تلفن: ۰۴۱۴۲۲۷۳۷۸۱
تلفن: ۰۹۲۱۶۴۲۶۳۸۴

ترجمه مقاله اثرات مشترک هویت اجتماعی و فشارهای نهادی بر کیفیت حسابرسی – نشریه الزویر

عنوان فارسی: اثرات مشترک هویت اجتماعی و فشارهای نهادی بر کیفیت حسابرسی: مورد صنعت حسابرسی چین
عنوان انگلیسی: The joint effects of social identity and institutional pressures on audit quality: The case of the Chinese Audit Industry
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 17 تعداد صفحات ترجمه فارسی : 45 (2 صفحه رفرنس انگلیسی)
سال انتشار : 2017 نشریه : الزویر - Elsevier
فرمت مقاله انگلیسی : PDF فرمت ترجمه مقاله : ورد تایپ شده و pdf
فونت ترجمه مقاله : بی نازنین سایز ترجمه مقاله : 14
نوع مقاله : ISI نوع نگارش : مقالات پژوهشی (تحقیقاتی)
پایگاه : اسکوپوس نوع ارائه مقاله : ژورنال
ایمپکت فاکتور(IF) مجله : 4.272 در سال 2018 شاخص H_index مجله : 79 در سال 2019
شاخص SJR مجله : 1.373 در سال 2018 شناسه ISSN مجله : 0969-5931
شاخص Q یا Quartile (چارک) : Q1 در سال 2018 کد محصول : 10352
محتوای فایل : zip حجم فایل : 2.68Mb
رشته و گرایش های مرتبط با این مقاله: حسابداری و حسابرسی
مجله: بررسی تجارت بین المللی - International Business Review
دانشگاه: دانشگاه جیمز کوک پردیس سنگاپور
کلمات کلیدی: فشار نهادی، کیفیت حسابرسی، هویت اجتماعی
کلمات کلیدی انگلیسی: Institutional pressure - Audit quality - Social identity
وضعیت ترجمه عناوین تصاویر و جداول: ترجمه شده است ✓
وضعیت ترجمه متون داخل تصاویر و جداول: ترجمه نشده است ☓
وضعیت ترجمه منابع داخل متن: به صورت انگلیسی درج شده است ✓
وضعیت فرمولها و محاسبات در فایل ترجمه: به صورت عکس، درج شده است ✓
بیس: است ✓
مدل مفهومی: دارد ✓
پرسشنامه: ندارد ☓
متغیر: دارد ✓
رفرنس: دارای رفرنس در داخل متن و انتهای مقاله
رفرنس در ترجمه: در داخل متن و انتهای مقاله درج شده است
doi یا شناسه دیجیتال: https://doi.org/10.1016/j.ibusrev.2016.12.007
ترجمه این مقاله با کیفیت عالی آماده خرید اینترنتی میباشد. بلافاصله پس از خرید، دکمه دانلود ظاهر خواهد شد. ترجمه به ایمیل شما نیز ارسال خواهد گردید.
فهرست مطالب

چکیده

1. مقدمه

2. مروری بر مقالات و توسعه مفهومی

2.1. تلفیق نظریه‌های هویت نهادی و هویت اجتماعی

2. 2 شناسایی گروهها در میان شرکت های حسابرسی چینی

3. 2. فرضیات

3. روش

1. 3 نمونه و داده ها

2. 3 اندازه گیری

3. 3 شیوه آماری

4. نتایج

1. 4 نتایج اصلی

2. 4 آزمون استواری

5. بحث و نتایج

1. 5 مبانی نظری

2. 5 مبانی مدیریتی

3. 5. محدودیت ها و راههایی برای تحقیق آتی

نمونه متن انگلیسی

Abstract

This article examines how social identity links institutional pressures and audit quality. Combining institutional theory and social identity theory, we theoretically argue that the interaction between social and institutional forces shapes audit quality. Through an analysis of Chinese audit firms from 2000 to 2007, we show that isomorphic imitation has a more significant effect on firms belonging to the same-identity group than firms across cross-identity groups; foreign-affiliated audit firms are more willing to conform to normative pressure from professional networks than local firms; and foreign-affiliated firms are coerced to adapt to the local government’s expectation, particularly when they have a geographically concentrated customer base. We further reveal that a larger customer base attenuates within-identity group imitation but strengthens cross-identity group imitation. The results shed light on the role of social identity in shaping conformity in the audit industry, thus contributing to international convergence–divergence literature and institutional theory.

نمونه متن ترجمه

چکیده

این مقاله بررسی می‌کند که چطور هویت اجتماعی، فشارهای نهادی و کیفیت حسابرسی را به هم مرتبط می‌کند. ما با ترکیب نظریه نهادی و نظریه هویت اجتماعی، به لحاظ نظری استدلال می‌کنیم که تعامل بین نیروهای اجتماعی و نهادی، کیفیت حسابرسی را بوجود می‌آورد. از طریق تجزیه و تحلیل شرکتهای حسابرسی چین از سال 2000 تا 2007، نشان می‌دهیم که هم ریختی تقلیدی تأثیر قابل توجهی بر شرکتهای متعلق به یک گروه با هویت مشابه نسبت به شرکتهایی که دارای گروه‌هایی با هویتهای مختلف هستند، دارد؛ شرکت‌های حسابرسی که دارای وابستگی خارجی هستند در مقایسه با شرکتهای محلی، تمایل زیادی دارند که خود را با فشارهای هنجاری ناشی از شبکه‌های حرفه‌ای وفق دهند؛ شرکت‌هایی که دارای وابستگی خارجی هستند خصوصاً در زمانیکه به لحاظ جغرافیایی در پایگاه مشتریان مستقر باشند ناگزیر به مطابقت با انتظارات دولت محلی هستند. علاوه براین، نشان می‌دهیم که یک پایگاه مشتری بزرگتر موجب کاهش تقلید در گروه‌های هویتی می‌شود، اما تقلید در گروه‌های دارای هویتهای مختلف را تقویت می‌کند. این نتایج، نقش هویت اجتماعی را در ایجاد انطباق در صنعت حسابرسی روشن می‌سازد، و بدین ترتیب به مقالات مربوط به همگرایی-واگرایی بین المللی و نظریه نهادی کمک می‌کند.