه
اسکوپوس
ایمپکت فاکتور(IF) مجله
13.734 در سال 2020
شاخص H_index مجله
136 در سال 2021
شاخص SJR مجله
2.022 در سال 2020
شناسه ISSN مجله
0019-8501
شاخص Q یا Quartile (چارک)
Q1 در سال 2020
کد محصول
11699
وضعیت ترجمه عناوین تصاویر و جداول
ترجمه شده است ✓
وضعیت ترجمه متون داخل تصاویر و جداول
ترجمه شده است ✓
وضعیت ترجمه منابع داخل متن
ترجمه شده است ✓
وضعیت فرمولها و محاسبات در فایل ترجمه
ندارد ☓
ضمیمه
ندارد ☓
بیس
است ✓
مدل مفهومی
دارد ✓
پرسشنامه
ندارد ☓
متغیر
ندارد ☓
رفرنس در ترجمه
در انتهای مقاله درج شده است
رشته و گرایش های مرتبط با این مقاله
مدیریت و مدیریت کسب و کار، بازاریابی، مدیریت بازرگانی، مدیریت فناوری اطلاعات، تجارت الکترونیک
مجله
مدیریت بازاریابی صنعتی - Industrial Marketing Management
دانشگاه
دانشگاه بردفورد، ام لین، انگلستان
کلمات کلیدی
وب مشارکتی، بازاریابی و عملیات، داده‌های بزرگ، تجزیه و تحلیل رسانه های اجتماعی، پایداری کسب و کار، کسب و کار [بنگاه] به کسب و کار [بنگاه] [B2B]
کلمات کلیدی انگلیسی
Participatory web - Marketing and operations - Big data - Social media analytics - Business sustainability - Business-to-business (B2B)
doi یا شناسه دیجیتال
https://doi.org/10.1016/j.indmarman.2019.04.005
۰.۰ (بدون امتیاز)
امتیاز دهید
فهرست مطالب
چکیده
۱. مقدمه
۲. پایداری در چارچوب کسب و کار
۳. فناوری های مبتنی بر وب و پایداری کسب و کار
۴. نقش تلفیقی تجزیه و تحلیل داده های بزرگ و رسانه های اجتماعی برای پایداری کسب و کار
۵. روش تحقیق
۶. تجزیه و تحلیل و بحث
6.1. گفتگو درباره پایداری دقیقاً به اندازه انجام آن مهم است - تعامل ذینفعان
6.2. درک احساس ذینفعان ما درباره ما ارزشمند است – تجزیه و تحلیل احساسات
6.3. گفته مردم مهم است ... اما گوینده آن مهم تر می باشد – تجزیه و تحلیل شبکه های اجتماعی
6.4. اکنون می توانیم آن را از مایل ها دورتر شناسایی کنیم و فوراً پاسخ دهیم! - افسانه زدایی
۷. آگاهی از چالش های کلیدی
۸. مشارکت های پژوهشی، محدودیت ها و تحقیقات آتی
۸.۱. سهم نظری
۸.۲. سهم عملی
۸.۳. محدودیت های تحقیق و تحقیقات آتی
۹. نتیجه گیری
منابع
تصاویر فایل ورد ترجمه مقاله (جهت بزرگنمایی روی عکس کلیک نمایید)
       
نمونه چکیده متن اصلی انگلیسی

Abstract


The digital transformation is an accumulation of various digital advancements, such as the transformation of the web phenomenon. The participatory web that allows for active user engagement and gather intelligence has been widely recognised as a value add tool by organisations of all shapes and sizes to improve business productivity and efficiency. However, its ability to facilitate sustainable business-to-business (B2B) activities has lacked focus in the business and management literature to date. This qualitative research is exploratory in nature and fills this gap through findings arising from interviews of managers and by developing taxonomies that highlight the capability of participatory web over passive web to enable different firms to engage in business operations. For this purpose, two important interrelated functions of business i.e. operations and marketing have been mapped against three dimensions of sustainability. Consequently, this research demonstrates the ability of big data and social media analytics within a participatory web environment to enable B2B organisations to become profitable and remain sustainable through strategic operations and marketing related business activities. The research findings will be useful for both academics and managers who are interested in understanding and further developing the business use of participatory web tools to achieve business sustainability. Hence, this may be considered as a distinct way of attaining sustainability.


 

1. Introduction


The term ‘Digital transformation’ has broad nuances and is attributed to driving various forms of technological innovation in both industrial and societal domains (Gray & Rumpe, 2017). Digital transformation generally refers to the globally accelerated process of technical adaptation by individuals, organisations, communities and nations resulting from digitalisation (Westerman, Bonnet, & McAfee, 2014). The focus of this study is the digital transformation of the web phenomenon, which has experienced a paradigm shift from a passive information source towards the collaborative and intelligent participatory web, which encourages active user engagement and contribution. The participatory web provides quick access to information and intelligence while also influencing the speed and frequency at which information travels thus presenting significant opportunities for managers to communicate and engage with stakeholders almost instantaneously. The enormous amounts of data generated and gathered from social networking sites (SNS) combined with the limited academic insights into big data and social media analytics, particularly from a business to business (B2B) context makes participatory web a highly relevant point of discussion.


 

9. Conclusions


This study highlights the relationship between two important but challenging domains of web-based technology (Participatory web) and sustainability in a B2B environment. Its exploratory nature supports the building of a theoretical foundation that can be used by other researchers for developing indicators of the relationship between these two domains; web-based systems and sustainability. This paper has sought to contribute to the literature by offering four novel classifications that underpin business sustainability. The developed taxonomies offer an insight into: (1) models associated with business sustainability; (2) ICT enablers for business sustainability; (3) models of business sustainability that leverage new technologies and Participatory web and, (4) the capabilities of Participatory web for business sustainability.

نمونه چکیده ترجمه متن فارسی
چکیده

تحولات دیجیتالی مجموعه ای از پیشرفت های مختلف دیجیتالی مانند تحول در پدیده وب است. وب مشارکتی، امکان تعامل کاربر فعال را میسر ساخته و در نتیجه گردآوری اطلاعات به عنوان یک ابزار ارزش افزوده از سوی سازمان هایی با اَشکال و اندازه های مختلف برای بهبود بهره وری و کارایی کسب و کار شمرده می شود. با این حال، توانایی آن در تسهیل فعالیت های کسب و کار به کسب و کار (B2B) پایدار تا به امروز بر ادبیات مدیریت و کسب و کار متمرکز نبوده است. این تحقیق کیفی از نظر ماهیت، اکتشافی بوده و خلاء مزبور را از طریق یافته های حاصل از مصاحبه با مدیران و توسعه آرایه شناسی (تاکسونومی) که بر قابلیت وب مشارکتی نسبت به وب غیرفعال در زمینه توانمندسازی شرکت های مختلف برای مشارکت در عملیات کسب و کار تاکید دارد، پر می نماید. بدین منظور، دو کارکرد مهم مرتبط با کسب و کار یعنی عملیات و بازاریابی در برابر سه بُعد پایداری ترسیم شده اند. در نتیجه، تحقیق حاضر نشان دهنده توانایی تجزیه و تحلیل داده های بزرگ و رسانه های اجتماعی در محیط وب مشارکتی برای سودآوری و پایداری سازمان های B2B از طریق فعالیت های استراتژیک کسب و کار مرتبط با عملیات و بازاریابی می باشد. یافته های این تحقیق برای دانشگاهیان و مدیرانی که به درک و توسعه بیشتر استفاده از ابزارهای وب مشارکتی در کسب و کار برای دستیابی به پایداری کسب و کار علاقمند هستند، مفید خواهد بود. از این رو، این تحقیق، روش متمایزی برای دستیابی به پایداری شمرده شود.

 

۱. مقدمه

عبارت "تحولات دیجیتالی" ظرایف گسترده ای داشته و به پیشبرد اَشکال مختلف نوآوری فناورانه در حوزه صنعتی و اجتماعی نسبت داده می شود (گری و رامپ، ۲۰۱۷). تحولات دیجیتال عموماً به فرآیند باشتاب و عمومی انطباق فنی افراد، سازمان ها، جوامع و ملت های در اثر دیجیتالی شدن اطلاق می گردد (وسترمن، بونت، مک آفی، ۲۰۱۴). تمرکز این پژوهش، تحولات دیجیتالی پدیده وب است که شاهد یک تغییر انگاره از منبع اطلاعات غیرفعال به وب مشارکتی و هوشمند بوده که مشوق تعامل و مشارکت کاربر فعال می باشد. وب مشارکتی دسترسی سریع به اطلاعات را ضمن تاثیرگذاری بر سرعت و فراوانی انتقال اطلاعات فراهم نموده و در نتیجه فرصت های قابل توجهی را برای ارتباط و تعامل تقریباً آنی مدیران با ذینفعان عرضه می نماید. حجم عظیم داده های تولید و گردآوری شده از سایت های شبکه های اجتماعی  (SNS) همراه با دیدگاه های دانشگاهی محدود درباره تجزیه و تحلیل داده های بزرگ و رسانه های اجتماعی خاصه از چارچوب کسب و کار به کسب و کار (B2B)، وب مشارکتی را به مبحث جذابی تبدیل می نماید.

 

۹. نتیجه گیری

این مطالعه بر رابطه بین دو حوزه مهم اما چالش برانگیز فناوری مبتنی بر وب (وب مشارکتی) و پایداری در محیط B2B تاکید می نماید. ماهیت اکتشافی آن از ایجاد یک بنیان نظری پشتیبانی می کند که توسط پژوهشگران دیگر برای توسعه شاخص های رابطه بین حوزه های مزبور سیستم های مبتنی بر وب و پایداری مورد استفاده قرار می گیرد. مقاله حاضر با ارائه چهار طبقه بندی جدید که زیربنای پایداری کسب و کار هستند در پی کمک به ادبیات مربوطه است. آرایه شناسی های پیشنهادی بینشی را درباره موارد ذیل ارائه می کند: (1) مدل های مرتبط با پایداری کسب و کار؛ (2) توانمندسازهای ICT برای پایداری کسب و کار؛ (۳) مدل های پایداری کسب و کار که از فناوری های جدید و وب مشارکتی بهره می برند و، (۴) قابلیت های وب مشارکتی برای پایداری کسب و کار.


بدون دیدگاه