چرا رهبران با اصالت مبارزه مي كنند
برعهده گرفتن مسئوليت در يك نقش ناآشنا
فروش ایده های خود (و خودتان)
پردازش بازخورد منفی
قاب شاد و سرزنده ذهني
یادگیری از مدل های نقش های مختلف
کار بر روی بهتر شدن
به «داستانت» وابسته نباش
نمونه چکیده متن اصلی انگلیسی
AUTHENTICITY HAS become the gold standard for leadership. But a simplistic understanding of what it means can hinder your growth and limit your impact. Consider Cynthia, a general manager in a health care organization. Her promotion into that role increased her direct reports 10-fold and expanded the range of businesses she oversaw—and she felt a little shaky about making such a big leap. A strong believer in transparent, collaborative leadership, she bared her soul to her new employees: “I want to do this job,” she said, “but it’s scary, and I need your help.” Her candor backfired; she lost credibility with people who wanted and needed a confident leader to take charge.
نمونه چکیده ترجمه متن فارسی
اصالت پايه طلايي برای مديريت است. اما درک ساده از معني آن می تواند مانع رشد شما شود و تاثیر شما را محدود کند. سینتیا، مدیر کل در یک سازمان مراقبت های بهداشتی را در نظر بگیرید. ارتقاء او در آن نقش گزارشات مستقیم او را 10 برابر افزايش مي دهد و طیف وسیعی از کسب و کار او را گسترش مي دهد و او تزلزل كوچكي در مورد ایجاد چنین جهش بزرگ احساس مي كند. معتقدي قوی ، رهبری مشارکتی، او روح خود را براي کارکنان جدیدش آشكار مي كند: «من می خواهم این کار را انجام بدهم،» او مي گفت، «اما ترسان بود، و به کمک شما نیاز دارم». خلوص و رك گويي او نتيجه معكوس مي گيرد او اصالتش را بين مردم كه خواهان یک رهبر با اعتماد به نفس براي پيگيري مطالبانشان داشتند از دست مي دهد.