ترجمه مقاله انقلاب بانکداری باز

ترجمه مقاله انقلاب بانکداری باز
قیمت خرید این محصول
۲۴,۰۰۰ تومان
دانلود رایگان نمونه دانلود مقاله انگلیسی
عنوان فارسی
انقلاب بانکداری باز
عنوان انگلیسی
The Open Banking Revolution
صفحات مقاله فارسی
6
صفحات مقاله انگلیسی
4
سال انتشار
2018
رفرنس
ندارد
فرمت مقاله انگلیسی
PDF
فرمت ترجمه مقاله
ورد تایپ شده و pdf
نوع ارائه مقاله
ژورنال
کد محصول
10101
وضعیت ترجمه عناوین تصاویر
ترجمه شده است ✓
وضعیت ترجمه متون داخل تصاویر
ترجمه شده است ✓
بیس
نیست ☓
مدل مفهومی
ندارد ☓
پرسشنامه
ندارد ☓
متغیر
ندارد ☓
رشته و گرایش های مرتبط با این مقاله
مدیریت، اقتصاد، بانکداری، اقتصاد پول و بانکداری
مجله
بانکداری دیجیتال - Digital Banking
۰.۰ (بدون امتیاز)
امتیاز دهید
فهرست مطالب
ایده بانکداری باز
تاثیر بر مشتریان بانک
تاثیر بر بانک ها
تاثیر استراتژیک بر بانک ها
نمونه چکیده متن اصلی انگلیسی
Open Banking requires banks to open customer data to third parties in an effort to enable more competition and customer control. In this article, we will highlight how customers, banks and third parties may benefit altogether from Open Banking and what technical impact it will have on banks’ IT infrastructure.

The idea of Open Banking

«Open Banking» defines a customer-oriented banking concept. It includes the opening of banks, as well as the provision of customer data against third-party (financial) service providers. Operations on bank accounts and data, including financial services, are made available to third parties through publicly available, standardized APIs, provided that customers agree. Thus customer data and services, as well as related functionalities, can be exchanged between banks and thirdparty providers. This opens up entirely new possibilities for customers, e.g. direct access to a variety of financial services from different providers on a single platform. As a result, competition on the financial market will increase. Customers benefit from more transparency, selection and control over their own data.

نمونه چکیده ترجمه متن فارسی
در راستای رقابت بیشتر و کنترل مشتری، بانکداری باز بانک ها را ملزم به باز کردن داده های مشتری برای اشخاص ثالث می نماید. در مقاله حاضر، ما بر نحوه بهره مندی مشتریان، بانک ها و اشخاص ثالث از بانکداری باز و تاثیرات فنی آن بر زیرساخت های فناوری اطلاعات بانک ها تاید می نماییم.
ایده بانکداری باز
بانکداری باز معرف مفهوم بانکداری مشتری گراست. این امر شامل باز کردن بانک ها، و هم چنین ارائه داده های مشتری در برابر ارائه دهندگان خدمات (مالی) شخص ثالث نیز می گردد. عملیات مربوط به حساب ها و داده های بانکی، از جمله خدمات مالی، از طریق دسترسی عمومی و API استاندارد مشروط به رضایت مشتریان در دسترس اشخاص ثالث قرار می گیرد. بنابراین خدمات و داده های مشتریان، و هم چنین کارکردهای مربوطه را می توان بین بانک ها و ارائه دهندگان شخص ثالث مبادله نمود. این امر امکانات کاملاً جدیدی را از جمله دسترسی مستقیم به انواع خدمات مالی از سوی ارائه دهندگان مختلف در یک پلت فرم واحد، برای مشتریان فراهم می نماید. در نتیجه، رقابت در بازار مالی افزایش خواهد یافت. مشتریان از شفافیت، انتخاب و کنترل بیشتر بر داده های خود بهره مند می شوند.

بدون دیدگاه