ترجمه مقاله درک ساختارهای کاربردی رسانه های اجتماعی - نشریه الزویر

ترجمه مقاله درک ساختارهای کاربردی رسانه های اجتماعی - نشریه الزویر
قیمت خرید این محصول
۳۷,۰۰۰ تومان
دانلود رایگان نمونه دانلود مقاله انگلیسی
عنوان فارسی
رسانه های اجتماعی؟ جدی باشیم! درک ساختارهای کاربردی رسانه های اجتماعی
عنوان انگلیسی
Social media? Get serious! Understanding the functional building blocks of social media
صفحات مقاله فارسی
21
صفحات مقاله انگلیسی
11
سال انتشار
2011
نشریه
الزویر - Elsevier
فرمت مقاله انگلیسی
PDF
فرمت ترجمه مقاله
ورد تایپ شده
رفرنس
دارد
کد محصول
7787
وضعیت ترجمه عناوین تصاویر
ترجمه شده است
وضعیت ترجمه متون داخل تصاویر
ترجمه شده است
رشته های مرتبط با این مقاله
فناوری اطلاعات
گرایش های مرتبط با این مقاله
اینترنت و شبکه های گسترده
مجله
افق های تجاری - Business Horizons
دانشگاه
دانشکده تجارت سیگال، دانشگاه سیمون فریزر، ونکوور، کانادا
کلمات کلیدی
رسانه اجتماعی، شبکه های اجتماعی، وب 2.0، محتوای تولید شده توسط کاربر، فیسبوک، توییتر، لینکدین، یوتیوب
فهرست مطالب
چکیده
1 به جنگل خوش آمدید: اکولوژی رسانه های اجتماعی
2 هفت بلوک عملکردی رسانه های اجتماعی
2-1 هویت
2-2 گفت وگو
2-3 به اشتراک گذاری
2-4 حضور
2-5 روابط
2-6 شهرت
2-7 گروه ها
3 تفاوت های موضوع: The 4 Cs
3-1 شناخت
3-2 انطباق
3-3 مراقبت
3-4 پیگیری
4 افکار نهایی
نمونه چکیده متن اصلی انگلیسی
Abstract

Traditionally, consumers used the Internet to simply expend content: they read it, they watched it, and they used it to buy products and services. Increasingly, however, consumers are utilizing platforms–—such as content sharing sites, blogs, social networking, and wikis–—to create, modify, share, and discuss Internet content. This represents the social media phenomenon, which can now significantly impact a firm’s reputation, sales, and even survival. Yet, many executives eschew or ignore this form of media because they don’t understand what it is, the various forms it can take, and how to engage with it and learn. In response, we present a framework that defines social media by using seven functional building blocks: identity, conversations, sharing, presence, relationships, reputation, and groups. As different social media activities are defined by the extent to which they focus on some or all of these blocks, we explain the implications that each block can have for how firms should engage with social media. To conclude, we present a number of recommendations regarding how firms should develop strategies for monitoring, understanding, and responding to different social media activities.

نمونه چکیده ترجمه متن فارسی
چکیده
به طور سنتی، مصرف کنندگان اینترنت از آن برای استفاده از محتوای آن استفاده می کردند: آنها آن را می خواندند، نگاه می کردند و از آن برای خرید محصولات و خدمات استفاده می کردند. با این حال، به طور فزاینده ای مصرف کنندگان از پلتفرم ها استفاده می کنند مانند سایت های به اشتراک گذاری محتوا، وبلاگ ها، شبکه های اجتماعی و ویکی تا محتوای اینترنت را ایجاد، تغییر، تسهیم کرده و در مورد آن بحث کنند. این نشان می دهد که پدیده رسانه اجتماعی اکنون می تواند به طول قابل توجهی متأثر از شهرت، فروش و حتی بقای شرکت باشد. با این وجود، بسیاری از مدیران این شکل از رسانه را نادیده می گیرند، چون آنها نمی دانند که این رسانه های چه هستند، اشکال مختلفی که می تواند بگیرد و چگونه با آن درگیر شوند و آن را یاد بگیرند. در پاسخ، ما چهارچوبی را ارائه می کنیم که با استفاده از هفت بلوک ساختاری عملکردی، رسانه های اجتماعی را توصیف می کند: هویت، گفت وگو، به اشتراک گذاری، حضور، روابط، شهرت و گروه ها. همان طور که فعالیت های مختلف رسانه های اجتماعی با محدوده ای توصیف می شود که در آن آنها روی برخی یا همه بلوک ها تمرکز می کنند، ما ملاحظاتی را توضیح می دهیم که هر بلوک برای چگونگی درگیری شرکت ها در رسانه های اجتماعی باید داشته باشد. در نتیجه، ما با توجه به چگونگی توسعه استراتژی مدیریتی، درک و پاسخ به فعالیت های مختلف رسانه های اجتماعی توسط شرکت ها پیشنهاداتی را ارائه می کنیم.

بدون دیدگاه