تلفن: ۰۴۱۴۲۲۷۳۷۸۱
تلفن: ۰۹۲۱۶۴۲۶۳۸۴

ترجمه مقاله کار آفرینی اجتماعی و عملکرد سازمانی – نشریه الزویر

عنوان فارسی: کار آفرینی اجتماعی و عملکرد سازمانی: بررسی نقش تعدیل کننده توانایی متمایز بازاریابی
عنوان انگلیسی: Social entrepreneurship and organizational performance: A study of the mediating role of distinctive competencies in marketing
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 7 تعداد صفحات ترجمه فارسی : 19 (شامل 1 صفحه رفرنس انگلیسی)
سال انتشار : 2019 نشریه : الزویر - Elsevier
فرمت مقاله انگلیسی : PDF فرمت ترجمه مقاله : ورد تایپ شده و pdf
نوع مقاله : ISI نوع نگارش : مقالات پژوهشی (تحقیقاتی)
پایگاه : اسکوپوس نوع ارائه مقاله : ژورنال
ایمپکت فاکتور(IF) مجله : 5.352 در سال 2018 شاخص H_index مجله : 158 در سال 2019
شاخص SJR مجله : 1.684 در سال 2018 شناسه ISSN مجله : 0148-2963
شاخص Q یا Quartile (چارک) : Q1 در سال 2018 کد محصول : 10080
محتوای فایل : zip حجم فایل : 1.29Mb
رشته و گرایش های مرتبط با این مقاله: مدیریت، مدیریت بازرگانی، مدیریت کسب و کار، بازاریابی، کارآفرینی و مدیریت عملکرد
مجله: مجله پژوهش کسب و کار - Journal of Business Research
دانشگاه: گروه مدیریت بازرگانی ، دانشگاه پلی تکنیک والنسیا ، اسپانیا
کلمات کلیدی: کار آفرینی اجتماعی، اقتصاد اجتماعی، توانایی بازاریابی متمایز، عملکرد سازمانی
کلمات کلیدی انگلیسی: Social entrepreneurship - Social economy - Distinctive marketing competences - Organizational performance
وضعیت ترجمه عناوین تصاویر و جداول: ترجمه شده است ✓
وضعیت ترجمه متون داخل تصاویر و جداول: ترجمه شده است ✓
وضعیت ترجمه منابع داخل متن: ترجمه شده است ✓
وضعیت فرمولها و محاسبات در فایل ترجمه: به صورت عکس، درج شده است ✓
بیس: است ✓
مدل مفهومی: ندارد ☓
پرسشنامه: ندارد ☓
متغیر: دارد ✓
رفرنس: دارای رفرنس در داخل متن و انتهای مقاله
رفرنس در ترجمه: در داخل متن و انتهای مقاله درج شده است
doi یا شناسه دیجیتال: https://doi.org/10.1016/j.jbusres.2019.02.004
ترجمه این مقاله با کیفیت عالی آماده خرید اینترنتی میباشد. بلافاصله پس از خرید، دکمه دانلود ظاهر خواهد شد. ترجمه به ایمیل شما نیز ارسال خواهد گردید.
فهرست مطالب

چکیده

1. مقدمه

2. مروری بر ادبیات

3. اقتصاد جدید

4. روش

5. نتایج

5.1 بررسی فرضیه اول

5.2 بررسی فرضیه دوم

5.3 بررسی فرضیه سوم

6. نتیجه گیری ها

منابع

نمونه متن انگلیسی

Abstract

Social economy is considered as the option that offers the best response in times of crisis. In this context, social economy companies play an essential role in the promotion of sustainable growth. This research wants to present the importance of social entrepreneurship in the organizational performance of a company. It also aims to show the positive relationship between the extent to which social entrepreneurship is implemented and the creation of distinctive marketing competences, as well as the mediating role these competences have between social entrepreneurship and organizational performance. For this purpose, an analysis of 221 Spanish social-economic entities has been developed from January to May 2014. In order to evaluate organizational performance, a validated scale has been used (Nakata, 2008), since it integrates sociometric characteristics that are necessary for this research. For the two remaining constructs, that is to say, social entrepreneurship and distinctive marketing competences, specific items have been developed by taking into consideration the analysis of their sociometric properties that could lead to the validation of the relationship among the three proposed variables. The results show a positive relationship between the extent to which an organization introduces social entrepreneurship and its organizational performance, social entrepreneurship and the creation of distinctive marketing competences, as well as the influence of distinctive marketing competences as a mediating variable in the relationship between the degree of implementation of social entrepreneurship and organizational performance.

نمونه متن ترجمه

چکیده

اقتصاد اجتماعی به عنوان گزینه ای در نظر گرفته می شود که می تواند بهترین واکنش را در زمان بحران ارائه کند. در این موقعیت، شرکت های اقتصاد اجتماعی نقش مهمی در ارتقای رشد پایدار ایفا می کنند. این تحقیق در صدد نشان دادن اهمیت کار آفرینی اجتماعی در عملکرد سازمانی یک شرکت می باشد. هدف دیگر این تحقیق نشان دادن رابطه مثبت بین میزان کاربرد کار آفرینی اجتماعی و ایجاد توانایی بازاریابی و همچنین نقش تعدیلی این توانایی ها و عملکرد سازمان می باشد. برای این منظور، تحلیلی از 221 شرکت اقتصاد اسپانیایی در بازه زمانی ژانویه تا می 2014 انجام شد. برای برآورد عملکرد سازمانی، یک معیار معتبر مورد استفاده قرار گرفت (ناکاتا2008)، زیرا این معیار می تواند ویژگی های اجتماعی مورد نیاز برای این تحقیق را ادغام کند. برای دو سازه دیگر، کار آفرینی اجتماعی و توانایی بازاریابی، گزینه های خاصی ارائه شده است و تحلیل ویژگی های اجتماعی در نظر گرفته شده است. این ویژگی ها منجر به اعتبار سنجی رابطه میان سه متغیر مطرح شده می شوند. نتایج به دست آمده نشان دهنده رابطه مثبت بین میزان استفاده از کار آفرینی اجتماعی و عملکرد سازمانی و عملکرد یک سازمان، کار آفرینی اجتماعی و ایجاد توانایی بازار یابی و همچنین تاثیر توانایی بازاریابی به عنوان یک متغیر تعدیلی در رابطه بین میزان استفاده از کار آفرینی اجتماعی و عملکرد سازمانی می باشند.