ترجمه مقاله توسعه استراتژی اندازه گیری و بهبود شرکت های بیوفارماکولوژی با سلسله مراتب BSC - نشریه الزویر

ترجمه مقاله توسعه استراتژی اندازه گیری و بهبود شرکت های بیوفارماکولوژی با سلسله مراتب BSC - نشریه الزویر
قیمت خرید این محصول
۳۱,۰۰۰ تومان
دانلود رایگان نمونه دانلود مقاله انگلیسی
عنوان فارسی
توسعه استراتژی اندازه گیری و بهبود شرکت های بیوفارماکولوژی (بیوتکنولوژی دارویی): با استفاده از سلسله مراتب BSC
عنوان انگلیسی
Developing strategic measurement and improvement for the biopharmaceutical firm: Using the BSC hierarchy
صفحات مقاله فارسی
16
صفحات مقاله انگلیسی
7
سال انتشار
2011
نشریه
الزویر - Elsevier
فرمت مقاله انگلیسی
PDF
فرمت ترجمه مقاله
ورد تایپ شده
رفرنس
دارد
کد محصول
5227
وضعیت ترجمه عناوین تصاویر و جداول
ترجمه شده است
وضعیت ترجمه متون داخل تصاویر و جداول
ترجمه نشده است
رشته های مرتبط با این مقاله
مدیریت
گرایش های مرتبط با این مقاله
مدیریت عملکرد، مدیریت استراتژیک، مدیریت کسب و کار، مدریریت مالی و مدیریت نوآوری تکنولوژی
مجله
سیستم های خبره با کاربردها
دانشگاه
موسسه تحصیلات تکمیلی امور مالی، اقتصاد، و تصمیم گیری کسب و کار، دانشگاه کائوسیونگ ملی علوم کاربردی، تایوان
کلمات کلیدی
کارت امتیازی متوازن، مدیریت عملکرد، فرایند تحلیل سلسله مراتبی
فهرست مطالب
چکیده
1.مقدمه
2. کارت امتیازی متوازن
2.1 دیدگاه کارت امتیازی متوازن (BSC)
(a) دیدگاه یادگیری و رشد.
(b) دیدگاه فرایند داخلی
(c) دیدگاه مشتری.
(d) دیدگاه مالی
(e) 2.2 AHP و BSC
(f) 3. داده یا اطلاعات و روش
(g) 3.1 داده
(h) 3.2 مدل تحلیلی
4.آنالیز نتایج
4.1تصمیم گیری آنالیز سلسله مراتبی
4.1.آنالیز مقدار ثابت
4.3.آنالیز وزن نسبی
4.4.آنالیز نقشه استراتژی
5.نتیجه گیری
نمونه چکیده متن اصلی انگلیسی
abstract

The balanced scorecard (BSC) provides an enterprise view of an organization’s overall performance. It integrates financial measures with other key performance indicators around customer perspectives, internal business processes, and organizational growth, learning, and innovation. The strategy planning is a virtual necessity for business activities, and this paper presents the use of the analytic hierarchy process (AHP) to prioritize all of the measures and strategies in a BSC framework. This study has found related strategies and objectives from four perspectives of balanced scorecard. This case illustrates selection or design of the most appropriate and helpful measures of the BSC in the pharmaceutical firm in an emerging market.

نمونه چکیده ترجمه متن فارسی
چکیده
کارت امتیازی متوازن (BSC)، نظر شرکت در مورد عملکرد کلی سازمان را ارائه می دهد. و اقدامات مالی را با دیگر شاخص های عملکرد های اصلی در مورد دیدگاه مشتری ، فرایندهای بیزینس داخلی و رشد سازمانی ، یادگیری و نوآوری، ادغام می کند. برنامه ریزی استراتژی یک ضرورت مجازی برای فعالیت های بیزینسی و کسب و کار است و این مقاله، استفاده از فرایند تحلیل سلسله مراتبی (AHP) را برای اولویت بندی تمام اقدامات و استراتژی ها در چارچوب BSC را ارائه می دهد. این مطالعه، استراتژی ها و اهداف مربوطه از چهار دیدگاه کارت امتیازی را نشان می دهد. این مورد، انتخاب یا طراحی مناسب ترین و مفیدترین اقدامات BSC را در شرکت های فارماکولوژی یا دارویی در یک بازار در حال ظهور را نشان می دهد.

بدون دیدگاه