ترجمه مقاله تحول در مدیریت روسازی

ترجمه مقاله تحول در مدیریت روسازی
قیمت خرید این محصول
۲۹,۰۰۰ تومان
دانلود مقاله انگلیسی
عنوان فارسی
تحول در مدیریت روسازی
عنوان انگلیسی
THE EVOLUTION OF PAVEMENT MANAGEMENT
صفحات مقاله فارسی
9
صفحات مقاله انگلیسی
24
سال انتشار
0
فرمت مقاله انگلیسی
PDF
فرمت ترجمه مقاله
ورد تایپ شده
رفرنس
دارد
کد محصول
F363
وضعیت ترجمه عناوین تصاویر
ترجمه شده است
وضعیت ترجمه متون داخل تصاویر
ترجمه نشده است
رشته های مرتبط با این مقاله
مهندسی عمران
گرایش های مرتبط با این مقاله
مهندسی راه و ترابری، مدیریت ساخت و عمران محیط زیست
۰.۰ (بدون امتیاز)
امتیاز دهید
فهرست مطالب
مقدمه
توسعه مدیریت روسازی از سال 2010
بخش بندی و گردآوری دیتاها
سرمایه گذاری خصوصی
تحولات موازی بین المللی
اصلاع عمومی و اجرایی در رابطه با PMS
آموزش
پیشرفت ها در توسعه ی نرم افزار و کامپیوتر
دیگر سیستم های سازگار
گسترش مشکلات PMS
تنظیم مرحله
نمونه چکیده متن اصلی انگلیسی
Pavement Management Development from 2010

In 1987 the PMS process was generally being developed individually and in-house by state DOTs. All US states and Canadian provinces reported having some type of PMS in place. It has been estimated that of the 90% of these developed in-house, 60% were largely unused and 30% gave only simplistic answers based on condition. This growth of apparent PMS was spurred largely by the US FHWA mandate for pavement management (known as ISTEA) but lacked the guidance and available personnel and resources to truly succeed. Thus good systems were not always developed. Only in the order of 10% of the systems— including Arizona, Kansas, Washington, Minnesota, Alberta, Ontario, and a few others—were successful and used effectively.

نمونه چکیده ترجمه متن فارسی
توسعه  مدیریت روسازی از سال 2010
در سال 1978 به طور کلی فرآیند PMS به طور مجزا و به صورت خانگی توسط DOTs توسعه داده شد .تمامی ایالت های US و استان های کانادا داشتن برخی از انواع PMS را در محل گزارش داده اند.تخمین زده شده که 90 درصد از این ها در خانه توسعه داده شده ،60درصد به طور عمده استفاده نشده بوده وتنها 30 درصد پاسخ ساده ی مبتنی بر شرایط داده است.این رشد ظاهری PMS عمدتا توسط دستورالعمل FHWA ایالات متحده برای مدیریت روسازی(شناخته شده تحت عنوان ISTEA) به کار گرفته شده است اما فاقد راهنمایی و پرسنل در دسترس و منابعی که به درستی نتیجه بخش باشد، بوده است.بنابراین سیستم های خوب همیشه توسعه پیدا نکرده اند.فقط در حدود 10 درصد از سیستم ها –از جمله آریزونا، کانزاس،واشنگتن، مینه سوتا، آلبرتا، انتاریو،و چند بخش دیگر-موفق بوده و به طور موثر استفاده کرده اند.

بدون دیدگاه