تلفن: ۰۴۱۴۲۲۷۳۷۸۱
تلفن: ۰۹۲۱۶۴۲۶۳۸۴

ترجمه مقاله تحول در مدیریت روسازی

عنوان فارسی: تحول در مدیریت روسازی
عنوان انگلیسی: THE EVOLUTION OF PAVEMENT MANAGEMENT
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 24 تعداد صفحات ترجمه فارسی : 9
فرمت مقاله انگلیسی : PDF فرمت ترجمه مقاله : ورد تایپ شده
کد محصول : F363 رفرنس : دارد
محتوای فایل : zip حجم فایل : 506.76Kb
رشته های مرتبط با این مقاله: مهندسی عمران
گرایش های مرتبط با این مقاله: مهندسی راه و ترابری، مدیریت ساخت و عمران محیط زیست
وضعیت ترجمه عناوین تصاویر : ترجمه شده است
وضعیت ترجمه متون داخل تصاویر : ترجمه نشده است
ترجمه برخی بخش های این مقاله موجود نیست.
فهرست مطالب

مقدمه

توسعه مدیریت روسازی از سال 2010

بخش بندی و گردآوری دیتاها

سرمایه گذاری خصوصی

تحولات موازی بین المللی

اصلاع عمومی و اجرایی در رابطه با PMS

آموزش

پیشرفت ها در توسعه ی نرم افزار و کامپیوتر

دیگر سیستم های سازگار

گسترش مشکلات PMS

تنظیم مرحله

نمونه متن انگلیسی

Pavement Management Development from 2010

In 1987 the PMS process was generally being developed individually and in-house by state DOTs. All US states and Canadian provinces reported having some type of PMS in place. It has been estimated that of the 90% of these developed in-house, 60% were largely unused and 30% gave only simplistic answers based on condition. This growth of apparent PMS was spurred largely by the US FHWA mandate for pavement management (known as ISTEA) but lacked the guidance and available personnel and resources to truly succeed. Thus good systems were not always developed. Only in the order of 10% of the systems— including Arizona, Kansas, Washington, Minnesota, Alberta, Ontario, and a few others—were successful and used effectively.

نمونه متن ترجمه

توسعه  مدیریت روسازی از سال 2010

در سال 1978 به طور کلی فرآیند PMS به طور مجزا و به صورت خانگی توسط DOTs توسعه داده شد .تمامی ایالت های US و استان های کانادا داشتن برخی از انواع PMS را در محل گزارش داده اند.تخمین زده شده که 90 درصد از این ها در خانه توسعه داده شده ،60درصد به طور عمده استفاده نشده بوده وتنها 30 درصد پاسخ ساده ی مبتنی بر شرایط داده است.این رشد ظاهری PMS عمدتا توسط دستورالعمل FHWA ایالات متحده برای مدیریت روسازی(شناخته شده تحت عنوان ISTEA) به کار گرفته شده است اما فاقد راهنمایی و پرسنل در دسترس و منابعی که به درستی نتیجه بخش باشد، بوده است.بنابراین سیستم های خوب همیشه توسعه پیدا نکرده اند.فقط در حدود 10 درصد از سیستم ها –از جمله آریزونا، کانزاس،واشنگتن، مینه سوتا، آلبرتا، انتاریو،و چند بخش دیگر-موفق بوده و به طور موثر استفاده کرده اند.