ترجمه مقاله ارتباطات استراتژیک بازاریابی در صنعت گردشگری زیارتی - نشریه الزویر

ترجمه مقاله ارتباطات استراتژیک بازاریابی در صنعت گردشگری زیارتی - نشریه الزویر
قیمت خرید این محصول
۳۳,۰۰۰ تومان
دانلود رایگان نمونه دانلود مقاله انگلیسی
عنوان فارسی
ارتباطات استراتژیک بازاریابی در صنعت گردشگری زیارتی
عنوان انگلیسی
Strategic Marketing Communication in Pilgrimage Tourism
صفحات مقاله فارسی
14
صفحات مقاله انگلیسی
8
سال انتشار
2015
نشریه
الزویر - Elsevier
فرمت مقاله انگلیسی
PDF
فرمت ترجمه مقاله
ورد تایپ شده
رفرنس
دارد
کد محصول
5803
وضعیت ترجمه عناوین تصاویر و جداول
ترجمه شده است
وضعیت ترجمه متون داخل تصاویر و جداول
ترجمه شده است
وضعیت فرمولها و محاسبات در فایل ترجمه
به صورت عکس، درج شده است
رشته های مرتبط با این مقاله
مدیریت و علوم اقتصادی
گرایش های مرتبط با این مقاله
مدیریت جهانگردی، مدیریت بازرگانی، بازاریابی، بازاریابی بین المللی و مدیریت استراتژیک
مجله
کنفرانس بین المللی بازاریابی نوآورانه استراتژیک
دانشگاه
دانشگاه بودگلد، دانشکده مدیریت، اسلواکی
کلمات کلیدی
رسانه های اجتماعی، گردشگری، مقصد، بازار یابی، استراتژی، زیارت
۰.۰ (بدون امتیاز)
امتیاز دهید
فهرست مطالب
چکیده
1. مقدمه
2. نظریه
1-2 گردشگری، مذهب و سفر زیارتی
2-2 ارتباط استراتژیک در گردشگری
3. روش شناسی
4. نتیجه
5. بحث و نتیجه گیری
6. نتیجه گیری
7. تقدیر و تشکر
نمونه چکیده متن اصلی انگلیسی
Abstract

The paper discusses the pilgrimage tourism as one of the oldest forms of tourism. Although it is often considered as marginal, the pilgrimage tourism is indeed one of the most widespread forms of tourism. Due to the historical context all the necessary prerequisites for the use of its potential are developed in Slovakia. There is a large amount of destinations and sites that are by their nature or historical value of interest for domestic and foreign visitors. Visitors from all over the world participating in significant pilgrimages bounded to these destinations. However deficiencies in marketing communication, infrastructure and other areas hinder the development of pilgrimage and religious tourism in Slovakia. To determine the current state of marketing communications in pilgrimage tourism questionnaire survey was conducted. In achieving the purpose of the research, two hypotheses were formulated. Because, the relationship between a dependent variable was examined, and the interval variable is one, Single Factor Analysis of Variance ANOVA was used. Homogeneity of variance was verified using Bartlett´s and Levene´s test. Recommendations for the development of communications strategy are formulated based on the results of the analysis.

نمونه چکیده ترجمه متن فارسی
چکیده
این مقاله به بحث در مورد صنعت گردشگری زیارتی به عنوان یکی از قدیمی ترین شکل های صنعت گردشگری می پردازد. اگرچه اغلب این نوع گردشگری به صورت حاشیه ای در نظر گرفته شده است، اما گردشگری زیارتی در واقع یکی از گسترده ترین اشکال صنعت گردشگری است. به علت بافت تاریخی در گردشگری زیارتی و همه پیش-شرط های لازم برای استفاده از توانایی های بالقوه آن، این صنعت در اسلواکی رشد یافت. مکان ها و مقصدهای بسیار زیادی وجود دارند که ماهیت و ارزش تاریخی آنها مورد علاقۀ بازدیدکنندگان داخلی و خارجی است. بازدیدکنندگان از سراسر دنیا در سفرهای مهم زیارتی به این مکان¬ها مشارکت می¬کنند. اگرچه نقص هایی در ارتباط بازاریابی وجود دارد، اما شالوده و موارد دیگر گردشگری سیاحتی و زیارتی را در اسلواکی از توسعه باز می دارد. برای مشخص کردن جایگاه فعلی بازاریابی ارتباطی در گردشگری زیارتی از تحقیق پرسشنامه ای استفاده شد. برای دستیابی به هدف این پژوهش، دو فرضیه بیان شد. زیرا ارتباط میان یک متغیر وابسته بررسی شد، و فاصله زمانی یک متغیر در نظر گرفته شد و برای این منظور از آنالیز واریانس یک عامل ANOVA بهره برده شد. همگنی واریانس با کاربرد آن در آزمایش-های بارتلت و لون تأیید شد. بر اساس نتایج این پژوهش پیشنهاد‌هایی برای توسعه و پیشرفت راهبرد ارتباطی نیز ارائه شده است.

بدون دیدگاه