تلفن: ۰۴۱۴۲۲۷۳۷۸۱
تلفن: ۰۹۲۱۶۴۲۶۳۸۴

ترجمه مقاله یک طراحی جدید از موتور کوچک برجسته دوگانه تک فاز آهنربای دائمی فریت استاتور – نشریه IEEE

عنوان فارسی: یک طراحی جدید از موتور کوچک برجسته دوگانه تک فاز آهنربای دائمی فریت استاتور: مشخصه یابی و دینامیک کنترل شده FEM
عنوان انگلیسی: A novel design of stator Ferrite PM single phase doubly salient small motor: FEM characterization and controlled dynamics
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 7 تعداد صفحات ترجمه فارسی : 16
سال انتشار : 2014 نشریه : آی تریپل ای - IEEE
فرمت مقاله انگلیسی : PDF فرمت ترجمه مقاله : ورد تایپ شده
کد محصول : 194 رفرنس : دارد
محتوای فایل : zip حجم فایل : 4.75Mb
رشته های مرتبط با این مقاله: مهندسی برق
گرایش های مرتبط با این مقاله: مهندسی الکترونیک، سیستم های قدرت، الکترونیک قدرت و ماشینهای الکتریکی
مجله: کنفرانس بین المللی بهینه سازی تجهیزات برق و الکترونیک
دانشگاه: گروه ماشین های الکتریکی، دانشگاه پلی تکنیک Timisoara، برزیل
وضعیت ترجمه عناوین تصاویر و جداول: ترجمه شده است
وضعیت ترجمه متون داخل تصاویر و جداول: ترجمه نشده است
وضعیت فرمولها و محاسبات در فایل ترجمه: به صورت عکس، درج شده است
ترجمه این مقاله با کیفیت عالی آماده خرید اینترنتی میباشد. بلافاصله پس از خرید، دکمه دانلود ظاهر خواهد شد. ترجمه به ایمیل شما نیز ارسال خواهد گردید.
فهرست مطالب

چکیده

مقدمه

هندسه موتور

روش طراحی با کمک FEM

تحلیل FEM

الف) بدون بار

ب) بار

دینامیک کنترل شده

بحث و نتیجه گیری

نمونه متن انگلیسی

Abstract

The present paper introduces a novel two coil 1 phase stator Ferrite PM motor [1]. The main targets are reduced material and fabrication costs in a robust topology at 90% efficiency for a 35W, 1600 rpm case study. Due to complicated flux lines (with tapered airgap for self-starting) and magnetic saturation, direct FEM characterization (preliminary design) was applied. Matlab Simulink modeling for controlled dynamics which made use FEM imposed cogging torque, emf and inductance with rotor position waveforms proved smooth motor starting to rated speed for speed performance, full load in both open loop (V/f) and close loop control.

نمونه متن ترجمه

چکیده

مقاله حاضر، یک موتور جدید آهنربای دائمی فریت استاتور تک فاز با دو سیم پیچ را معرفی می کند [1]. اهداف اصلی مطالعه حاضر عبارت هستند از کاهش هزینه های مادی و همچنین هزینه های ساخت یک توپولوژی مقاوم با بازده 90% برای یک مورد مطالعاتی 35W و 1600 rpm. به دلیل خطوط شار پیچیده (با شکاف مخروطی برای خودراه اندازی) و اشباع مغناطیسی، مشخص سازی FEM مستقیم (طراحی اولیه) اعمال شد. مدل سازی سیمولینک متلب برای دینامیک های کنترل شده که از FEM تحمیل شده بر گشتاور ذوزنقه ای، emf و اندوکتانس به همراه شکل موج های مکان روتور استفاده می کردند، راه اندازی نرم موتور را تا سرعت اسمی برای عملکرد سرعت، بار کامل در حلقه باز (V/f) و کنترل حلقه بسته اثبات کرد.