ترجمه مقاله اثر پیچیدگی استراتژیک بر استراتژی بازاریابی و عملکرد سازمانی - نشریه الزویر

ترجمه مقاله اثر پیچیدگی استراتژیک بر استراتژی بازاریابی و عملکرد سازمانی - نشریه الزویر
قیمت خرید این محصول
۳۵,۰۰۰ تومان
دانلود رایگان نمونه دانلود مقاله انگلیسی
عنوان فارسی
اثر پیچیدگی استراتژیک بر استراتژی بازاریابی و عملکرد سازمانی
عنوان انگلیسی
The effect of strategic complexity on marketing strategy and organizational performance
صفحات مقاله فارسی
19
صفحات مقاله انگلیسی
10
سال انتشار
2006
رفرنس
دارای رفرنس در داخل متن و انتهای مقاله
نشریه
الزویر - Elsevier
فرمت مقاله انگلیسی
PDF
فرمت ترجمه مقاله
ورد تایپ شده و pdf
نوع مقاله
ISI
نوع نگارش
مقالات پژوهشی (تحقیقاتی)
نوع ارائه مقاله
ژورنال
پایگاه
اسکوپوس
ایمپکت فاکتور(IF) مجله
5.352 در سال 2018
شاخص H_index مجله
158 در سال 2019
شاخص SJR مجله
1.684 در سال 2018
شناسه ISSN مجله
0148-2963
شاخص Q یا Quartile (چارک)
Q1 در سال 2018
کد محصول
9766
وضعیت ترجمه عناوین تصاویر و جداول
ترجمه شده است ✓
وضعیت ترجمه متون داخل تصاویر و جداول
ترجمه شده است ✓
وضعیت ترجمه منابع داخل متن
به صورت انگلیسی درج شده است ✓
بیس
نیست ☓
مدل مفهومی
ندارد ☓
پرسشنامه
ندارد ☓
متغیر
دارد ✓
رفرنس در ترجمه
در داخل متن و انتهای مقاله درج شده است
رشته و گرایش های مرتبط با این مقاله
مدیریت، مدیریت استراتژیک، مدیریت کسب و کار، بازاریابی و مدیریت عملکرد
مجله
مجله پژوهش کسب و کار - Journal of Business Research
دانشگاه
دانشکده کسب و کار Milgard، دانشگاه واشنگتن، ایالات متحده آمریکا
کلمات کلیدی
استراتژی بازاریابی، شناخت سازمانی، عملکرد، پیچیدگی استراتژیک
کلمات کلیدی انگلیسی
Marketing strategy - Organizational cognition - Performance - Strategic complexity
doi یا شناسه دیجیتال
https://doi.org/10.1016/j.jbusres.2004.12.001
فهرست مطالب
چکیده
مقدمه
اثرات پیچیدگی استراتژیک
فرایندهای استراتژی بازاریابی
عملکرد سازمانی
روش شناسی
سنجه ها
جمع آوری داده
ارزیابی سنجش
جهت گیری استراتژیک
نتایج
نتایج اندازه گیری
نتایج دسته بندی
اثرات استراتژی بازاریابی و عملکرد سازمانی
بحث
نکاتی برای فعالان در این زمینه
فرصت ها و محدودیت های پیش روی پژوهش های آتی
نتیجه‌گیری
نمونه چکیده متن اصلی انگلیسی
Abstract

While researchers have examined many antecedents of marketing strategy, there is scant research assessing the effect of organizational cognition. In this study, organizational cognition is examined in terms of the firm's strategic complexity, which is its capacity to integrate multiple environmental dimensions during marketing strategy making. The results from a sample of wholesale distributors reveal four strategic groups that differ based upon their degree of strategic complexity. Results support the proposition that strategic complexity is an organizational capability that enables more effective strategy making and produces superior firm performance.

نمونه چکیده ترجمه متن فارسی
چکیده

در حالی که پژوهشگران، موارد بسیاری را در استراتژی بازاریابی مورد بررسی قرار داده اند، اما پژوهش های ناقصی در مورد بررسی تأثیر شناخت سازمانی وجود دارد. در این مطالعه، شناخت سازمانی از لحاظ پیچیدگی استراتژیکی شرکت مورد بررسی قرار می گیرد، که ظرفیت آن برای ادغام ابعاد مختلف محیطی در ایجاد استراتژی بازاریابی را واکاوی می کند. نتایج حاصل از نمونه ای متشکل از توزیع کنندگان عمده، چهار گروه استراتژیک را آشکار می کند که بر اساس میزان پیچیدگی راهبردی با هم تفاوت دارند. نتایج، تأیید کننده این فرضیه هستند که پیچیدگی استراتژیک یک قابلیت سازمانی است که باعث ایجاد استراتژی کارآمدتر و تولید عملکرد برتر شرکت می شود.


بدون دیدگاه