تلفن: ۰۴۱۴۲۲۷۳۷۸۱
تلفن: ۰۹۲۱۶۴۲۶۳۸۴

ترجمه مقاله روش های تدریس در آموزش ابتدایی از دیدگاه معلم

عنوان فارسی: روش های تدریس در آموزش ابتدایی از دیدگاه معلم
عنوان انگلیسی: Teaching methods in primary education from the teacher’s point of view
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 7 تعداد صفحات ترجمه فارسی : 8
سال انتشار : 2016 نشریه : SHS-Conferences
فرمت مقاله انگلیسی : PDF فرمت ترجمه مقاله : ورد تایپ شده
کد محصول : 6877 رفرنس : دارد
محتوای فایل : zip حجم فایل : 1.12Mb
رشته های مرتبط با این مقاله: علوم تربیتی
گرایش های مرتبط با این مقاله: مدیریت آموزشی
مجله: ERPA کنگره بین المللی در آموزش
دانشگاه: دانشکده آموزش، دانشگاه هاردک کارلوف، چک
کلمات کلیدی: روشهای تدریس، آموزش ابتدایی، حرفه ی تدریس، متدولوژی تدریس
وضعیت ترجمه عناوین جداول: ترجمه شده است
وضعیت ترجمه متون داخل جداول: ترجمه نشده است
ترجمه این مقاله با کیفیت عالی آماده خرید اینترنتی میباشد. بلافاصله پس از خرید، دکمه دانلود ظاهر خواهد شد. ترجمه به ایمیل شما نیز ارسال خواهد گردید.
فهرست مطالب

چکیده

1 بینش در این مساله

2 پیش زمینه نظری

3 متدولوژی تحقیقات

3.1 ابزار تحقیق

3.2 نمونه ی تحقیقات

4 نتایج تحقیق برگزیده

5 خلاصه

نمونه متن انگلیسی

Abstract

The paper is based on the current research project aimed at finding the use of teaching methods in primary education. The aim of this paper is to analyse and describe the current situation based on the results of the quantitative survey. The primary outcome introduced in this paper is to describe the current situation in the Czech Republic from the teacher’s point of view and to analyse strengths and weaknesses of different teaching methods in educational practice. The fundamental research method was participant observation. The paper represents the first part of a wider research which is focused on all participants (teachers, pupils, parents) of the educational process.

نمونه متن ترجمه

چکیده

این مقاله بر مبنای پروژه تحقیقاتی کنونی به منظور یافتن کاربرد روشهای تدریس در آموزش ابتدایی است. هدف این مقاله تحلیل و توصیف موقعیت فعلی بر مبنای نتایج بررسی کمّی میباشد. پیامد اصلی مطرح شده در این مقاله، توصیف موقعیت فعلی در جمهوری چک از دیدگاه معلم و تحلیل نقاط قوت و ضعف روشهای تدریس مختلف در شیوه ی آموزشی است. روش تحقیق اساسی، مشاهده ی شرکت کننده بود. این مقاله، بخش اول یک تحقیق وسیع تر را نشان میدهد که بر روی کل شرکت کنندگان (معلمین، شاگردان، والدین) فرایند آموزشی متمرکز است.