ترجمه مقاله الگوی شباهت ها و تفاوت ها درمورد گرایش زمانی و نگرش به تبلیغات در بین دو فرهنگ - نشریه امرالد

ترجمه مقاله الگوی شباهت ها و تفاوت ها درمورد گرایش زمانی و نگرش به تبلیغات در بین دو فرهنگ - نشریه امرالد
قیمت خرید این محصول
۴۱,۰۰۰ تومان
دانلود رایگان نمونه دانلود مقاله انگلیسی
عنوان فارسی
الگوی شباهت ها/ تفاوت ها درمورد گرایش زمانی و نگرش به تبلیغات: مقایسه بین فرهنگی مصرف کنندگان گرجستانی و ماکائویی
عنوان انگلیسی
Pattern of similarities/differences in time orientation and advertising attitudes: A cross-cultural comparison of Georgian and Macau consumers
صفحات مقاله فارسی
26
صفحات مقاله انگلیسی
24
سال انتشار
2013
نشریه
امرالد - Emerald
فرمت مقاله انگلیسی
PDF
فرمت ترجمه مقاله
ورد تایپ شده
رفرنس
دارد
کد محصول
4760
وضعیت ترجمه عناوین تصاویر و جداول
ترجمه شده است
وضعیت ترجمه متون داخل تصاویر و جداول
ترجمه شده است
رشته های مرتبط با این مقاله
مدیریت
گرایش های مرتبط با این مقاله
مدیریت کسب و کار، مدیریت استراتژیک، مدیریت بازرگانی، مدیریت اجرایی و مدیریت بازاریابی
مجله
مجله بازاریابی و لجستیک آسیا و اقیانوسیه
دانشگاه
دانشکده مدیریت کسب و کار، دانشگاه ایالتی پنسیلوانیا، هاریسبرگ، آمریکا
کلمات کلیدی
تبلیغات بین المللی، رفتار مصرف کننده، ارزش های فرهنگی، مشتری مداری، تبلیغات
۰.۰ (بدون امتیاز)
امتیاز دهید
فهرست مطالب
چکیده
مقدمه
مرور منابع
دلایل انجام این مطالعه
نوع محیط های فرهنگی: گرجستان و ماکائو
چارچوب مفهومی
متدولوژی مطالعه
ابزار پیمایش و جمع آوری داده ها
تحلیل و نتایج
بحث
دستاوردهای نظری
دستاوردهای مدیریتی و سیاستگذاری عمومی
محدودیت های مطالعه و مسیرهای پژوهشی آتی
نمونه چکیده متن اصلی انگلیسی
Abstract

Purpose – The empirical, cross-national study reported here examines how time orientations influence attitudes toward advertising in two emerging Asian economies with very different background and time orientation, namely Macau and Georgia. The paper aims to discuss these issues.

Design/methodology/approach – Questionnaire was used as an instrument to conduct a survey for the study. The questionnaire design was adapted from Rojas-Me´ndez et al. study. The two samples were collected through either a drop-off-and-pick-up method or street-intercept interview.

Findings – Georgians are found to be more past oriented and had had more suspicious feelings about advertising whereas Macau data indicated more future-orientation was the most dominant dimensions and they had better dispositions towards advertising.

Practical implications – With the findings, managers of different time orientation markets can consider one more factor to strike for the optimal balance in placing their promotional budget between pull and push strategy, and between above-the-line and below-the-line activities when executing the pull strategy.

Social implications – Government of different time orientation can be more informed of the effectiveness of using advertising to communicate with its citizens in its culture. Originality/value – Studies on how time orientation relates to attitudes toward advertising are few and such relationship appears to be never compared within two Asian countries with very different background and time orientation.

نمونه چکیده ترجمه متن فارسی
چکیده
هدف- مطالعه تجربی و بین کشوری که در این مقاله ارائه شده است به بررسی نحوه تأثیرگذاری گرایش های زمانی بر نگرش به تبلیغات در دو اقتصاد نوظهور آسیایی با پس زمینه و گرایش زمانی بسیار متفاوت (یعنی ماکائو و گرجستان) می پردازد. هدف این مقاله بحث درباره این مسائل است.
طرح/ متدولوژی/ روش- از پرسشنامه به عنوان ابزاری برای انجام پیمایش این مطالعه استفاده شد. طراحی پرسشنامه برگرفته از مطالعه روخاس-مندز و همکاران است. از طریق روش پیاده و سوار کردن یا مصاحبه خیابانی دو نمونه جمع آوری شد.
یافته ها- مشخص شد که گرجستانی ها گرایش بیشتری به گذشته دارند و نسبت به تبلیغات بدبین تر هستند در حالی که داده های ماکائو نشان داد که برجسته ترین ابعاد آن ها آینده گرایی بیشتر است و نگرش بهتری نسبت به تبلیغات دارند.
دستاوردهای عملی- با این یافته ها مدیران حاضر در بازارهایی با گرایش های زمانی متفاوت می توانند یک عامل دیگر را برای ایجاد تعادل بهینه در تنظیم بودجه تبلیغاتی بین استراتژی کشش و فشار و بین فعالیت های بالا خطی و فعالیت های زیرخطی در هنگام اجرای استراتژی کشش در نظر بگیرند.
دستاوردهای اجتماعی- دولتی باگرایش زمانی متفاوت می تواند از اثربخشی استفاده از تبلیغات برای برقراری ارتباط با شهروندان خود در فرهنگ خود آگاهی بیشتری پیدا کند.
اصالت/ ارزش- مطالعات مربوط به نحوه ارتباط گرایش زمانی با نگرش به تبلیغات محدود هستند و به نظر می رسد این رابطه هرگز در دو کشور آسیایی با پس زمینه و گرایش زمانی بسیار متفاوت مقایسه نشده است.

بدون دیدگاه