تلفن: ۰۴۱۴۲۲۷۳۷۸۱
تلفن: ۰۹۲۱۶۴۲۶۳۸۴

ترجمه مقاله آموزش مسئولیت های مدیریتی برای کنترل های داخلی – نشریه الزویر

عنوان فارسی: آموزش مسئولیت های مدیریتی برای کنترل های داخلی: شکافهای ادراکی بین اساتید حسابداری و مدیریت
عنوان انگلیسی: Teaching managerial responsibilities for internal controls: Perception gaps between accounting and management professors
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 16 تعداد صفحات ترجمه فارسی : 26
سال انتشار : 2013 نشریه : الزویر - Elsevier
فرمت مقاله انگلیسی : PDF فرمت ترجمه مقاله : ورد تایپ شده
کد محصول : 5220 رفرنس : دارد
محتوای فایل : zip حجم فایل : 630.68Kb
رشته های مرتبط با این مقاله: مدیریت و حسابداری
گرایش های مرتبط با این مقاله: مدیریت کسب و کار، مدیریت مالی، مدیریت عملکرد، حسابداری مالی و حسابرسی
مجله: مجله آموزش حسابداری
دانشگاه: دانشگاه Union، ایالات متحده آمریکا
کلمات کلیدی: کنترل داخلی، گزارش مالی، مدیران، حسابرسان، برنامه تحصیلی
وضعیت ترجمه عناوین تصاویر و جداول: ترجمه شده است
وضعیت ترجمه متون داخل تصاویر و جداول: ترجمه شده است
وضعیت فرمولها و محاسبات در فایل ترجمه: به صورت عکس، درج شده است
ترجمه این مقاله با کیفیت عالی آماده خرید اینترنتی میباشد. بلافاصله پس از خرید، دکمه دانلود ظاهر خواهد شد. ترجمه به ایمیل شما نیز ارسال خواهد گردید.
فهرست مطالب

چکیده

۱ – مقدمه

۲ ادبیات

۲.۱ تاریخچه ی گزارشات کنترل داخلی

2.2 نقش مدیران و حسابرسان داخلی

۲.۳ گنجاندن ( یکی کردن) ساختار کنترل داخلی در برنامه ی درسی بازرگانی

۳ – طرح پژوهش

۴.روش پژوهش و مجموعه ی داده ها

۵ نتایج

۵.۱ پرسش اولیه ی پژوهش

۵.۲ سوال ۲ پژوهش

۵.۳ پرسش ۳ پژوهش

۵.۴ پرسش ۴ پژوهش

۶ . نتیجه گیری

نمونه متن انگلیسی

abstract

An organization needs a proper managerial tone to maintain a sound control environment. However, managers cannot support a control environment they do not understand. This misunderstanding generates a perception gap between corporate managers and auditors concerning internal control responsibilities, which may extend to academia as well. This research examines the perceptions of accounting and management professors concerning the understanding of who is ultimately responsible for establishing and maintaining internal controls over financial reporting and finds a statistically significant difference of opinion between the two groups. A large number of management professors surveyed relegate this role to internal auditors instead of management. These findings indicate management professors may not be fully aware of the responsibilities placed on managers of publicly traded companies for internal controls over financial reporting by the Sarbanes–Oxley (SOX) Act of 2002. The survey also finds a statistically significant difference in the perceptions of accounting and management professors concerning where the topic of internal controls should be taught and who is most qualified to teach internal controls to non-accounting business majors. This disconnect between management and accounting professors could potentially generate a business curriculum that leaves non-accounting business majors with little or no exposure to the roles and responsibilities of managers concerning internal controls over financial reporting. This research highlights the important role of accounting professors to help minimize this disconnect and provides specific recommendations to improve the exposure necessary for nonaccounting business majors.

نمونه متن ترجمه

چکیده

یک سازمان نیاز به تن مدیریتی مناسب برای حفظ یک محیط کنترل صدا دارد. با این حال, مدیران نمی توانند از یک محیط کنترلی ای که درکش نمی‌کنند پشتیبانی و حمایت کنند. این سو تفاهم یک شکاف ادراکی را بین مدیران شرکت ها و حسابرسان در مورد مسئولیت های کنترلی داخلی که ممکن است تا دانشگاهها نیز گسترش یابد ایجاد می کند. این پژوهش به بررسی استنباط ها ی اساتید حسابداری و مدیریت در مورد درک اینکه در نهایت چه کسی مسیول ایجاد حفظ کنترل داخلی حاکم بر گزارش های مالی است می پردازد و تفاوت آماری معنا داری از دیدگاه هر دو گروه می یابد. تعداد زیادی از اساتید مدیریت واگذاری این نقش را به حسابرسان داخلی به جای مدیریت را مورد نظر سنجی قرار دادند.. این یافته ها نشان می دهند که اساتید مدیریت ممکن است به طور کامل از مسئولیت های مدیران در شرکت های تجاری عمومی برای کنترل های داخلی گزارشهای مالی ارایه شده توسط Sarbanes– Oxley (SOX) سال ۲۰۰۲ آگاه نباشند. این نظر سنجی همچنین یک تفاوت آماری معناداری را در درک اساتید حسابداری و مدیریت در باره ی اینکه کجا باید در مورد موضوع کنترل ها باید فکر کرد و چه کسی واجد شرایط آموزش کنترل های داخلی برای رشته های تجاری غیر از حسابداری است نشان می دهد. این قطع ارتباط بین اساتید مدیریت و حسابداری می تواند به طور بالقوه یک شرایط تجاری را فراهم کند که رشته های تجاری غیر از حسابداری را بدون آشکارسازی نقش ها و مسىٔولیت ها ی مدیران درباره ی کنترل های داخلی حاکم بر گزارشات مالی رها کند. این پژوهش بر اهمیت نقش اساتید حسابداری در کمک به کاهش و به حداقل رساندن این قطع ارتباط تاکید می کند و پیشنهادات ویژه ای برای بهبود آشکار سازی های لازم برای رشته ها ی تجاری غیر از حسابداری را فراهم می کند.